JAWELquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:34 schreef Zeven7 het volgende:
Ah neeee....... niet die vetklep!
Mevrouw ten Cate toch?quote:
in me ooore suise!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef juliana het volgende:
Voor je kijken, pas op hoor! Martin is echt de leukste, wat hoor ik nou voor oppervlakkigheid voorbij komen.....
De Mug met de Gouden Tand.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:43 schreef Reese het volgende:
Wat leuk, mevrouw De Mol heeft de halve cast van Hertenkamp uit de kast getrokken
Ja overacten zoals Claire het doet, kan ik wel hebben, maar ik vind haar ook niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Lies Visschedijk echt heel erg overacten als ze emotionele scenes doet.
Hertenkamp is een soort Gooische Vrouwen, maar dan van de VPRO. Ik vond het geweldig! Er is ook een hilarisch boek bij gemaakt (maar dat is eigenlijk alleen leuk als je de serie kent, bedenk ik me nu).quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja overacten zoals Claire het doet, kan ik wel hebben, maar ik vind haar ook niet zo eigenlijk.
Lekkere aflevering weer.
Hertenkamp?
Daar woon ik, Bluezzquote:
Hij speelt de counchelar van claire en ik vind hem zo een toffe acteurquote:
Ja, dus toch! Ik twijfelde daar even over.quote:Op zondag 27 september 2009 00:15 schreef Dandilion het volgende:
en een van de AA dames :-) speelt roos van roos en de mannen (villa achterwerk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |