Dank je, ik zal me er eens in gaan verdiepen!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:51 schreef IkWilbert het volgende:
Hier moet je verder
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 84.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef Northside het volgende:
Contact verbreken, vluchten in drank en drugs.
nou ja, niets moet, het mag hequote:Op woensdag 16 september 2009 12:51 schreef IkWilbert het volgende:
Hier moet je verder
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 84.
Ok ok, een paar weekjes vluchten in drank en drugs dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef RockBabe het volgende:
[..]
En uiteindelijk blijf je zielig alleen over en ga je dood aan een OD
![]()
Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment flink gedesillusioneerd bentquote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef Fbabe het volgende:
En vooral, hoe kan je iemand nog vertrouwen in een evt volgende relatie, dat deze er ook ineens mee kapt, terwijl voor je gevoel nog alles goed is? Ik wil daar niet constant bang voor zijn, maar ben dat nu al een beetje....
Ik vind het knap hoe je er zo mee omgaat! Echt waar!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Snowcold het volgende:
Het belangrijkste is jezelf niet de schuld geven, niet in herinneringen blijven hangen, je bezighouden met andere dingen en vooral: de huidige situatie accepteren. Accepteer dat het over en uit is, ookal voel je nog zoveel liefde voor hem. Schrijf het anders van je af, het heeft mij geholpen met verwerken en accepteren. Zoek steun bij familie en vrienden, doe iets met de tijd die je nu over hebt en geniet van het single zijn!
Succes!
Max, don't have sex with your ex, it will make your life complex, tralalaaquote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Snowcold het volgende:
We zijn nu gewoon vrienden die elkaar bellen en mailen en misschien in de toekomst nog wat afspreken, de tijd zal het uitwijzen.
Je mag niet liegen van je moeder.quote:Natuurlijk, ik ben nog steeds wel gek op mijn ex-vriend, maar ik ga niks forceren en ben tevreden met de huidige situatie.
a) dat weet je niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Fbabe het volgende:
Gelukkig heeft hij geen ander btw, alhoewel het dan misschien wel makkelijker geweest was voor mij om te accepteren..
Zoals je het beschrijft denk ik wel dat je gewoon op de Goede weg bent zoiets te verwerken:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef Fbabe het volgende:
Aan de andere kant blijf ik er nu zo in hangen, ik heb een tijdje geen contact nu.. Maar ik blijf constant zijn hyves checken, kijken op msn of hij er is, ik heb vrijwel iedere nacht nachtmerries over hem/ ons...
En als ik een slechte dag heb dan huil ik de hele dag/ nacht...
Het is zo vermoeiend.. Ik wil er zo graag vanaf, maar het lukt me niet of het lijkt me niet te lukken..!
Ik heb al een hoop afleiding in vriendinnen en een nieuwe kat, die me erg bezig houdt![]()
En toch.... I know, time heals all wounds.. En het is nog aardig vers allemaal.. Maar hoe kom je over iemand heen?
(..)
En vooral, hoe kan je iemand nog vertrouwen in een evt volgende relatie
Typischquote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef Elkafila het volgende:
Tja, zeer kut.
Zorg ervoor dat je afleiding hebt. Bij mij hielpen een paar one-night-stands wel...
Ik verbaas me zelf af en toe ook nog eens. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat ik een maand huilend op de bank zou doorbrengen, maar dat is gelukkig niet het geval!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe je er zo mee omgaat! Echt waar!
Bij mij is het uit sinds de 22e, had gehoopt dat het bij mij ook zo snel zou gaan, dus dat is wel een tegenvaller natuurlijk..
Ik ben heel erg aan het relativeren en probeer in te zien dat mijn ex ook heel erg issues met zichzelf heeft, waar hij aan zal moeten werken.. Maar dat maakt het niet makkelijker jammergenoeg.
Dus ik voel gewoon een heleboel dingen bij elkaar, ook omdat er zeer zeker gewerkt had kunnen worden aan de problemen die we hadden.. Dus ik voel boosheid, schuld natuurlijk ook, maar vooral heel erg veel intens verdriet..
Ik zal proberen het eens van me af te gaan schrijven, het helpt voor mij ook om hier te 'praten', dus iedereen sowieso bedankt voor jullie tips/ comments..
Verder ben ik nog teveel bezig met hem, door hem te houden op msn, facebook, hyves, enz enz.. Daar ga ik als eerste maar eens mee kappen.. Want zo kan ik niet verder..
Gelukkig heeft hij geen ander btw, alhoewel het dan misschien wel makkelijker geweest was voor mij om te accepteren..
Ik ga proberen te genieten van het single zijn, maar ik ben sinds mijn 14e ofzo geen vrijgezel meer geweest.
Aandacht krijg ik ook wel met stappen en dergelijke, maar ben nog beetje bang om er wat mee te doen! Maar dat komt vast wel.
Bedankt iig voor je comment en adviezen, ik heb hier echt veel aan gehad! Jij ook succes verder!
Mijn moeder heeft zelf gelogen dat ze barst, dus dat boeit me niks.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Max, don't have sex with your ex, it will make your life complex, tralalaa![]()
[..]
Je mag niet liegen van je moeder.
Denk je dat je gelukkiger wordt van afspreken met je ex?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:26 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zelf gelogen dat ze barst, dus dat boeit me niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |