Die had ik nog niet gelezen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef Reese het volgende:
wel actueel, hoor, een berooide zanger van het levenslied door een malafide manager!
Die controleur heeft ze toch door die vermaalmachien gesmeten, kwam er uit als stof.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Duderella het volgende:
O en Tipi (die naast de door haar begraven belastingcontroleur ligt, weten jullie dat nog?) kán nog opstaan uit haar graf natuurlijk. Wij dachten: als er ooit, ooit toch nog een vervolg op de serie komt, kunnen ze haar desnoods weer opvoeren.
Want dood voor leken, kan ook coma zijn. Waaruit ze miraculeus weer opstaat.
Dat was bij het vorige huis van de Morero'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Duderella het volgende:
O en Tipi (die naast de door haar begraven belastingcontroleur ligt, weten jullie dat nog?)
bedoel meer dat stubbe bij haar intrektquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Claire heeft haar relatie met Stubbe al erkend is deze aflevering.
De vader van Roelien maakte avances! Na die modeshow.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef Oliver23 het volgende:
Denk dat in de laatste aflevering Claire een hoofdrol gaat spelen.
- Ze erkent haar relatie met Stubbe en maakt het ook weer goed met haar dochter.
- Claire komt achter de gelproblemen van de Morero's en geeft ze een flink bedrag om in het Gooi te kunnen blijven wonen. De Morero's hebben dit in het eerste seizoen ook voor haar gedaan.
- Roelien is toch nog zwanger geraakt.
- Tante Cor spoort Barry op, en eist het geld terug.
- Dokter Rossi is een stille aanbidder van Tante Cor.
Of Cheryl en Jari (?) zetten een mode-imperium op wat goud geld oplevert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef Oliver23 het volgende:
- Ze erkent haar relatie met Stubbe en maakt het ook weer goed met haar dochter.
- Claire komt achter de gelproblemen van de Morero's en geeft ze een flink bedrag om in het Gooi te kunnen blijven wonen. De Morero's hebben dit in het eerste seizoen ook voor haar gedaan.
- Roelien is toch nog zwanger geraakt.
- Tante Cor spoort Barry op, en eist het geld terug.
- Dokter Rossi is een stille aanbidder van Tante Cor.
Of Ilona (Iloon) heeft er toch nog voor gezorgd dat Martin Morero door is gebroken in Aziequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:19 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Of Cheryl en Jari (?) zetten een mode-imperium op wat goud geld oplevert.
Ik dacht dat Claire ook geen geld meer had?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:04 schreef Oliver23 het volgende:
Prachtig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:49 schreef Duderella het volgende:
Martin: Ze heb an Kòr toegegefe dat ze muhmuhmuhmoeduh heb vermoowd!
Ik kan 'm gewoon hier terugkijken met beeld en geluidquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:14 schreef Starlie het volgende:
Waar kijken jullie GV trouwens terug? op RTL gemist doen ze het niet, nou ja, ze doen het wel maar ik heb alleen maar geluid..
dat heb ik ook, behalve als ik 'm full-screen afspeel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:14 schreef Starlie het volgende:
Waar kijken jullie GV trouwens terug? op RTL gemist doen ze het niet, nou ja, ze doen het wel maar ik heb alleen maar geluid..
Hier werkt het gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat heb ik ook, behalve als ik 'm full-screen afspeel.
Inderdaag, er staan nu nog zoveel dingen open, ik vraag me af hoe ze dat allemaal gaan doen. Ze moeten gewoon een aflevering van 2 uur maken! Dat verdienen we wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef MadGuy het volgende:
Weer één van die geweldige dingen, inderdaad, dat sapje.
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat geldgedoe nog recht gaan breien in de finaleaflevering (volgende week de laatste toch?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |