Da's waar.quote:
Omdat pelikanen schurft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:59 schreef jordeeeh het volgende:
waarom geen nummering @ fok mobile?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
De nieuwe Katherine McPhee.
[ afbeelding ]
![]()
Zo was ze veel mooier![]()
[ afbeelding ]
![]()
Huh, wie speelde haar eerst dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad wtf. Waarom doen mensen datquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo was ze veel mooier![]()
[ afbeelding ]
![]()
Je moeder.quote:
Dag.quote:
Soms komen vrouwen in de ' lekkere pittige kapsels - tijd.'quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:05 schreef Otis. het volgende:
[..]
Inderdaad wtf. Waarom doen mensen dat.
Die is bij haar wel erg vroeg gekomen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms komen vrouwen in de ' lekkere pittige kapsels - tijd.'
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is bij haar wel erg vroeg gekomen.
RIP aan de nabestaanden.
Hij heeft ook de douche ondergekotst?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Siniti het volgende:
Godverdomme wat heb ik een bloedhekel aan zieke mensen. Zit mijn broer dit hele huis onder te kotsen waardoor ik niet kan douchen.
Nee maar de badkamer moet vrij blijven voor als ie nodig iets moet doen van mijn oudersquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft ook de douche ondergekotst?
Laat hem lekker in de goot kotsen of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee maar de badkamer moet vrij blijven voor als ie nodig iets moet doen van mijn ouders![]()
![]()
Je reinste discriminatie
Precies wat ik dacht, maar dan wil ik net gaan douchen klopt mijn vader na 1 minuut op de deurquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat hem lekker in de goot kotsen of zo.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net doen alsof je doof bent en doorgaan waar je mee bezig bent![]()
Je broer pakt maar een emmer, voor dat halve uurtje in de badkamer
Ja, vraag me niet waarom hij de badkamer mag opeisen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hebben jullie geen aparte WC dan waar hij boven kan gaan hangen? Uiteraard het liefst als je daar zojuist zelf de voel vol gebruld hebt.
Ik weet niet precies wat ik me daarbij voor moet stellen en eigenlijk wil ik het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hebben jullie geen aparte WC dan waar hij boven kan gaan hangen? Uiteraard het liefst als je daar zojuist zelf de boel vol gebruld hebt.
Onderschijten, volbratten, kleien, Mandela op de trein zetten, bruine splinter uit je rug duwen, bruine trui breien, faxen naar Afrika en dat op zo'n manier dat er weinig van het glazuur op de porseleinen troon overblijft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik me daarbij voor moet stellen en eigenlijk wil ik het me ook niet voorstellen.
Het beeld is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onderschijten, volbratten, kleien, Mandela op de trein zetten, bruine splinter uit je rug duwen, bruine trui breien, faxen naar Afrika en dat op zo'n manier dat er weinig van het glazuur op de porseleinen troon overblijft.
Dat zeg je nu pas? Ik was bijna klaar met m'n paint.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het beeld is nu wel duidelijk.
Doe mij ook zo'n baas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas? Ik was bijna klaar met m'n paint.
quote:
Die kreeg ik over mn topic over de Partij voor de Dieren en Stichting Wakker Dierquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe wtf, k heb een pm van Timur van 3FM, of ie kan bellen voor in de uitzendingOver dat topic van die fotoshoot op hyves.
Had ie je nog gebeld?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:32 schreef Otis. het volgende:
[..]
Die kreeg ik over mn topic over de Partij voor de Dieren en Stichting Wakker Dier![]()
.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of hij wilde sterven.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
Schreeuw even KLB-HOOLIGANS door de telefoon, wil je
Dat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
Schreeuw even KLB-HOOLIGANS door de telefoon, wil je
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:55 schreef Limey het volgende:
Natuurlijk is Nederland geen democratie. Die bestaan niet. Een democratie kan je bijvoorbeeld toetsen aan de vrijheid van meningsuiting en dat is in ieder land een wassen neus. Je mag zeggen wat je wilt, als je maar binnen de regels blijft. Dat zegt genoeg. Je mag dus NIET alles zeggen. We leven dus in een "dictatuur", want er wordt ons opgelegd wat we wel of niet mogen zeggen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben blij dat jullie ook studeren, nu is de SC des middags tenminste ook leuk.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben blij dat jullie ook studeren, nu is de SC des middags tenminste ook leuk.
Je zit nu toch ook in een kamer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:51 schreef Skylark. het volgende:
En ik zit bijna op kamersssss. Zondag verhuizen
.
Ik ben een idioot.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben een cursist.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:51 schreef Skylark. het volgende:
En ik zit bijna op kamersssss. Zondag verhuizen
.
Het is een uitdrukking.quote:
Op 10m²?quote:
Kan best.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking.
[..]
Op 10m²?
Bambi?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:56 schreef Otis. het volgende:
Als we een KLB-SC meet bij Skylark gaan houden, welke film zal ik dan meenemen?
The Notebook, Love Actually, The Lakehouse??
Twijfels, twijfels
Waar zit je op kamers?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking.
[..]
Op 10m²?
Se7en, die moet ik namelijk nog zien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:56 schreef Otis. het volgende:
Twijfels, twijfels
K denk dat wij 2 dan de enige zijn die kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:56 schreef Otis. het volgende:
Twijfels, twijfels
Ok, kijken we the notebook wel een keer met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Se7en, die moet ik namelijk nog zien.
NEE JONGE Skylark is ook fan van the notebookquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K denk dat wij 2 dan de enige zijn die kijken![]()
Doe maar Love Actually, die heb k nog niet gezien.
Ok.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ok, kijken we the notebook wel een keer met z'n tweetjes![]()
.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
NEE JONGE Skylark is ook fan van the notebook.
EN HEB JE GODVERDOMME NOG NOOIT LOVE ACTUALLY GEZIEN![]()
![]()
!!!!!!!!!!?
Boeiend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef Skylark. het volgende:
WTF.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Down 32% in popularity this week. voor Pulp Fiction.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
Die dude die naar Amerika gaat en dan meteen in de bar 3 chicks regelt.![]()
"We hebben wel geen geld voor meer dan 1 beden ook niet voor pyjama's
".
Nou, dankjewel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat moet je met IQM als je Skylark, Lakitu, jordeeeh en ondergetekende hebt?
En Hugh Grant.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Otis. het volgende:
Dat kleine jongetje is ook baas dat ie gaat drummen bij dat optreden van dat meisje.
[ afbeelding ]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet wetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat moet je met IQM als je Skylark, Lakitu, jordeeeh en ondergetekende hebt?
7 cm.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet weten.
Gooi het in de groep. Ik zal je zo goed mogelijk antwoorden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet weten.
Die van IQM.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, is die van jou maar zo klein?
Het is een vrouw. Verwacht geen humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens heel erg voorspelbaar.
Ok.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:18 schreef Allure_ het volgende:
Het gaat over iemand die jullie niet kennen, anders had ik het met liefde gedeeld.
Nee, jouw grap was niet te voorspellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens heel erg voorspelbaar.
Dat kwam omdat ik in het nauw was gedreven door jouw anti-humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, jouw grap was niet te voorspellen.
Hoe kan dat nou, ik was er heul niet.quote:
Bwehequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik in het nauw was gedreven door jouw anti-humor.
watquote:
watquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef Skylark. het volgende:
TS wordt buitengesloten op school omdat hij de wollen trui die z'n moeder heeft gebreid aanmoet en omdat hij worteltjes eet uit z'n Paddington-lunchtrommeltje in plaats van een gevulde koek van de kantine.
Deze past hier niet helemaal, maar voordat ik dit kon posten in het daarvoor bestemde topic had Biogarde het topic al de nek omgedraaid.
Mensen haten je topic. Maar ik mag hier geen slotjes zettenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
De mods hebben niet door dat m'n topic eigenlijk een patat/friet topic is.
Watquote:
Niemand haat op mijquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mensen haten je topic. Maar ik mag hier geen slotjes zettenhelaas pindakaas, I'm powerless
!
Sowieso vrouwelijk bewindquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Skylark. het volgende:
Gelukkig is BT hier net zoveel user als ik. Stel je voor dat je je moet scharen onder vrouwelijk bewind dat nota bene jonger is dan jij. Ik zou verhuizen naar ONZ.
DAT ZOUDEN ER 17.25 ZIJN EN DAT KAN HELEMAAL NIET !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas 23 notes. En waarschijnlijk is 75% positief.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niemand haat op mijBehalve jullie modjes. Mij een beetje 10 notes op 1 avond geven
NIET WAAR, want ik kan deze SC centraal zetten, of naar een ander forum kicken, of de TT veranderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Skylark. het volgende:
Gelukkig is BT hier net zoveel user als ik. Stel je voor dat je je moet scharen onder vrouwelijk bewind dat nota bene jonger is dan jij. Ik zou verhuizen naar ONZ.
Hihiquote:
Ja hoi ik loop 3 weken achterquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Otis. het volgende:
We zijn 3 weken bezig en voor één vak loop ik al 2 weken achter.
Niet dat dat uitmaakt voor een genie als ik.
Ik zou inderdaad ook voor iets meer babyblauw gaan, deze teint staat me niet echt aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een lelijke kleur blauw hoor.
Anders maak je me even nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie hettikje overdreven wat mij betreft.
Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas 23 notes. En waarschijnlijk is 75% positief.
Oh jawel, hij staat al open om te bekijken. Incl. TR'squote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
De mods hebben niet door dat m'n topic eigenlijk een patat/friet topic is.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel, hij staat al open om te bekijken. Incl. TR's
Je maquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zag die TR's ook al staan jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bio, ik heb toch wel een note van jou hé? Anders zijn ze niet compleet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, voor 70%.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bio, ik heb toch wel een note van jou hé? Anders zijn ze niet compleet.
Hihi, dat strookt met mijn inschatting hoeveel positief is. Dat kan geen toeval zijn.quote:
Kankerharde e-penis jewaids!!1!11EINZ!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Snap alleen dat met notes bezig zijn niet zo.
Ik heb meer notes dan jij!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk daar dan ook één keer in het halfjaar, toevallig omdat Lakitu erover begon. Ik krijg toch nooit notes, en alsof er waarde wordt gehecht aan notesquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik krijg er een lichte erectie vanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben langer mod dan jij!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef Otis. het volgende:
Lakitu, ik heb je een serenade gebracht in je fobo.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik krijg er een lichte erectie van
Ik wildequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Bio zwaait naar mij in mijn notes.
in je notes zetten maar dat werkt daar niet.quote:* Breathtaking bemint Ludo
Niet doen, ik heb net een mooi rond aantal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde
[..]
in je notes zetten maar dat werkt daar niet.
Ik heb 'm al verwijderd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet doen, ik heb net een mooi rond aantal.
Mijn baas is een vrouw.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kunnen vrouwen trouwens mod worden?
In het echte leven worden vrouwen toch ook geen topman.
Dat is slechts voor de vorm, we weten allemaal dat jij daar het bewind voert.quote:
Ik ben wel van plan een topman te worden anders.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Skylark. het volgende:
Sommigen worden wel manquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan een topman te worden anders.
True, true. Ergo, hier op FOK! is het ook een vrouw. En ik heb niks te vertellen. Huil mezelf regelmatig in slaap van angst, woede en teleurstelling. Soms denk ik, is dit het? Wetende dat ik nooit die plek zal veroveren zoals een echte piraat dat zou doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is slechts voor de vorm, we weten allemaal dat jij daar het bewind voert.
Nergens voor nodig, ik onderhoud je wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet doen, ik heb net een mooi rond aantal.
Ik wil niet onderhouden wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik onderhoud je wel.
Ik voel je pijn, makker, ik voel hem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, true. Ergo, hier op FOK! is het ook een vrouw. En ik heb niks te vertellen. Huil mezelf regelmatig in slaap van angst, woede en teleurstelling. Soms denk ik, is dit het? Wetende dat ik nooit die plek zal veroveren zoals een echte piraat dat zou doen.
He watquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niet onderhouden worden!
Wie zegt dat jij bij haar moet blijven nadat je haar geneukt hebt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
He watWie gaat er dan voor onze kinderen zorgen als jij ook wil werken?
Jij 1 dag in de week, ik 1 dag in de week en onze au-pair met wie we ook geile trio's doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
He watWie gaat er dan voor onze kinderen zorgen als jij ook wil werken?
Ik wil wel kinderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij bij haar moet blijven nadat je haar geneukt hebt? [ afbeelding ]
Geen au-pair voor mijn kinderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij 1 dag in de week, ik 1 dag in de week en onze au-pair met wie we ook geile trio's doen!
Ik vind je als vrouw leuk, maar goed, dat is mijn bescheiden mening.quote:
Die heb je dan toch ook. Geen alimentatie en lasten, je komt gewoon 1x per jaar langs op hun verjaardag en geeft ze een groot cadeau zodat ze toch meer van jou houden dan van hun moeder.quote:
Je kan ze ook bestellen, net als Brad en Angelina doen.quote:
Dat wordt dan 5x per jaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb je dan toch ook. Geen alimentatie en lasten, je komt gewoon 1x per jaar langs op hun verjaardag en geeft ze een groot cadeau zodat ze toch meer van jou houden dan van hun moeder.
Ze moeten mijn spange dna hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ze ook bestellen, net als Brad en Angelina doen.
Dit ook jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef Otis. het volgende:
Au-pairs.
Mensen die hun kinderen niet zelf opvoeden.
En met kerst.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb je dan toch ook. Geen alimentatie en lasten, je komt gewoon 1x per jaar langs op hun verjaardag en geeft ze een groot cadeau zodat ze toch meer van jou houden dan van hun moeder.
"Brangelina"quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ze ook bestellen, net als Brad en Angelina doen.
Het is ook kinderachtigquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, mensen die mij kinderachtig vinden omdat ik vanochtend bij college gniffelde om het woord sectie
Is dat al kinderachtigquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, mensen die mij kinderachtig vinden omdat ik vanochtend bij college gniffelde om het woord sectie
Dat zou ik dus ook doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat al kinderachtig?
Wij hebben statistiek, en daar heb je dus de mu. En bij een som woensdag had je mu1 en mu2, maar omdat het in het Engels is spreekt hij mutwo uit, en mijn vrienden en ik gniffelden omdat hij Mewtwo zei.
Dát is kinderachtig.
PICS!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
Steeds meer jonge kinderen op Hyves
Terechte klacht/bericht. De krabbels van m'n zusje![]()
!
Ik dacht dat ik daar eindelijk vanaf wasquote:
Volgens mij zijn m'n matties en ik niet geschikt voor de uni. Wij praten ook altijd en zitten altijd achteraan slechte grappen te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook doen![]()
![]()
Mewtwo, ik smile gewoon nu al
Ik heb ongeveer hetzelfde, gewoon constant grappen maken van het niveau brugklas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn m'n matties en ik niet geschikt voor de uni. Wij praten ook altijd en zitten altijd achteraan slechte grappen te maken.
Ik ben een keer de les uitgestuurd toen een vriend tegen me zei dat de lecturer op een kruising tussen Rob Geus en Peter Heerschop leek en dat was zó herkenbaar dat ik hardop![]()
![]()
'de.
Join onze uni! Wij hebben een front gevormd tegen mensen van 19 jaar in pak die de hele tijd geërgerd omkijken en commentaar hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde, gewoon constant grappen maken van het niveau brugklas.Maar dat waarderen sommige mensen dus niet
OMG ik ga samen met jullie een studentenvereniging oprichten k? Voor mensen als wijquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Join onze uni! Wij hebben een front gevormd tegen mensen van 19 jaar in pak die de hele tijd geërgerd omkijken en commentaar hebben.
Die is vet.quote:
Blastoisequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Otis. het volgende:
Een vriend van me vertelde laatst tijdens college dat hij een Blastoise van level 63 had en dat hij al 6 badges had. Je had die kneuzen in pak met een koffertje moeten zien
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Otis. het volgende:
Een vriend van me vertelde laatst tijdens college dat hij een Blastoise van level 63 had en dat hij al 6 badges had. Je had die kneuzen in pak met een koffertje moeten zien
Dat is je moeder alquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rot op man. Blastoise de vetste.
Een vriend van me zei ook laatst echt hardop zodat ze het zelf kon horen: "Kijk *****, er komt een project van de NASA naast me zitten."quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Otis. het volgende:
Nee man, Charizard > Blastoise > Venusaur. Want er zijn al weinig vuurpokémon.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, Charizard > Blastoise > Venusaur. Want er zijn al weinig vuurpokémon.
Togepiquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Richt een hyves ervoor opquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Join onze uni! Wij hebben een front gevormd tegen mensen van 19 jaar in pak die de hele tijd geërgerd omkijken en commentaar hebben.
Blastoise zorgt voor kortsluiting. Daar gaat je aanval.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor die TR Skylarken kan iemand me vertellen hoe ik binnen een halfuur me aankleed, m'n hele kamer opruim, al m'n spullen inpak en op het station kom?
Fock dat, de enige vuurpokemon die je nodig hebt is Rapidashquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, zitten jullie bij mij in de klas of wat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Otis. het volgende:
Ik ga sowieso m'n master in Amsterdam doen, dan join ik julliequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Richt een hyves ervoor op![]()
Nog zoiets; we hebben een docent die graag naambordjes wil. Dus wij heten Günther, Shaquille en Gary Oak. (En die gast ook gewoon niks doorhebben btw![]()
) En een gast achter ons de hele tijd mompelen, zo van: "Terug naar de brugklas" en "Het is hier geen MBO".
![]()
Waargebeurd dit![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor die TR Skylarken kan iemand me vertellen hoe ik binnen een halfuur me aankleed, m'n hele kamer opruim, al m'n spullen inpak en op het station kom?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Serieus, zitten jullie bij mij in de klas of wat?![]()
Wij hadden vorig jaar allemaal Pokémon red op onze mobieltjes nadat 1 iemand dat gedownload had
Ik kan je een linkje sturen naar de downloadsitequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan je een linkje sturen naar de downloadsite
Ja topquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet.
Had je trouwens link nog gekregen op msn?
Ja, dat vind ik dus ook!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
Het is heel simpel trouwens. Charmander kiezen is gewoon voor de diehards. Dan heb je niet het voordeel tegen Brock en ben je gefucked tegen Misty. Keihard bikkelen tegen Rattata's op dat veldje onder Pewter City
Nee. Echte helden kiezen Squirtle en pwnen zonder enige probleem Brock waarna ze in die veldjes onder die tunnel een Jigglypuff vangen die Misty in slaap zingtquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
Het is heel simpel trouwens. Charmander kiezen is gewoon voor de diehards. Dan heb je niet het voordeel tegen Brock en ben je gefucked tegen Misty. Keihard bikkelen tegen Rattata's op dat veldje onder Pewter City
Graag gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja topik wilde je nog bedanken maar je was offline! Bij deze, thanks
!
Hoezo, herinneren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog iets van Pokemon herinneren
Wij willen jou hier ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog iets van Pokemon herinneren
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar komt dat "imma let you finish" vandaan?Heb ik iets gemist?
fapfap.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet nu even snel weg, maar google maar Pokémon en Meboy
quote:
quote:
Sommige mensen gaan wèl uit waar ze geld voor nodig hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Werken
Maandag geen school, dinsdag en woensdag pas 12 uur
iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan wèl uit waar ze geld voor nodig hebben.
Herfstvakantie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:08 schreef Otis. het volgende:
Wanneer is de Otis/Lakitu/Skylark meet?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een nadeel van de uni dat er niet zoveel sletjes op zitten. En dat ik één van de jongste ben daar.
Vroegah op de middelbare school keken die 3e klas-meisjes me allemaal zo na van '![]()
' en gingen ze me krabbelen om m'n msn te vragen
. Dat streelt je ego toch, hoe je het wendt of keert
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |