Toetertjesquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Nieuwe trailer
Bekijk deze YouTube-video
Videoland begint eerder dan op TV dan is het niet te bedoeling dat men al hier gaat posten omdat de tv kijkers geen spoliers willen, daarom had ik alleen SBS gedaan.quote:
Voor vorig seizoen was dat ook niet zo en dat ging prima.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videoland begint eerder dan op TV dan is het niet te bedoeling dat men al hier gaat posten omdat de tv kijkers geen spoliers willen, daarom had ik alleen SBS gedaan.
Nu denken users dat ze ook over videoland uitzendingen hier mogen posten.
Er zijn altijd twee topics, een voor videoland en een voor de tv uitzendingen .
Dat is voor alle programma's die zowel op tv als op videoland worden uitgezonden.
Je weet dat je het topic zelf dicht hebt gegooid? Had gewoon gevraagd of er voor SBS6 een apart topic kon komen ofzo of gemaakt weet ik veel. Je bent niet verplicht om mee te lezen he.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videoland begint eerder dan op TV dan is het niet te bedoeling dat men al hier gaat posten omdat de tv kijkers geen spoliers willen, daarom had ik alleen SBS gedaan.
Nu denken users dat ze ook over videoland uitzendingen hier mogen posten.
Er zijn altijd twee topics, een voor videoland en een voor de tv uitzendingen.
Dat is voor alle programma's die zowel op tv als op videoland worden uitgezonden.
SPOILER: Het begin van aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:44 schreef Donna het volgende:
Had ik ookSPOILER: Het begin van aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Dat einde ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:05 schreef ZarB het volgende:
Waar ik bij aflevering 1 vooral in de eerste scene moest lachen, heb ik bij aflevering 2 doorlopend gehinniktecht fantastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 03:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat einde ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |