Maar dat overacteren dat is toch juist de kracht van Gooische Vrouwen. Dat doen ze juist allemaal en dat maakt het zo grappig. Iedere personage is een beetje een karikatuur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele andere rol die ze speelt in Sorry Minister. Maar ik vind dat ze Roelien wel een beetje te speelt (over geacteerd), die bloemen die ze gaf (extreem vrolijk) en die reactie toen bleek dat haar vriend zich had gesteriliseerd (mond open en naar boven rennen).
Klopt, maar ik vind ook dat de rest goed overdreven acteert en Roelien slecht overdreven acteert.. Beetje moeilijk om uit te leggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar dat overacteren dat is toch juist de kracht van Gooische Vrouwen. Dat doen ze juist allemaal en dat maakt het zo grappig. Iedere personage is een beetje een karikatuur.
Zo bedoel ik het ook, de geloofwaardigheid is een beetje weg bij haar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:57 schreef June. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ook dat de rest goed overdreven acteert en Roelien slecht overdreven acteert.. Beetje moeilijk om uit te leggen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Cristal het volgende:
Giisteeeeer was weer super aflevering! Alleeen gaa ik me weeer kapot ergeren aan die TippieWan!!!!!Ja, die mag wel onder een PC-traktor komen ofzo; ze voegt weinig tot niks toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat zal nog wel komen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die mag wel onder een PC-traktor komen ofzo; ze voegt weinig tot niks toe...
Quote van de maand, wmb.quote:
Ik voeg nog even de ballerige uitstraling toe!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Golvend haar, achterover gekamd, veel gel, en niet echt onknap bedoel je?
Mevrouw Ten Cate is de moeder van Dirk Stubbe!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cor doet me denken aan 'Mevrouw ten Cate'.
Zo. Dat is ook weer achter de rug!quote:
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemtquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemt.
All Starsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:43 schreef Dos37 het volgende:
die Martin moet echt een keer in een comedy gaan spelen.
Ja, die wil ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze moeten eiks zo'n DVD uitbrengen van Dr. Rossi, net als dat je hebt van goudvissen weet je wel...dat ie daar gewoon zit en af en toe een andere houding aanneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |