quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand waar dat muziekje vandaan komt dat werd afgespeeld tijdens de terugblik van de aflevering daarvoor?
Verder leuke aflevering. 'Waar is m'n stuur?!?'
.
Ja!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:06 schreef Roberto258 het volgende:
Gister gemist, de moeite waard om hem vanavond te kijken?
Hij ligt hier nog steeds erg dicht te zijn in de koelkastquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:00 schreef zesje het volgende:
Maar is ie nou ook lekker die wijn Bluezz?
Vond het ook een goeie uitzending. Martinquote:
Ja, dat weet ik nog!quote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef MadGuy het volgende:
Leuke aflevering weer. Wat Duderella met Martin op de achtergrond heeft, heb ik soms met Anouk. Vooral toen ze die kunstopening had, met die bomen die ze in linten had verpakt. Een scène met Martin en Cheryl en Anouk maar geil om die boom heen kronkelen terwijl ze met een man (Evert?/Tom?) aan het lullen was.
Jaquote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef Mereltje het volgende:
Leuke aflevering weer. Ik zie een flinke burenruzie aankomen(ik zie de Rijdende Rechter al voor me), ik ben benieuwd hoe lang koppige Claire het gaat volhouden in de kliniek...
Ik moet altijd zo giechelen om hoe zij geil staat te doen als ze aan het bellen is met Tom ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef MadGuy het volgende:
Leuke aflevering weer. Wat Duderella met Martin op de achtergrond heeft, heb ik soms met Anouk. Vooral toen ze die kunstopening had, met die bomen die ze in linten had verpakt. Een scène met Martin en Cheryl en Anouk maar geil om die boom heen kronkelen terwijl ze met een man (Evert?/Tom?) aan het lullen was.
Ja inderdaad, maar dat gebeurd vaker bij Gooische Vrouwen. Geniale aflevering weer trouwens. Die Roelien is echt een geweldig personagequote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef soapie het volgende:
Beetje jammer hoe ze zich van dat bad-gebeuren hebben afgemaakt. Had er zoveel van verwacht.....
Ik vond 'm leukquote:
heb je geen korte samenvattingquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wat is daar mee ???
Heb je even ?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Zeven7 het volgende:
ik kijk ook even mee als het goed is.
Die meid met die hoofddoek en dat wasgoed hè, wat is daar mee? Ze komt me bekend voor maar dat kan ook uit een hele andere soap zijn.
En ze heeft Anita besmet met Aids!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ze komt wraak nemen
de rest moet je maar ff ergens lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Na de financiële crisis, de crisis cappuccino is er nu de erectie crisisquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
jeetjepietje heeft last van de crisis
Frenologiequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef Vivi het volgende:
Als je op, vanuit frenologisch oogpunt bezien, interessante voorhoofden valt, wel.
Ik ook eigenlijk niet, voor de rest blijft het mega-grappig. Martin en Claire..quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb alleen niet zo'n zin in Tippi...
JAWELquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:34 schreef Zeven7 het volgende:
Ah neeee....... niet die vetklep!
Mevrouw ten Cate toch?quote:
in me ooore suise!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef juliana het volgende:
Voor je kijken, pas op hoor! Martin is echt de leukste, wat hoor ik nou voor oppervlakkigheid voorbij komen.....
De Mug met de Gouden Tand.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:43 schreef Reese het volgende:
Wat leuk, mevrouw De Mol heeft de halve cast van Hertenkamp uit de kast getrokken
Ja overacten zoals Claire het doet, kan ik wel hebben, maar ik vind haar ook niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Lies Visschedijk echt heel erg overacten als ze emotionele scenes doet.
Hertenkamp is een soort Gooische Vrouwen, maar dan van de VPRO. Ik vond het geweldig! Er is ook een hilarisch boek bij gemaakt (maar dat is eigenlijk alleen leuk als je de serie kent, bedenk ik me nu).quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja overacten zoals Claire het doet, kan ik wel hebben, maar ik vind haar ook niet zo eigenlijk.
Lekkere aflevering weer.
Hertenkamp?
Daar woon ik, Bluezzquote:
Hij speelt de counchelar van claire en ik vind hem zo een toffe acteurquote:
Ja, dus toch! Ik twijfelde daar even over.quote:Op zondag 27 september 2009 00:15 schreef Dandilion het volgende:
en een van de AA dames :-) speelt roos van roos en de mannen (villa achterwerk)
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef MadGuy het volgende:
Maar dé quote was toch wel: "Ah, de koningin bezoekt de getroffen gebieden?"
Heb je het op DVD of kan je het ergens online terugkijken?quote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga het missen denk ik...ben ook maar weer begonnen met seizoen 1 terugkijken.
Sjerrol!
dvdquote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Heb je het op DVD of kan je het ergens online terugkijken?
Echt waar? Ik kreeg tranen in mijn ogen bij die scenequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Lies Visschedijk echt heel erg overacten als ze emotionele scenes doet.
Ik kreeg vooral het 'Hertenkamp'-gevoel bij de scenes in de kliniek. Zowel Marcel Mutsers als Jeroen Willems (dus de medepatient en de counselor) speelden in Hertenkamp. Verder meende ik ook in één van de overige groepsleden wat 'hertjes' te herkennen. Maar ik weet niet precies wiequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Hertenkamp was briljant! Maar ik kan zo eigenlijk niet herinneren wie er dan nog mee meedoet uit Hertenkamp behalve Max van de Puppylance?
Jeroen Willems heeft 1 episode gespeeld volgens IMDB (gelijk ook de eerste aflevering tweede seizoen als minnaar van Grace), en Annett Malherbe een onbekend aantal (wellicht ook maar 1 dus).quote:Op maandag 28 september 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
Ik weet trouwens niet wie Jeroen Willems was in Hertenkamp?![]()
En Malherbe kan ik zo ook niet plaatsen.
Malherbe was Nilgunquote:Op maandag 28 september 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
Ik weet trouwens niet wie Jeroen Willems was in Hertenkamp?![]()
En Malherbe kan ik zo ook niet plaatsen.
O gut ja!quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Reese het volgende:
[..]
Malherbe was Nilgun! Die Turkse die volgens mij gewoon aangewaaid kwam en nooit meer het Hertenkamp verliet
Groot plaatje, kiek nou, onze Willemijn!
[ afbeelding ]
De kat vond het wat minder, ze krijste nogal (vanaf de eerste verdieping naar beneden gegooid?)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef juliana het volgende:
Wel leuk hoe hij zonder iets te zeggen, elke keer die kat naar buiten gooit.
Ik heb de serie online nog eens bekeken, (gratis itt GV ) Het tempo is uiteraard trager dan GV, maar er zitten erg veel grappige stukjes tussen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
Hertenkamp moet je zéker eens gaan bekijken - hoewel ik me afvraag of het niet alweer 'ouderwets' is inmiddels. Het speelde destijds zo mooi in op o.a. new age en overijverige middelbare asielzoekersvrijwilligsters en zo. Als je die tijdsgeest enigszins bewust hebt meegemaakt (oma spreekt) is Hertenkamp érg grappig. Misschien dat heule jonge mensen van nu er geen bal aan vinden.
Maar dat terzijde.
Ik kwam hier eigenlijk even om te melden dat Groningen een heuse Gooische Vrouwen-boekhandel heeft. Een onlangs geopende nieuwe winkel richt zich heel duidelijk op chicklit, koken, lifestyle en... organiseert voordrachten door vage woeste dichters! Herinneren jullie je de poëtisch fatale amour van Anouk nog?
Nietsvermoedend wandelde ik vanavond de nieuwe boekhandel binnen en daar zaten een heel stel opgewonden vrouwen op stoeltjes in rijtjes, met hun kuiten over hun wreven te wrijven, al giechelend en wijntjes drinkend en wachtende op De Dichter.
Gooische Vrouwen in Groningen, ze bestaan.
Toch kreeg ze een hele andere uitstraling toen ze in die paal sprong, opeens kwam een hele andere kant EVEN naar bovenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Mereltje het volgende:
Wat speelt Lies Visschedijk (Roelien) toch een vreselijk naieve meid, het is wel een beetje te. Ik moet zeggen dat ik haar beter vindt spelen in Sorry Minister.
Dat is haar rol... dat zeg dus niet direct iets over haar acteerkwaliteit in de serie. Ligt het dus niet eerder aan de type rol dan aan haar acteren dat je haar rol in Sorry Minister beter vind?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Mereltje het volgende:
Wat speelt Lies Visschedijk (Roelien) toch een vreselijk naieve meid, het is wel een beetje te. Ik moet zeggen dat ik haar beter vindt spelen in Sorry Minister.
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat is haar rol... dat zeg dus niet direct iets over haar acteerkwaliteit in de serie. Ligt het dus niet eerder aan de type rol dan aan haar acteren dat je haar rol in Sorry Minister beter vind?
Helemaal mee eens. En dan als ze moet huilen, slecht geacteerd vind ik. Of ze moeten het zo 'slecht' bedoeld hebben in die serie, maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
Die was geniaal inderdaad! Laatst keek ik weer een stukje terug en een quote van Willemijn: ''En als God had gewild dat dit lijf gevoed zou worden met louter paprika’s en wortels nou, dan had ‘ie wel een konijn van me gemaakt!''quote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef MadGuy het volgende:
Die hulpeloze blik ook in zijn ogen af en toe!
Maar dé quote was toch wel: "Ah, de koningin bezoekt de getroffen gebieden?"
Welke boekwinkel? Van der Velde?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
Hertenkamp moet je zéker eens gaan bekijken - hoewel ik me afvraag of het niet alweer 'ouderwets' is inmiddels. Het speelde destijds zo mooi in op o.a. new age en overijverige middelbare asielzoekersvrijwilligsters en zo. Als je die tijdsgeest enigszins bewust hebt meegemaakt (oma spreekt) is Hertenkamp érg grappig. Misschien dat heule jonge mensen van nu er geen bal aan vinden.
Maar dat terzijde.
Ik kwam hier eigenlijk even om te melden dat Groningen een heuse Gooische Vrouwen-boekhandel heeft. Een onlangs geopende nieuwe winkel richt zich heel duidelijk op chicklit, koken, lifestyle en... organiseert voordrachten door vage woeste dichters! Herinneren jullie je de poëtisch fatale amour van Anouk nog?
Nietsvermoedend wandelde ik vanavond de nieuwe boekhandel binnen en daar zaten een heel stel opgewonden vrouwen op stoeltjes in rijtjes, met hun kuiten over hun wreven te wrijven, al giechelend en wijntjes drinkend en wachtende op De Dichter.
Gooische Vrouwen in Groningen, ze bestaan.
Ja...jammer, inderdaad. En geloof dat ik volgende week een feest heb en de vrijdag daarop een etentje.....quote:
Die nabij de Vismarkt. ter hoogte van de A-kerk zo ongeveer. Is dat Ter Velde? Hij zit er nog niet zo lang en ze proberen een soort feel good boekwinkel te zijn of zo. Met koffie en een kapstok en leeshoekjes. Ik krijg er een beetje jeuk altijd, als ik binnenkom.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:39 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Welke boekwinkel? Van der Velde?
Hertenkamp is inderdaad leuk
Ik snap je ergernis wel, maar aan de andere kant speelt ze natuurlijk een vrouw die tot in haar tenen gefrustreerd wánt veel te beheerst is. Want zo heeft ze dat geleerd, in haar keurige familie. Ik vind die uitspattingen die ze heeft in het huilen, maar ook in dat paaldansen bijvoorbeeld, wel bij haar passen. Ze speelt iemand die altijd zo beschermd is geweest, dat haar emotionele gedrag volkomen reactief en naief en onaangepast is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Mereltje het volgende:
Maar dat overacteren dat is toch juist de kracht van Gooische Vrouwen. Dat doen ze juist allemaal en dat maakt het zo grappig. Iedere personage is een beetje een karikatuur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).
Klopt, maar ik vind ook dat de rest goed overdreven acteert en Roelien slecht overdreven acteert.. Beetje moeilijk om uit te leggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar dat overacteren dat is toch juist de kracht van Gooische Vrouwen. Dat doen ze juist allemaal en dat maakt het zo grappig. Iedere personage is een beetje een karikatuur.
Zo bedoel ik het ook, de geloofwaardigheid is een beetje weg bij haar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:57 schreef June. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ook dat de rest goed overdreven acteert en Roelien slecht overdreven acteert.. Beetje moeilijk om uit te leggen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Cristal het volgende:
Giisteeeeer was weer super aflevering! Alleeen gaa ik me weeer kapot ergeren aan die TippieWan!!!!!Ja, die mag wel onder een PC-traktor komen ofzo; ze voegt weinig tot niks toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat zal nog wel komen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die mag wel onder een PC-traktor komen ofzo; ze voegt weinig tot niks toe...
Quote van de maand, wmb.quote:
Ik voeg nog even de ballerige uitstraling toe!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Golvend haar, achterover gekamd, veel gel, en niet echt onknap bedoel je?
Mevrouw Ten Cate is de moeder van Dirk Stubbe!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cor doet me denken aan 'Mevrouw ten Cate'.
Zo. Dat is ook weer achter de rug!quote:
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemtquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemt.
All Starsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:43 schreef Dos37 het volgende:
die Martin moet echt een keer in een comedy gaan spelen.
Ja, die wil ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemt.
Nog afgezien van tante Cor in je vizier!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:00 schreef DarkElf het volgende:
nou die had het sowieso niet zo makkelijk; een hysterisch gillende linda de mol om je heen hebben lijkt mij ook wat traumatiserend, maar he, hij verdient er geld mee
Oh ja die ook nog eens..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nog afgezien van tante Cor in je vizier!
Wat goed!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:14 schreef Vivi het volgende:
Ik heb LINDA. gemaild omtrent het Dr. Rossi DVD-concept, ben benieuwd![]()
.
Ik zou gewoon een live performance van Dr.Rossi in je huiskamer eisen, als dank voor je idee. Dan kun je ook af en toe boos bij hem weglopen en met de deur smijten, omdat hij je niet begrijpt!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Moet ik er alvast octrooi op aanvragen denken jullie![]()
?
Nou, ik heb liever gewoon ook een huis in het Gooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een live performance van Dr.Rossi in je huiskamer eisen, als dank voor je idee. Dan kun je ook af en toe boos bij hem weglopen en met de deur smijten, omdat hij je niet begrijpt!
Oh ja, dat zou wel leuk zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever gewoon ook een huis in het Gooi.
En zo'n popperig kittig cabriootje, gewoon, voor de heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:30 schreef Vivi het volgende:
Thnx. Dan neem ik zelf een Prossecootje
.
Ik heb de Gukkie párfum al binnen..nu die villa nog!
feli beebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:30 schreef Vivi het volgende:
Thnx. Dan neem ik zelf een Prossecootje
.
Ik heb de Gukkie párfum al binnen..nu die villa nog!
Ze lag met haar ogen open dus het lijkt me wel. Ik hoop van wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef MadGuy het volgende:
Die vishandelaar die steeds zo vies op de dijtjes van Claire slaat.
Mooi dat de zus van Greet (tante Cor dus) Tippie heeft gemept. Ze is nu toch wel dood, toch?
Hopelijk wel ja, die verhaallijn was iedereen toch al meer dan zatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze lag met haar ogen open dus het lijkt me wel. Ik hoop van wel.
Cor inderdaad.En Martin.
Dat viel mij ook al op, brrrrr!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef MadGuy het volgende:
Dat bleef hij ook zo consequent doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef MadGuy het volgende:
ja psies..quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat bleef hij ook zo consequent doen!Dat soort details getuigen wel van goede acteurs hoor. Dit soort dingen maken de serie zo vreselijk grappig en intelligent. Door de kleine details worden de karakters loeischerp neergezet in korte tijd.
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Roberto258 het volgende:
Hier doet ie gewoon, heb je silverlight geinstalleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Beste Vivienne,
Bedankt voor je tip! Ik zal deze zeker doorsturen naar de Sales-afdeling.
Met vriendelijke groet,
Marieke Brueker
LINDA. Magazine
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Vivi het volgende:
Antwoord van LINDA. omtrent de Dr. Rossi kerst DVD.
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het móet, het zál!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik denk dat tante cor een bom op het Gooi gooit en dat ze dan allemaal stervenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef Ekfar het volgende:
Nog maar 2 xecht jammer dat het stopt. Zal wel een happy end worden denk ik he?
Ik gok:
Claire gelukkig met d'r visboer.
Cheryl en Martin en Remi weer veilig zonder Tippi Wan.
Anouk en Tom weer samen.
En als klap op de vuurpijl zal Roelientje wel zwanger zijn he?
Verheug me alweer op vanavond!!![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef JaneDoe het volgende:
martin hep een hartaanval aan zn leuter![]()
een gevolg van trauma privé post
arme martin; een hartaanval, chlamydia én berooidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:05 schreef marky het volgende:
Ik denk dat Cherryl en Martin berooid weer terug gaan naar Amsterdam
Dat ze er een einde aan kunnen krijgen in 1 aflevering. Ben benieuwd.
Die had ik nog niet gelezen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef Reese het volgende:
wel actueel, hoor, een berooide zanger van het levenslied door een malafide manager!
Die controleur heeft ze toch door die vermaalmachien gesmeten, kwam er uit als stof.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Duderella het volgende:
O en Tipi (die naast de door haar begraven belastingcontroleur ligt, weten jullie dat nog?) kán nog opstaan uit haar graf natuurlijk. Wij dachten: als er ooit, ooit toch nog een vervolg op de serie komt, kunnen ze haar desnoods weer opvoeren.
Want dood voor leken, kan ook coma zijn. Waaruit ze miraculeus weer opstaat.
Dat was bij het vorige huis van de Morero'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Duderella het volgende:
O en Tipi (die naast de door haar begraven belastingcontroleur ligt, weten jullie dat nog?)
bedoel meer dat stubbe bij haar intrektquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Claire heeft haar relatie met Stubbe al erkend is deze aflevering.
De vader van Roelien maakte avances! Na die modeshow.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef Oliver23 het volgende:
Denk dat in de laatste aflevering Claire een hoofdrol gaat spelen.
- Ze erkent haar relatie met Stubbe en maakt het ook weer goed met haar dochter.
- Claire komt achter de gelproblemen van de Morero's en geeft ze een flink bedrag om in het Gooi te kunnen blijven wonen. De Morero's hebben dit in het eerste seizoen ook voor haar gedaan.
- Roelien is toch nog zwanger geraakt.
- Tante Cor spoort Barry op, en eist het geld terug.
- Dokter Rossi is een stille aanbidder van Tante Cor.
Of Cheryl en Jari (?) zetten een mode-imperium op wat goud geld oplevert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef Oliver23 het volgende:
- Ze erkent haar relatie met Stubbe en maakt het ook weer goed met haar dochter.
- Claire komt achter de gelproblemen van de Morero's en geeft ze een flink bedrag om in het Gooi te kunnen blijven wonen. De Morero's hebben dit in het eerste seizoen ook voor haar gedaan.
- Roelien is toch nog zwanger geraakt.
- Tante Cor spoort Barry op, en eist het geld terug.
- Dokter Rossi is een stille aanbidder van Tante Cor.
Of Ilona (Iloon) heeft er toch nog voor gezorgd dat Martin Morero door is gebroken in Aziequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:19 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Of Cheryl en Jari (?) zetten een mode-imperium op wat goud geld oplevert.
Ik dacht dat Claire ook geen geld meer had?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef Oliver23 het volgende:
Prachtig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:49 schreef Duderella het volgende:
Martin: Ze heb an Kòr toegegefe dat ze muhmuhmuhmoeduh heb vermoowd!
Ik kan 'm gewoon hier terugkijken met beeld en geluidquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:14 schreef Starlie het volgende:
Waar kijken jullie GV trouwens terug? op RTL gemist doen ze het niet, nou ja, ze doen het wel maar ik heb alleen maar geluid..
dat heb ik ook, behalve als ik 'm full-screen afspeel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:14 schreef Starlie het volgende:
Waar kijken jullie GV trouwens terug? op RTL gemist doen ze het niet, nou ja, ze doen het wel maar ik heb alleen maar geluid..
Hier werkt het gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat heb ik ook, behalve als ik 'm full-screen afspeel.
Inderdaag, er staan nu nog zoveel dingen open, ik vraag me af hoe ze dat allemaal gaan doen. Ze moeten gewoon een aflevering van 2 uur maken! Dat verdienen we wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef MadGuy het volgende:
Weer één van die geweldige dingen, inderdaad, dat sapje.
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat geldgedoe nog recht gaan breien in de finaleaflevering (volgende week de laatste toch?).
Je meent het.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb alle series bekeken afgelopen weken, ik moet zeggen, ik mis het!
Heerlijke serie om gewoon te genieten..
Clair speelt ook verdomd leuk dat ze bezopen is, komt me bekend voor
quote:
Dan snel even langs bij de plaatselijke visboer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kvoel me verbonden met clair
Bronquote:Lieve mensen,
Hier even een bericht van Martin Moreiro over de ring, want nee heb je, ja kun je krijgen zegt mijn tante Cor altijd.
Die Televizierring... ik kan me heel goed voorstellen dat je op Boer Zoekt Vrouw Extra stemt, maar ik gun het mijn eigen vrouwtje en haar vriendinnen ook zo erg. Dus daarom lieve mensen, doe mij een lol en stem op Gooische Vrouwen.
Als je hieronder je 06 of je vaste nummer achterlaat, dan geef ik je vrijdag persoonlijk nog even een belletje.
Nou lieve mensen, ik spreek jullie hopelijk vrijdag nog even en hou je taai!
Kus,
Martin
Alle artiesten van allure hebben natuurlijk een ghostwriter voor zulke berichten. Net zoals iedereen in 't Gooi aan garagesales doet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helemaal niet geschreven in Martin-stijl.
Er komt nog wel een film!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
het zal mij een worst wezen of ze die ring winnen, daar komt de serie toch niet mee terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |