Je meent het.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb alle series bekeken afgelopen weken, ik moet zeggen, ik mis het!
Heerlijke serie om gewoon te genieten..
Clair speelt ook verdomd leuk dat ze bezopen is, komt me bekend voor
quote:
Dan snel even langs bij de plaatselijke visboer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kvoel me verbonden met clair
Bronquote:Lieve mensen,
Hier even een bericht van Martin Moreiro over de ring, want nee heb je, ja kun je krijgen zegt mijn tante Cor altijd.
Die Televizierring... ik kan me heel goed voorstellen dat je op Boer Zoekt Vrouw Extra stemt, maar ik gun het mijn eigen vrouwtje en haar vriendinnen ook zo erg. Dus daarom lieve mensen, doe mij een lol en stem op Gooische Vrouwen.
Als je hieronder je 06 of je vaste nummer achterlaat, dan geef ik je vrijdag persoonlijk nog even een belletje.
Nou lieve mensen, ik spreek jullie hopelijk vrijdag nog even en hou je taai!
Kus,
Martin
Alle artiesten van allure hebben natuurlijk een ghostwriter voor zulke berichten. Net zoals iedereen in 't Gooi aan garagesales doet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helemaal niet geschreven in Martin-stijl.
Er komt nog wel een film!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
het zal mij een worst wezen of ze die ring winnen, daar komt de serie toch niet mee terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |