Maar dat overacteren dat is toch juist de kracht van Gooische Vrouwen. Dat doen ze juist allemaal en dat maakt het zo grappig. Iedere personage is een beetje een karikatuur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).
Klopt, maar ik vind ook dat de rest goed overdreven acteert en Roelien slecht overdreven acteert.. Beetje moeilijk om uit te leggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar dat overacteren dat is toch juist de kracht van Gooische Vrouwen. Dat doen ze juist allemaal en dat maakt het zo grappig. Iedere personage is een beetje een karikatuur.
Zo bedoel ik het ook, de geloofwaardigheid is een beetje weg bij haar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:57 schreef June. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ook dat de rest goed overdreven acteert en Roelien slecht overdreven acteert.. Beetje moeilijk om uit te leggen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Cristal het volgende:
Giisteeeeer was weer super aflevering! Alleeen gaa ik me weeer kapot ergeren aan die TippieWan!!!!!Ja, die mag wel onder een PC-traktor komen ofzo; ze voegt weinig tot niks toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat zal nog wel komen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die mag wel onder een PC-traktor komen ofzo; ze voegt weinig tot niks toe...
Quote van de maand, wmb.quote:
Ik voeg nog even de ballerige uitstraling toe!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Golvend haar, achterover gekamd, veel gel, en niet echt onknap bedoel je?
Mevrouw Ten Cate is de moeder van Dirk Stubbe!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cor doet me denken aan 'Mevrouw ten Cate'.
Zo. Dat is ook weer achter de rug!quote:
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemtquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemt.
All Starsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:43 schreef Dos37 het volgende:
die Martin moet echt een keer in een comedy gaan spelen.
Ja, die wil ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemt.
Nog afgezien van tante Cor in je vizier!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:00 schreef DarkElf het volgende:
nou die had het sowieso niet zo makkelijk; een hysterisch gillende linda de mol om je heen hebben lijkt mij ook wat traumatiserend, maar he, hij verdient er geld mee
Oh ja die ook nog eens..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nog afgezien van tante Cor in je vizier!
Wat goed!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:14 schreef Vivi het volgende:
Ik heb LINDA. gemaild omtrent het Dr. Rossi DVD-concept, ben benieuwd![]()
.
Ik zou gewoon een live performance van Dr.Rossi in je huiskamer eisen, als dank voor je idee. Dan kun je ook af en toe boos bij hem weglopen en met de deur smijten, omdat hij je niet begrijpt!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Moet ik er alvast octrooi op aanvragen denken jullie![]()
?
Nou, ik heb liever gewoon ook een huis in het Gooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een live performance van Dr.Rossi in je huiskamer eisen, als dank voor je idee. Dan kun je ook af en toe boos bij hem weglopen en met de deur smijten, omdat hij je niet begrijpt!
Oh ja, dat zou wel leuk zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever gewoon ook een huis in het Gooi.
En zo'n popperig kittig cabriootje, gewoon, voor de heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:30 schreef Vivi het volgende:
Thnx. Dan neem ik zelf een Prossecootje
.
Ik heb de Gukkie párfum al binnen..nu die villa nog!
feli beebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:30 schreef Vivi het volgende:
Thnx. Dan neem ik zelf een Prossecootje
.
Ik heb de Gukkie párfum al binnen..nu die villa nog!
Ze lag met haar ogen open dus het lijkt me wel. Ik hoop van wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef MadGuy het volgende:
Die vishandelaar die steeds zo vies op de dijtjes van Claire slaat.
Mooi dat de zus van Greet (tante Cor dus) Tippie heeft gemept. Ze is nu toch wel dood, toch?
Hopelijk wel ja, die verhaallijn was iedereen toch al meer dan zatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze lag met haar ogen open dus het lijkt me wel. Ik hoop van wel.
Cor inderdaad.En Martin.
Dat viel mij ook al op, brrrrr!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef MadGuy het volgende:
Dat bleef hij ook zo consequent doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef MadGuy het volgende:
ja psies..quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat bleef hij ook zo consequent doen!Dat soort details getuigen wel van goede acteurs hoor. Dit soort dingen maken de serie zo vreselijk grappig en intelligent. Door de kleine details worden de karakters loeischerp neergezet in korte tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |