oepsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Molline het volgende:
Die scharrel is toch weggewerkt door dieschoonmoeder?
en de dag erna ligt de dvd in de winkelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:27 schreef Molline het volgende:
Samenvatting![]()
Volgende week alweer de laatste aflevering van dit seizoen.![]()
Neeee!! nu alweerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:27 schreef Molline het volgende:
Samenvatting![]()
Ik denk eerder dat Talpa $-tekens heeft met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:39 schreef ivetje het volgende:
Komende donderdag idd laatste aflevering...helaas. Maar aangezien de dvd vrijdag al in de winkel ligt denk ik dat seizoen 3 niet lang op zich laat wachten. Iig niet zo lang als op seizoen 2
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk, maar denk toch ook dat Talpa deze serie snel weer ziet beginnen. Het is toch 1 van de WEL goedlopende serie's op talpaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Talpa $-tekens heeft met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht..
Ja, dát weet ik nog wel, maar dat grietje kwam toch ook naar het concert? Klossie had het erover dat dat de cliffhanger van de vorige aflevering was, maar ik kan me niet meer herinneren of ze nou éérst bij het concert aanwezig was en daarna naar hun huis ging of andersom...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:12 schreef Molline het volgende:
Die kwam toch bij de villa van Martin en Cheryl? Schoonmoeder stapte er direct op af toen ze haar aan zag komen lopen, zodat Cheryl er niks van gemerkt heeft.
Uhm...nou, ik kijk ook nog expeditie robinsonquote:
Dat dacht ik net ook tijdens het kijken van afl. 9 en 10 (hele 2de seizoen gemist door de donderdaguitz.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ah, heb me even aangemeld en nu is het wel gratis!
Mooi, ga zo even kijken!
Ze was bij dat concert en stond zich op te vreten over het feit dat cheryl er wel bij mocht zijn en zij nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ja, dát weet ik nog wel, maar dat grietje kwam toch ook naar het concert? Klossie had het erover dat dat de cliffhanger van de vorige aflevering was, maar ik kan me niet meer herinneren of ze nou éérst bij het concert aanwezig was en daarna naar hun huis ging of andersom...
Aaaah, zo was het! Thanks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef ivetje het volgende:
Ze was bij dat concert en stond zich op te vreten over het feit dat cheryl er wel bij mocht zijn en zij nietDaarna is er verder niets gebeurt bij dat concert en ging ze naar hun huis om cheryl te vertellen wat er aan de hand was. Zo ver kwam ze dus uiteindelijk niet, en inmiddels is ze niet meer gezien
Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand die kussens in dat bed van Merel en Claire opgemerkt? Die stonden kaarsrecht overeind en daar 'lagen' e dan met hun hoofd tegenaan. Leek me erg matig slapen![]()
Mja, over het lijk ben ik het wel met je eens. Aan de rest stoor ik me niet (ik zie het puur als amusement, een soort flutromannetje tussendoor. Heerlijk, even ontspannen, even lachen, maar niet realistisch.) Maar dat er verder niets met dat lijk is gebeurd (of het feit dat die man toch vermist moet zijn) dat vind ik ook wel een beetje raar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:17 schreef robster16 het volgende:
ik vind het zo jammer dat alles zooooo snel gaat. Er zitten verhaallijnen in die ze echt beter hadden kunnen uitspreiden over meer afleveringen. Zoals gisteren, dat gedoe met Claire en Merel, dat had zeker over 2, misschien wel over 3 afleveringen uitgespreid kunnen en moeten worden, nu ging het in een aflevering van Claire wil Merel niet, maar Merel wil Claire wel. Dan wil Claire Merel weer als ze ziet dat die met Anouk lekker door 1 deur kan, en dan wil ineens Merel moeder weer niet. T gaat allemaal veel te snel, en er zit een kleine dramatische spanningsboog in veel dingen. En bijvoorbeeld dat lijk in die tuin, daar hadden ze ook meer mee kunnen doen vaak. T script moet echt beter in elkaar getimmerd worden, zo zijn het leuke hap snap scenes, maar algehele samenhang kan beter om de kijker meer te betrekken met de avonturen van de dames...
aldus mijn eigen persoonlijke, nietszeggende mening...
Ik verwacht toch wel dat er nog wat mee gedaan wordt hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Mja, over het lijk ben ik het wel met je eens. Aan de rest stoor ik me niet (ik zie het puur als amusement, een soort flutromannetje tussendoor. Heerlijk, even ontspannen, even lachen, maar niet realistisch.) Maar dat er verder niets met dat lijk is gebeurd (of het feit dat die man toch vermist moet zijn) dat vind ik ook wel een beetje raar.
"Nah Sjurrul, ik ken die Alberti beter cuffuruh as jenet men vragt."quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat er nog wat mee gedaan wordt hoor
Dat accent van Martin begint me wat te irriteren trouwens
Nu al?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:27 schreef Molline het volgende:
Samenvatting![]()
Ik denk dat dat nog wel terugkomt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dat er verder niets met dat lijk is gebeurd (of het feit dat die man toch vermist moet zijn) dat vind ik ook wel een beetje raar.
Ik vind dat flutromannige karakter van de verhaallijntjes ook hét sterke punt van deze serie. Als het langer werd uitgerekt werd het überdramatisch en dat is denk ik niet de insteek van de serie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja, over het lijk ben ik het wel met je eens. Aan de rest stoor ik me niet (ik zie het puur als amusement, een soort flutromannetje tussendoor. Heerlijk, even ontspannen, even lachen, maar niet realistisch.) Maar dat er verder niets met dat lijk is gebeurd (of het feit dat die man toch vermist moet zijn) dat vind ik ook wel een beetje raar.
Vorig seizoen, laatste uitzendingquote:Op donderdag 2 november 2006 22:56 schreef Downer het volgende:
Leuke laatste uitzending![]()
![]()
en die psych opeens!!![]()
normaal zeg hij nooit wat![]()
Oh echt!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vorig seizoen, laatste uitzending
Oók tegen Tipi wan en óók over dat hij voor Artsen Zonder Grenzen wilde werken
Wordt gewoon een jaarlijks terugkerend iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |