Hier ook...geweldig toch he? Hoe het leven je steeds nieuwe verrassingen brengtquote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Srsly, er ging een wereld voor me open!
Voulez-vous coucher avec moi?quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg nog eens iets in het Frans?
Sekseh!
Ik heb ze inderdaad allemaal op 1 pagina staan, die PM's, dat scheelt al (wat raar dat dat bij jou niet gaatquote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef Ynske het volgende:
volgens mij niet, je kunt wel alles wat je niet wilt bewaren aanvinken en dan weggooien
dr word gezegd dat je in de instellingen t aantal per pagina kunt veranderen, maar dat gaat bij mij iig niet, blijft altijd op 15 staan, ook na wijzigen
quote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je zwoel bij kijken, niet met zo'n pretbek!
Always room for morequote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Ow ja, stukken beter
Maar jouw bed ligt al vol met poesjes zag ik
Ja die had daar beter gepast dan dat elandquote:
F&F meet bij jou thuis dus binnenkort?quote:
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komenquote:Op zondag 20 september 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die had daar beter gepast dan dat eland
[..]
F&F meet bij jou thuis dus binnenkort?
Incl. pyamaparty?![]()
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staanquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komen
We maken je niet belachelijk, ik vond het juist de uitspraak van het jaar!quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie maken mij belachelijk met mijn lege rechthoek, maar ik heb wel gelijk
Ja ook niet alle 12 tegelijk, 1 voor 1 natuurlijk!quote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staan
Ik zoek zo'n setje. Kan het nergens vindenquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komen
Hihi. Het lijkt me nog lachen ook, een F&F sleepoverquote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staan
Vond ik eigenlijk zelf ook welquote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
We maken je niet belachelijk, ik vond het juist de uitspraak van het jaar!![]()
Tot later Yns!quote:
Ik ga een FB topic openen over F&Fquote:Op zondag 20 september 2009 16:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk zelf ook welDat gejank altijd over dat iemand vervelende dingen zegt (niet specifiek van Swets): maak gebruik van je postrechten en breng er iets tegenin. Kom op zeg
Ll gaat dat niet overleven, dus die EHBO-tent is in elk geval een teken van goede wel: "Maar meneer agent, we hebben nog wel voorzorgsmaatregelen getroffen. Wisten wij veel dat ie zou bezwijkenquote:Op zondag 20 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Hihi. Het lijkt me nog lachen ook, een F&F sleepover
In een EHBO tent!
Kijk maar uit! Straks daagt die mod je uit en die mod doet altijd alles wat ze zegt...quote:Op zondag 20 september 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga een FB topic openen over F&F
Er is een mod die doet vervelend tegen me en insinueert dat ik 12 vrouwen niet aan kan
quote:Op zondag 20 september 2009 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Straks daagt die mod je uit en die mod doet altijd alles wat ze zegt...
nee als t goed is komen mn ouders strakjes aan, dus ga ze ophalen als verassing,quote:Op zondag 20 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot later Yns!
(Je gaat niet zelf weg toch? Echt weg als in met het vliegtuig?)
Er passen nog wel 12 vrouwen in mijn slaapkamer! Kutsmoesquote:Op zondag 20 september 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Maar jij kent m'n huis niet, daar passen nooit 12 vrouwen in, en ik woon op 9 hoog, dus die EHBO-tent voor de deur word ook beetje lastig
EN DAN KAN IK ZUIPEN, EN KUNNEN ER VUIGE RODDELS ONSTAAN VAN WIE ER BIJ WIE SLAAPTquote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Maar even serieus, je hebt toch van die eh... kampdingen (goh Greys, wat klinkt dit aantrekkelijk) die je kunt afhuren waar je dan kunt bbqen en een borrel kunt drinken en daar dan in bed kunt rollen - zodat degenen die moeten rijden ook wat kunnen drinken - en dan de volgende dag weer naar huis kunt gaan?
Dat wat die padvinders enzo wel eens afhuren?(Woei, nu klinkt het nóg aantrekkelijker!). Is dat niet een plan om een keer te organiseren met ons 'kliekje'? Dan kan er niemand na afloop nog roepen dat we niet de kans hebben gehad om met elkaar te praten omdat we druk waren met dieren en spullen.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ll gaat dat niet overleven, dus die EHBO-tent is in elk geval een teken van goede wel: "Maar meneer agent, we hebben nog wel voorzorgsmaatregelen getroffen. Wisten wij veel dat ie zou bezwijken"
Dan hebben we tenminste iets te lullen tot de volgende Asielactie!quote:Op zondag 20 september 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EN DAN KAN IK ZUIPEN, EN KUNNEN ER VUIGE RODDELS ONSTAAN VAN WIE ER BIJ WIE SLAAPT
quote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Maar even serieus, je hebt toch van die eh... kampdingen (goh Greys, wat klinkt dit aantrekkelijk) die je kunt afhuren waar je dan kunt bbqen en een borrel kunt drinken en daar dan in bed kunt rollen - zodat degenen die moeten rijden ook wat kunnen drinken - en dan de volgende dag weer naar huis kunt gaan?
Dat wat die padvinders enzo wel eens afhuren?(Woei, nu klinkt het nóg aantrekkelijker!). Is dat niet een plan om een keer te organiseren met ons 'kliekje'? Dan kan er niemand na afloop nog roepen dat we niet de kans hebben gehad om met elkaar te praten omdat we druk waren met dieren en spullen.
of mensen komen met de trein of drinken niet?quote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Dan ga ik aantekeningen maken, want slapen kan ik dan toch nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
EN DAN KAN IK ZUIPEN, EN KUNNEN ER VUIGE RODDELS ONSTAAN VAN WIE ER BIJ WIE SLAAPT
quote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ik slaap bij Yo, en Greys bij Dries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |