Tweepersoons ligbadquote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
http://www.groepsovernachting.nl/main.php?pag=pages&id=71&sid=17
Passen dus geen 13 man/vrouw in. FAIL!quote:
Jullie. Doen. Vervelend.quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Passen dus geen 13 man/vrouw in. FAIL!
Stapelen!quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Passen dus geen 13 man/vrouw in. FAIL!
Is wel leuk idee, wij doen het regelmatig met groepje vrienden, als je beetje een lastminute pakt (of juist vroegboekt) en buiten de vakanties om ben je voor weekend maar iets van 7 į 8 tientjes kwijtquote:Op zondag 20 september 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Stapelen!
Of we huren met een aantal gewoon een 6- of 8-persoons Landal huisje. Vrijstaand, heeft niemand last van de herrie. De mensen die een heel weekend willen gaan een heel weekend, de mensen die 1 nachtje willen gaan 1 nachtje, de mensen die alleen overdag willen en 's avonds uit eten komen alleen overdag en 's avonds. Dan kan iedereen zelf kiezen wat ie doet.
Het Haantje heeft wel 2 persoonsstapelbedden!quote:Op zondag 20 september 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Stapelen!
Of we huren met een aantal gewoon een 6- of 8-persoons Landal huisje. Vrijstaand, heeft niemand last van de herrie. De mensen die een heel weekend willen gaan een heel weekend, de mensen die 1 nachtje willen gaan 1 nachtje, de mensen die alleen overdag willen en 's avonds uit eten komen alleen overdag en 's avonds. Dan kan iedereen zelf kiezen wat ie doet.
Maar een chalet is wel ellendig, ik wil wel een huisjequote:Op zondag 20 september 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff te speuren en bij Roompot vakanties heb je al een 6-persoons chalet voor 79,- voor een heel weekend.
Dus aan de kosten hoeft het niet te liggen![]()
En Kweej, ik wil daar ook niet te lang mee wachten, dus misschien moeten we in dit topic gewoon eens peilen wat mensen er van vinden. Niemand is dus verplicht om te blijven slapen, maar wie dat wil kan dat gewoon doen. Ik zou dan op vrijdagavond al gaan en zondagmiddag weer naar huis gaan, maar er zijn vast ook mensen die zeggen 'ik kom wel, maar alleen zaterdagmiddag en dan 's avonds uit eten en weer naar huis'. Da's misschien wel ideaal. En als er meer mensen willen blijven slapen dan dat er bedden zijn moeten er gewoon wat luchtbedden mee
Ik denk dat je er niet teveel aan moet willen voorbereiden.quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Er toch ook zeker wel een voorbereidingsmeet van een dag nodig om de weekend meet voor te bereiden?
Wat is er ellendig aan een chalet? Het zag er gewoon uit als een huisjequote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar een chalet is wel ellendig, ik wil wel een huisje
We hebben elkaar, we hebben dat park niet echt nodigquote:Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Roompotparken zijn kut. De huisjes zijn fijn maar het park zelf is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Kweej: pak van mijn hart!
Bedoel ik ook hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet teveel aan moet willen voorbereiden.
Dan wordt het alleen maar ingewikkeld![]()
Maar als we nou over een week of twee al ergens wat gaan drinken en eten met zijn allen en dan eens bespreken wie er eventueel voor voelt voor het sleepover plan?
Niet als je het hele weekend blijfffffffffffft.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Roompot is Zeeland toch? Das wel een tiefuseind voor de Hoge Noorden crew![]()
Roompot is ook in Limburg. Bij mien stadje!quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Roompot is Zeeland toch? Das wel een tiefuseind voor de Hoge Noorden crew![]()
STFUquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet als je het hele weekend blijfffffffffffft.
Zeurpiet. Je lijkt wel een wief
neeeheee! 3 weken *lief kijkt. Ik sta het weekend van 2 oktober al vol geboektquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet teveel aan moet willen voorbereiden.
Dan wordt het alleen maar ingewikkeld![]()
Maar als we nou over een week of twee al ergens wat gaan drinken en eten met zijn allen en dan eens bespreken wie er eventueel voor voelt voor het sleepover plan?
Zie boven!quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeeheee! 3 weken *lief kijkt. Ik sta het weekend van 2 oktober al vol geboekt
Onder voorbehoud, hangt er vanaf hoe ik me dan voel!quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Zaterdag 10 oktober ergens in het midden van het land afspreken voor eten en drinken.
Who's with me raise your hand!
Op alle andere aankomende zaterdagen kan ik niet![]()
26-9 naar Racoon, 3-10 Mamma Mia, 17-10 bedrijfsuitje, 24-10 kevernachtrit).
*raises hand* (ovv locatie)quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Zaterdag 10 oktober ergens in het midden van het land afspreken voor eten en drinken.
WTF Racoonquote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Oeh oehquote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Sjat ap!quote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF Racoon![]()
WTF Mamma Mia![]()
![]()
WTF Kevernacht![]()
![]()
![]()
Steekt hand op
Sinds het eenquote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, sinds wanneer noem jij mij 'Muis006'?
En hoe wij ons voelen; Bohemian Rhapsody by Muis is slechts onder bepaalde omstandigheden enigquote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Onder voorbehoud, hangt er vanaf hoe ik me dan voel!
WAAR STA IK, JE HEBT ME GEWOON GEDELETEquote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef ElisaB het volgende:
10 oktober-meet:
- Greys
- Muis006 ovb
- Cat22
- ElisaB
Even kopiėren en je naam er bij zetten als je mee wilt en kunt!
Piepiepeiepepeieiepeepepeiiepiepieeeeeepquote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
@Muis: we staan wel leuk he, zo onder elkaar.![]()
MRAUW!
Die staat er tussenquote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef Qwea het volgende:
loveless moet komen, anders zit MM tussen allemaal wijven
10 oktober-meet:quote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef ElisaB het volgende:
10 oktober-meet:
- Greys
- Muis006 ovb
- Cat22
- ElisaB
Even kopiėren en je naam er bij zetten als je mee wilt en kunt!
quote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef Cat22 het volgende:
10 oktober-meet:
- Greys
- Muis006 ovb
- Cat22
- Lovelessss85
- ElisaB
- Loveless
- Qwea en MM
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|