abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31819396
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=15/typeofpage=47019

Begint over 5 minuten op Talpa.
Wat vinden we ervan?
De making of is hier te zien :
http://www.talpa.tv/web/s(...)=15/typeofpage=47019

Ik zit er klaar voor
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:27:13 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31819430
Ik ben benieuwd...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31819498
quote:
Gooische Vrouwen is een mix van drama en comedy, geschreven vóór vrouwen, maar met genoeg elementen om ook mannelijke kijkers te behagen. De serie vertelt het verhaal van Cheryl, Anouk, Claire en Willemijn. Ze wonen in dezelfde buurt, midden in ’t Gooi. Het uiterlijk, de sfeer, de reputatie en de verhalen zijn onmiskenbaar: veel geld, de Gooische matras, kouwe kak, Range Rovers, kinderen op dure scholen, mooie huizen, hét nest van vele Bekende Nederlanders … een reservaat.

Wat maakt Claire, Anouk, Cheryl en Willemijn tot vriendinnen?

In de eerste plaats het feit dat zij alle vier ongelukkig zijn in de liefde. Leed verbroedert en er worden heel wat flessen witte wijn geleegd tijdens gesprekken met thema’s als: hoe hou je het in Godsnaam spannend, zou ‘ie vreemdgaan, en hoe vaak doen jullie het nog? Zaken die ze liever niet met elkaar delen worden gespuid bij hun gemeenschappelijke therapeut, de aantrekkelijke Dr.

Rossi.

In de tweede plaats hun leeftijd. Het ouder worden hakt er bij de karakters behoorlijk in. Nog even en dan vindt niemand ze meer aantrekkelijk en tellen ze niet meer mee. Ze willen nog een keer echt begeerd worden, vlinders in hun buik voelen, verliefd zijn. Het ouder worden wordt uitgesteld met botox, siliconen, ‘sexperimenten’, pilatus en wanhopig vreemdgaan.

In de derde plaats het moederschap. Hun kinderen lijden aan alle moderne kwalen. ADHD, dyslexie, anorexia, depressie en glutenallergie. Maar daarnaast moeten die kinderen er op en top uitzien en vooral presteren. Op pianoles dus en paardrijden, streetdance, tennis, duiken, zeilen en huiswerkcursus. En natuurlijk hebben ze een Thaise au-pair!

Langzaam groeit er tussen de vier vrouwen een vriendschap die gebaseerd is op eerlijkheid en elkaar ten allen tijde steunen, ondanks de verschillende persoonlijkheden. Lief zijn ze zeker niet; ze vertellen elkaar snoeihard de waarheid, maar bij problemen vormen ze ogenblikkelijk één front. Kortom: een serie die het Gooische leven behoorlijk op de hak neemt maar waar je geen aflevering van wil missen, omdat de heldinnen je aan het hart gaan.

pi_31819647
Dankje
Ik zou het bijna zijn vergeten,
pi_31819714
Annet Malherbe is bij voorbaat al mijn favoriet.
Geweldige actrice
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:44:12 #6
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31820003
Jammer dat niemand tegen Linda de Botoxtrol gezegd heeft dat ze niet kan acteren.

Wat voor type wil ze nu neerzetten, ze zegt d'r tekst op en het is volstrekt onduidelijk of ze nu een heel ordinair of een naief iemand neer wil zetten.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:45:13 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31820051
Iederdeen denkt echt dat meteen kunnen acteren vooral die gozer die met Linda de Mol gaat in de serie

GTST beter geacteerd
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_31820080
Hey leuk! Nog zo'n kloten programma voor gemancipeerde snollen net zoals desperate housewives en SATC.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:46:37 #9
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31820089
Wat een pauperacteurs zeg
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:47:02 #10
94405 Tarak
pi_31820101
Masturberen in de douche omdat je huwelijk kut is, American Beauty reprised.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:48:49 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31820166
Michaelango laan nummer 4 (of hoe schrijf je het) die bestaat geeneens in Laren
pi_31820214
Ik zit net een stukje te kijken, is dit serieus als leuke serie bedoeld? Het lijkt wel een slecht nagespeelde Flodder aflevering, Talpa kan dus idd nog dieper zinken blijkt maar weer. Van je zus moet je het hebben
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_31820223
Ik vind het eigenlijk best komisch....

Die vent van Linda de Mol doet me aan Rene Froger denken qua type...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31820226
Dit gaat echt nergens over. Als deze soap/serie een succes wordt eet ik m'n pet op.

Op de één of andere manier ben ik wel gecharmeerd van:

Susan Visser.

Maar dat heeft weinig te maken met haar acteerprestaties vrees ik....
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:51:36 #15
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31820278
You uh wurk

Ga maar presenteren Linda of gewoon Duits praten
pi_31820283
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Toad het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Als deze soap/serie een succes wordt eet ik m'n pet op.

[afbeelding]

Susan Visser.

die is zeer inderdaad
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:51:49 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31820288
Ik vind het eigenlijk ook best aardig.
Zeker naar Talpa maatstaven, maar ook daarbuiten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:52:02 #18
94405 Tarak
pi_31820294
"25 DOZEN champagne". Ieder normaal mens zou de klemTOON op 25 leggen behalve Linda de Botoxtrol die legt het op dozen. God, wat erg om te zien.

Maar het is dus een soort Flodder, slecht geacteerd ordinair gezin gaat wonen in sjieke wijk.
pi_31820307
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Toad het volgende:

[afbeelding]

Susan Visser.

Vroeger was ze nog wel leuk in die ene serie, Amsterdamse Pot heette het geloof ik
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:53:09 #20
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31820345
Ik had het willen zien, maar ben nu al te laat natuurlijk.

Als iemand weet waar /wanneer het nog een keer te bekijken is, houd ik me aanbevolen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31820367
Beginnende acteurs, leuk
pi_31820372
Annette Malherbe is
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:54:13 #23
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31820388
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef ondeugend het volgende:
Ik had het willen zien, maar ben nu al te laat natuurlijk.

Als iemand weet waar /wanneer het nog een keer te bekijken is, houd ik me aanbevolen.
Het is nog bezig net 23 min. duurt tot 21.30 en anders terugkijken op www.talpa.tv
pi_31820409
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Razor21 het volgende:
You uh wurk

Ga maar presenteren Linda of gewoon Duits praten
Dat is juist het punt (daty slechte Engels)
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:55:07 #25
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31820421
De personages zijn tot nu toe in ieder geval erg grappig
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: