quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand waar dat muziekje vandaan komt dat werd afgespeeld tijdens de terugblik van de aflevering daarvoor?
Verder leuke aflevering. 'Waar is m'n stuur?!?'
.
Ja!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:06 schreef Roberto258 het volgende:
Gister gemist, de moeite waard om hem vanavond te kijken?
Hij ligt hier nog steeds erg dicht te zijn in de koelkastquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:00 schreef zesje het volgende:
Maar is ie nou ook lekker die wijn Bluezz?
Vond het ook een goeie uitzending. Martinquote:
Ja, dat weet ik nog!quote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef MadGuy het volgende:
Leuke aflevering weer. Wat Duderella met Martin op de achtergrond heeft, heb ik soms met Anouk. Vooral toen ze die kunstopening had, met die bomen die ze in linten had verpakt. Een scčne met Martin en Cheryl en Anouk maar geil om die boom heen kronkelen terwijl ze met een man (Evert?/Tom?) aan het lullen was.
Jaquote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef Mereltje het volgende:
Leuke aflevering weer. Ik zie een flinke burenruzie aankomen(ik zie de Rijdende Rechter al voor me), ik ben benieuwd hoe lang koppige Claire het gaat volhouden in de kliniek...
Ik moet altijd zo giechelen om hoe zij geil staat te doen als ze aan het bellen is met Tom ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef MadGuy het volgende:
Leuke aflevering weer. Wat Duderella met Martin op de achtergrond heeft, heb ik soms met Anouk. Vooral toen ze die kunstopening had, met die bomen die ze in linten had verpakt. Een scčne met Martin en Cheryl en Anouk maar geil om die boom heen kronkelen terwijl ze met een man (Evert?/Tom?) aan het lullen was.
Ja inderdaad, maar dat gebeurd vaker bij Gooische Vrouwen. Geniale aflevering weer trouwens. Die Roelien is echt een geweldig personagequote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef soapie het volgende:
Beetje jammer hoe ze zich van dat bad-gebeuren hebben afgemaakt. Had er zoveel van verwacht.....
Ik vond 'm leukquote:
heb je geen korte samenvattingquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wat is daar mee ???
Heb je even ?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Zeven7 het volgende:
ik kijk ook even mee als het goed is.
Die meid met die hoofddoek en dat wasgoed hč, wat is daar mee? Ze komt me bekend voor maar dat kan ook uit een hele andere soap zijn.
En ze heeft Anita besmet met Aids!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ze komt wraak nemen
de rest moet je maar ff ergens lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |