abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73318443
"Ik heb een doseringsprobleem"
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:16:30 #127
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73318660
Linda wordt wel snel oud in d'r gezicht nu ineens vind ik .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73318718
Ingewikkeld allemaal zég

Wat mot die tippie nou met die kat steeds ?
pi_73318795
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Reese het volgende:
"Ik heb een doseringsprobleem"
Die houden we erin hier
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:20:21 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73318798
Ja, hoepel toch op Tip!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73318802
Wel leuk hoe hij zonder iets te zeggen, elke keer die kat naar buiten gooit.
pi_73318804
Ik vind dat met Tippie niet zo interessant, jammer dat ze er toch weer inzit.

En ik vind Susan schijtirritant
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:23:17 #133
251975 kissaa
fka: kissa
pi_73318898
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef juliana het volgende:
Wel leuk hoe hij zonder iets te zeggen, elke keer die kat naar buiten gooit.
De kat vond het wat minder, ze krijste nogal (vanaf de eerste verdieping naar beneden gegooid?)
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:28:46 #134
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_73319098
Weet iemand wat er op die hyves van Vlinder stond??
Beetje wazig op beeld hier..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_73319469
Dat haar leven een hel werd als ze naar het feestje van Emile ging.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:48:30 #136
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_73319676
ik hoorde t later inderdaad..
pi_73319898
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
Hertenkamp moet je zéker eens gaan bekijken - hoewel ik me afvraag of het niet alweer 'ouderwets' is inmiddels. Het speelde destijds zo mooi in op o.a. new age en overijverige middelbare asielzoekersvrijwilligsters en zo. Als je die tijdsgeest enigszins bewust hebt meegemaakt (oma spreekt ) is Hertenkamp érg grappig. Misschien dat heule jonge mensen van nu er geen bal aan vinden.

Maar dat terzijde.
Ik kwam hier eigenlijk even om te melden dat Groningen een heuse Gooische Vrouwen-boekhandel heeft. Een onlangs geopende nieuwe winkel richt zich heel duidelijk op chicklit, koken, lifestyle en... organiseert voordrachten door vage woeste dichters! Herinneren jullie je de poëtisch fatale amour van Anouk nog?
Nietsvermoedend wandelde ik vanavond de nieuwe boekhandel binnen en daar zaten een heel stel opgewonden vrouwen op stoeltjes in rijtjes, met hun kuiten over hun wreven te wrijven, al giechelend en wijntjes drinkend en wachtende op De Dichter.
Gooische Vrouwen in Groningen, ze bestaan.
Ik heb de serie online nog eens bekeken, (gratis itt GV ) Het tempo is uiteraard trager dan GV, maar er zitten erg veel grappige stukjes tussen.

Voor de liefhebbers:

http://www.mugmetdegoudentand.nl/hertenkamp/index.html
pi_73339454
Wat speelt Lies Visschedijk (Roelien) toch een vreselijk naieve meid, het is wel een beetje te. Ik moet zeggen dat ik haar beter vindt spelen in Sorry Minister.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:39:33 #139
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_73339735
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Mereltje het volgende:
Wat speelt Lies Visschedijk (Roelien) toch een vreselijk naieve meid, het is wel een beetje te. Ik moet zeggen dat ik haar beter vindt spelen in Sorry Minister.
Toch kreeg ze een hele andere uitstraling toen ze in die paal sprong, opeens kwam een hele andere kant EVEN naar boven
pi_73339791
quote:
Dat is haar rol... dat zeg dus niet direct iets over haar acteerkwaliteit in de serie. Ligt het dus niet eerder aan de type rol dan aan haar acteren dat je haar rol in Sorry Minister beter vind?
pi_73339995
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Dat is haar rol... dat zeg dus niet direct iets over haar acteerkwaliteit in de serie. Ligt het dus niet eerder aan de type rol dan aan haar acteren dat je haar rol in Sorry Minister beter vind?
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:10:18 #142
208890 June.
Seriously?
pi_73340717
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).
Helemaal mee eens. En dan als ze moet huilen, slecht geacteerd vind ik. Of ze moeten het zo 'slecht' bedoeld hebben in die serie, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:11:42 #143
259246 Cristal
Magical touch...
pi_73340755
Giisteeeeer was weer super aflevering! Alleeen gaa ik me weeer kapot ergeren aan die TippieWan!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:25:32 #144
208890 June.
Seriously?
pi_73341227
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef MadGuy het volgende:
Die hulpeloze blik ook in zijn ogen af en toe!

Maar dé quote was toch wel: "Ah, de koningin bezoekt de getroffen gebieden?"
Die was geniaal inderdaad! Laatst keek ik weer een stukje terug en een quote van Willemijn: ''En als God had gewild dat dit lijf gevoed zou worden met louter paprika’s en wortels nou, dan had ‘ie wel een konijn van me gemaakt!''
Shine bright like a diamond.
pi_73341610
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
Hertenkamp moet je zéker eens gaan bekijken - hoewel ik me afvraag of het niet alweer 'ouderwets' is inmiddels. Het speelde destijds zo mooi in op o.a. new age en overijverige middelbare asielzoekersvrijwilligsters en zo. Als je die tijdsgeest enigszins bewust hebt meegemaakt (oma spreekt ) is Hertenkamp érg grappig. Misschien dat heule jonge mensen van nu er geen bal aan vinden.

Maar dat terzijde.
Ik kwam hier eigenlijk even om te melden dat Groningen een heuse Gooische Vrouwen-boekhandel heeft. Een onlangs geopende nieuwe winkel richt zich heel duidelijk op chicklit, koken, lifestyle en... organiseert voordrachten door vage woeste dichters! Herinneren jullie je de poëtisch fatale amour van Anouk nog?
Nietsvermoedend wandelde ik vanavond de nieuwe boekhandel binnen en daar zaten een heel stel opgewonden vrouwen op stoeltjes in rijtjes, met hun kuiten over hun wreven te wrijven, al giechelend en wijntjes drinkend en wachtende op De Dichter.
Gooische Vrouwen in Groningen, ze bestaan.
Welke boekwinkel? Van der Velde?
Hertenkamp is inderdaad leuk
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:41:00 #146
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73341676
Ik had een bruiloft gisteravond, dus aflevering gemist.
Eens kijken of ik hem ergens kan vinden.
pi_73341940
Nog maar 3 afleveringen trouwens
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:52:00 #148
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73342018
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog maar 3 afleveringen trouwens
Ja...jammer, inderdaad. En geloof dat ik volgende week een feest heb en de vrijdag daarop een etentje.....
pi_73342845
Je kan het toch gewoon op RTLGemist terugkijken

Vond het wederom geen slechte aflevering!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:24:36 #150
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73348756
Ik moet zeggen dat ik het liefste kind van Nederland wel goed vond spelen, voor het eerst. Ik vond haar erg geloofwaardig in haar verdriet over de pesterijen.
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:39 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Welke boekwinkel? Van der Velde?
Hertenkamp is inderdaad leuk
Die nabij de Vismarkt. ter hoogte van de A-kerk zo ongeveer. Is dat Ter Velde? Hij zit er nog niet zo lang en ze proberen een soort feel good boekwinkel te zijn of zo. Met koffie en een kapstok en leeshoekjes. Ik krijg er een beetje jeuk altijd, als ik binnenkom.
quote:
Ik snap je ergernis wel, maar aan de andere kant speelt ze natuurlijk een vrouw die tot in haar tenen gefrustreerd wánt veel te beheerst is. Want zo heeft ze dat geleerd, in haar keurige familie. Ik vind die uitspattingen die ze heeft in het huilen, maar ook in dat paaldansen bijvoorbeeld, wel bij haar passen. Ze speelt iemand die altijd zo beschermd is geweest, dat haar emotionele gedrag volkomen reactief en naief en onaangepast is.

O en verder vind ik Tipiwan inderdaad ook absoluut niet meer interessant en vond ik het met die kat eigenlijk best erg. Wat de moeders hier met de verzuipende Remy hadden, dat had ik deze aflevering met het lapje. Jemig.

[ Bericht 40% gewijzigd door Duderella op 04-10-2009 12:40:56 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')