Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef MadGuy het volgende:
Maar dé quote was toch wel: "Ah, de koningin bezoekt de getroffen gebieden?"
Heb je het op DVD of kan je het ergens online terugkijken?quote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga het missen denk ik...ben ook maar weer begonnen met seizoen 1 terugkijken.
Sjerrol!
dvdquote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Heb je het op DVD of kan je het ergens online terugkijken?
Echt waar? Ik kreeg tranen in mijn ogen bij die scenequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Lies Visschedijk echt heel erg overacten als ze emotionele scenes doet.
Ik kreeg vooral het 'Hertenkamp'-gevoel bij de scenes in de kliniek. Zowel Marcel Mutsers als Jeroen Willems (dus de medepatient en de counselor) speelden in Hertenkamp. Verder meende ik ook in één van de overige groepsleden wat 'hertjes' te herkennen. Maar ik weet niet precies wiequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Hertenkamp was briljant! Maar ik kan zo eigenlijk niet herinneren wie er dan nog mee meedoet uit Hertenkamp behalve Max van de Puppylance?
Jeroen Willems heeft 1 episode gespeeld volgens IMDB (gelijk ook de eerste aflevering tweede seizoen als minnaar van Grace), en Annett Malherbe een onbekend aantal (wellicht ook maar 1 dus).quote:Op maandag 28 september 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
Ik weet trouwens niet wie Jeroen Willems was in Hertenkamp?![]()
En Malherbe kan ik zo ook niet plaatsen.
Malherbe was Nilgunquote:Op maandag 28 september 2009 02:11 schreef Duderella het volgende:
Ik weet trouwens niet wie Jeroen Willems was in Hertenkamp?![]()
En Malherbe kan ik zo ook niet plaatsen.
O gut ja!quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Reese het volgende:
[..]
Malherbe was Nilgun! Die Turkse die volgens mij gewoon aangewaaid kwam en nooit meer het Hertenkamp verliet
Groot plaatje, kiek nou, onze Willemijn!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |