quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Otis. het volgende:
Een vriend van me vertelde laatst tijdens college dat hij een Blastoise van level 63 had en dat hij al 6 badges had. Je had die kneuzen in pak met een koffertje moeten zien
Dat is je moeder alquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rot op man. Blastoise de vetste.
Een vriend van me zei ook laatst echt hardop zodat ze het zelf kon horen: "Kijk *****, er komt een project van de NASA naast me zitten."quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Otis. het volgende:
Een vriend van me vertelde laatst tijdens college dat hij een Blastoise van level 63 had en dat hij al 6 badges had. Je had die kneuzen in pak met een koffertje moeten zien
Nee man, Charizard > Blastoise > Venusaur. Want er zijn al weinig vuurpokémon.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, Charizard > Blastoise > Venusaur. Want er zijn al weinig vuurpokémon.
Togepiquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Richt een hyves ervoor opquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Join onze uni! Wij hebben een front gevormd tegen mensen van 19 jaar in pak die de hele tijd geërgerd omkijken en commentaar hebben.
Blastoise zorgt voor kortsluiting. Daar gaat je aanval.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor die TR Skylarken kan iemand me vertellen hoe ik binnen een halfuur me aankleed, m'n hele kamer opruim, al m'n spullen inpak en op het station kom?
Fock dat, de enige vuurpokemon die je nodig hebt is Rapidashquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, zitten jullie bij mij in de klas of wat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Otis. het volgende:
Ik ga sowieso m'n master in Amsterdam doen, dan join ik julliequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Richt een hyves ervoor op![]()
Nog zoiets; we hebben een docent die graag naambordjes wil. Dus wij heten Günther, Shaquille en Gary Oak. (En die gast ook gewoon niks doorhebben btw![]()
) En een gast achter ons de hele tijd mompelen, zo van: "Terug naar de brugklas" en "Het is hier geen MBO".
![]()
Waargebeurd dit![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor die TR Skylarken kan iemand me vertellen hoe ik binnen een halfuur me aankleed, m'n hele kamer opruim, al m'n spullen inpak en op het station kom?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Serieus, zitten jullie bij mij in de klas of wat?![]()
Wij hadden vorig jaar allemaal Pokémon red op onze mobieltjes nadat 1 iemand dat gedownload had
Ik kan je een linkje sturen naar de downloadsitequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan je een linkje sturen naar de downloadsite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |