oepsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Molline het volgende:
Die scharrel is toch weggewerkt door dieschoonmoeder?
en de dag erna ligt de dvd in de winkelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:27 schreef Molline het volgende:
Samenvatting![]()
Volgende week alweer de laatste aflevering van dit seizoen.![]()
Neeee!! nu alweerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:27 schreef Molline het volgende:
Samenvatting![]()
Volgende week alweer de laatste aflevering van dit seizoen.![]()
Ik denk eerder dat Talpa $-tekens heeft met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:39 schreef ivetje het volgende:
Komende donderdag idd laatste aflevering...helaas. Maar aangezien de dvd vrijdag al in de winkel ligt denk ik dat seizoen 3 niet lang op zich laat wachten. Iig niet zo lang als op seizoen 2
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk, maar denk toch ook dat Talpa deze serie snel weer ziet beginnen. Het is toch 1 van de WEL goedlopende serie's op talpaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Talpa $-tekens heeft met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht..
Ja, dát weet ik nog wel, maar dat grietje kwam toch ook naar het concert? Klossie had het erover dat dat de cliffhanger van de vorige aflevering was, maar ik kan me niet meer herinneren of ze nou éérst bij het concert aanwezig was en daarna naar hun huis ging of andersom...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:12 schreef Molline het volgende:
Die kwam toch bij de villa van Martin en Cheryl? Schoonmoeder stapte er direct op af toen ze haar aan zag komen lopen, zodat Cheryl er niks van gemerkt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |