quote:Waar het om draait? Vier vrouwen die naast elkaar wonen in een sjieke buurt in het Gooi. En daar heb je natuurlijk enorm met status, geld en andere poeha van doen. Allevier hebben ze hun persoonlijke issues, wat ze, ondanks de kouwe, afstandelijke kak, toch heel menselijk maakt. Drama en intrige en een goed gevulde sterrencast staan garant voor een boel kijkplezier. Zo wordt de Amsterdamse Cheryl gespeeld door Linda de Mol, de artistieke en ietwat mystieke Anouk wordt neergezet door Susan Visser, de moederlijke maar naieve Willemijn is een rol van Annet Malherbe en de koude, kille Claire wordt vertolkt door Tjitske Reidinga. Daarnaast komen we onder meer Victor Reinier, Beau van Erven Dorens en Daniel Boissevain tegen.
ik blijf toch ook maar kijken, maar het is echt opvallend hoor, hoe slecht dat accent van haar is, het ene moment is het er en het andere moment praat ze perfect ABN (of perfect Goois, wat je wil...) En als ze Amsterdams "praat" lijkt het er echt niet op...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb niet echt last van dat accent van Linda. Komt waarschijnlijk ook omdat ik het Amsterdamse accent niet vaak hoor.![]()
Maar het valt mij niet echt op.
Ik ben daar waarschijnlijk te "boers" voor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:18 schreef Samson het volgende:
[..]
ik blijf toch ook maar kijken, maar het is echt opvallend hoor, hoe slecht dat accent van haar is, het ene moment is het er en het andere moment praat ze perfect ABN (of perfect Goois, wat je wil...) En als ze Amsterdams "praat" lijkt het er echt niet op...
Dat hoor je mij niet zeggen hoor. Ik ben alleen in Adam geboren, heb er gewoond, en werk er nu alweer jarenlang dus ik hoor nogal snel of iets Amsterdams is of niet...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben daar waarschijnlijk te "boers" voor.![]()
Ik zeg het zelf hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 15:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen hoor. Ik ben alleen in Adam geboren, heb er gewoond, en werk er nu alweer jarenlang dus ik hoor nogal snel of iets Amsterdams is of niet...
stel oe nie an ewoutquote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef Dos37 het volgende:
die sieb is dood. wat zielig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |