Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef MadGuy het volgende:
Maar dé quote was toch wel: "Ah, de koningin bezoekt de getroffen gebieden?"
Heb je het op DVD of kan je het ergens online terugkijken?quote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga het missen denk ik...ben ook maar weer begonnen met seizoen 1 terugkijken.
Sjerrol!
dvdquote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Heb je het op DVD of kan je het ergens online terugkijken?
Echt waar? Ik kreeg tranen in mijn ogen bij die scenequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Lies Visschedijk echt heel erg overacten als ze emotionele scenes doet.
Ik kreeg vooral het 'Hertenkamp'-gevoel bij de scenes in de kliniek. Zowel Marcel Mutsers als Jeroen Willems (dus de medepatient en de counselor) speelden in Hertenkamp. Verder meende ik ook in één van de overige groepsleden wat 'hertjes' te herkennen. Maar ik weet niet precies wiequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Hertenkamp was briljant! Maar ik kan zo eigenlijk niet herinneren wie er dan nog mee meedoet uit Hertenkamp behalve Max van de Puppylance?
Jeroen Willems heeft 1 episode gespeeld volgens IMDB (gelijk ook de eerste aflevering tweede seizoen als minnaar van Grace), en Annett Malherbe een onbekend aantal (wellicht ook maar 1 dus).quote:Op maandag 28 september 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
Ik weet trouwens niet wie Jeroen Willems was in Hertenkamp?![]()
En Malherbe kan ik zo ook niet plaatsen.
Malherbe was Nilgunquote:Op maandag 28 september 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
Ik weet trouwens niet wie Jeroen Willems was in Hertenkamp?![]()
En Malherbe kan ik zo ook niet plaatsen.
O gut ja!quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Reese het volgende:
[..]
Malherbe was Nilgun! Die Turkse die volgens mij gewoon aangewaaid kwam en nooit meer het Hertenkamp verliet
Groot plaatje, kiek nou, onze Willemijn!
[ afbeelding ]
De kat vond het wat minder, ze krijste nogal (vanaf de eerste verdieping naar beneden gegooid?)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef juliana het volgende:
Wel leuk hoe hij zonder iets te zeggen, elke keer die kat naar buiten gooit.
Ik heb de serie online nog eens bekeken, (gratis itt GV ) Het tempo is uiteraard trager dan GV, maar er zitten erg veel grappige stukjes tussen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
Hertenkamp moet je zéker eens gaan bekijken - hoewel ik me afvraag of het niet alweer 'ouderwets' is inmiddels. Het speelde destijds zo mooi in op o.a. new age en overijverige middelbare asielzoekersvrijwilligsters en zo. Als je die tijdsgeest enigszins bewust hebt meegemaakt (oma spreekt) is Hertenkamp érg grappig. Misschien dat heule jonge mensen van nu er geen bal aan vinden.
Maar dat terzijde.
Ik kwam hier eigenlijk even om te melden dat Groningen een heuse Gooische Vrouwen-boekhandel heeft. Een onlangs geopende nieuwe winkel richt zich heel duidelijk op chicklit, koken, lifestyle en... organiseert voordrachten door vage woeste dichters! Herinneren jullie je de poëtisch fatale amour van Anouk nog?
Nietsvermoedend wandelde ik vanavond de nieuwe boekhandel binnen en daar zaten een heel stel opgewonden vrouwen op stoeltjes in rijtjes, met hun kuiten over hun wreven te wrijven, al giechelend en wijntjes drinkend en wachtende op De Dichter.
Gooische Vrouwen in Groningen, ze bestaan.
Toch kreeg ze een hele andere uitstraling toen ze in die paal sprong, opeens kwam een hele andere kant EVEN naar bovenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Mereltje het volgende:
Wat speelt Lies Visschedijk (Roelien) toch een vreselijk naieve meid, het is wel een beetje te. Ik moet zeggen dat ik haar beter vindt spelen in Sorry Minister.
Dat is haar rol... dat zeg dus niet direct iets over haar acteerkwaliteit in de serie. Ligt het dus niet eerder aan de type rol dan aan haar acteren dat je haar rol in Sorry Minister beter vind?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Mereltje het volgende:
Wat speelt Lies Visschedijk (Roelien) toch een vreselijk naieve meid, het is wel een beetje te. Ik moet zeggen dat ik haar beter vindt spelen in Sorry Minister.
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat is haar rol... dat zeg dus niet direct iets over haar acteerkwaliteit in de serie. Ligt het dus niet eerder aan de type rol dan aan haar acteren dat je haar rol in Sorry Minister beter vind?
Helemaal mee eens. En dan als ze moet huilen, slecht geacteerd vind ik. Of ze moeten het zo 'slecht' bedoeld hebben in die serie, maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
Die was geniaal inderdaad! Laatst keek ik weer een stukje terug en een quote van Willemijn: ''En als God had gewild dat dit lijf gevoed zou worden met louter paprika’s en wortels nou, dan had ‘ie wel een konijn van me gemaakt!''quote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef MadGuy het volgende:
Die hulpeloze blik ook in zijn ogen af en toe!
Maar dé quote was toch wel: "Ah, de koningin bezoekt de getroffen gebieden?"
Welke boekwinkel? Van der Velde?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
Hertenkamp moet je zéker eens gaan bekijken - hoewel ik me afvraag of het niet alweer 'ouderwets' is inmiddels. Het speelde destijds zo mooi in op o.a. new age en overijverige middelbare asielzoekersvrijwilligsters en zo. Als je die tijdsgeest enigszins bewust hebt meegemaakt (oma spreekt) is Hertenkamp érg grappig. Misschien dat heule jonge mensen van nu er geen bal aan vinden.
Maar dat terzijde.
Ik kwam hier eigenlijk even om te melden dat Groningen een heuse Gooische Vrouwen-boekhandel heeft. Een onlangs geopende nieuwe winkel richt zich heel duidelijk op chicklit, koken, lifestyle en... organiseert voordrachten door vage woeste dichters! Herinneren jullie je de poëtisch fatale amour van Anouk nog?
Nietsvermoedend wandelde ik vanavond de nieuwe boekhandel binnen en daar zaten een heel stel opgewonden vrouwen op stoeltjes in rijtjes, met hun kuiten over hun wreven te wrijven, al giechelend en wijntjes drinkend en wachtende op De Dichter.
Gooische Vrouwen in Groningen, ze bestaan.
Ja...jammer, inderdaad. En geloof dat ik volgende week een feest heb en de vrijdag daarop een etentje.....quote:
Die nabij de Vismarkt. ter hoogte van de A-kerk zo ongeveer. Is dat Ter Velde? Hij zit er nog niet zo lang en ze proberen een soort feel good boekwinkel te zijn of zo. Met koffie en een kapstok en leeshoekjes. Ik krijg er een beetje jeuk altijd, als ik binnenkom.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:39 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Welke boekwinkel? Van der Velde?
Hertenkamp is inderdaad leuk
Ik snap je ergernis wel, maar aan de andere kant speelt ze natuurlijk een vrouw die tot in haar tenen gefrustreerd wánt veel te beheerst is. Want zo heeft ze dat geleerd, in haar keurige familie. Ik vind die uitspattingen die ze heeft in het huilen, maar ook in dat paaldansen bijvoorbeeld, wel bij haar passen. Ze speelt iemand die altijd zo beschermd is geweest, dat haar emotionele gedrag volkomen reactief en naief en onaangepast is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Mereltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |