abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72673318
En hier weer verder.

Vorige deel:
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 83

[ Bericht 37% gewijzigd door Mordreth op 12-09-2009 15:02:54 ]
pi_72673353
Das snel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:58:56 #3
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72673372
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uit .
Nou blijkbaar niet, aangezien enorm mensen er blijkbaar problemen mee hebben

-edit- Oh en die tekst uit mn fobo, daar zit 0 diepere gedachte achter

Meer ga ik er niet over zeggen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:00:24 #4
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_72673403
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Zeg, waarom open jij geen eigen praktijk als je het allemaal zo goed weet?
Is een idee, ware het niet dat daar mn hart niet ligt.

Ik wijs hem alleen op zijn 'eigen' wijsheden.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:01:37 #5
88139 JoeyT
pi_72673436
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:58 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nou blijkbaar niet, aangezien enorm mensen er blijkbaar problemen mee hebben

Meer ga ik er niet over zeggen
Dat veel mensen er veel problemen mee hebben ligt meer aan het feit dat ze graag die pijnlijke emoties WILLEN voelen dan dat ze er niets aan kunnen doen. Jij bent dus slaaf van je emoties?
pi_72673446
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Is een idee, ware het niet dat daar mn hart niet ligt.

Ik wijs hem alleen op zijn 'eigen' wijsheden.
Ik wacht op je oneindige wijsheid in deze. Dan kan dit topic op slot....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:02:41 #7
88139 JoeyT
pi_72673477
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:58 schreef Bravebart het volgende:

[..]

-edit- Oh en die tekst uit mn fobo, daar zit 0 diepere gedachte achter

Dat zegt genoeg over jou. Lees die tekst nog eens en plaats het in deze context.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:05:24 #8
88139 JoeyT
pi_72673543
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wacht op je oneindige wijsheid in deze. Dan kan dit topic op slot....
Ik heb het je al gegeven. Je voelt wat je wilt voelen. Vaak is dat goed, want je hebt dat nodig om te genieten, te verwerken etc. Je kan er ook in doorslaan e3n dan kom je bv uit op zelfmedelijden.
pi_72673576
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
Dat veel mensen er veel problemen mee hebben ligt meer aan het feit dat ze graag die pijnlijke emoties WILLEN voelen dan dat ze er niets aan kunnen doen. Jij bent dus slaaf van je emoties?
Op zich heb je wel een punt. Veel mensen gaan op in hun zelfmedelijden omdat ze zich graag verdrietig willen voelen. Maar om nou te zeggen dat dat bij iedereen zo is...

[edit]
Heb trouwens even linkje naar vorige topic aan de OP toegevoegd .
pi_72673609
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb het je al gegeven. Je voelt wat je wilt voelen. Vaak is dat goed, want je hebt dat nodig om te genieten, te verwerken etc. Je kan er ook in doorslaan e3n dan kom je bv uit op zelfmedelijden.
Dat is het? Wat een anticlimax zeg... Heb ik hier voor niks van spanning in m'n broek lopen poepen...
Hoe kom je bij de conclusie dat iedereen in dit topic aan het doorslaan is mbt het voelen van emoties en zwelgt in zelfmedelijden? Want dat zeg je indirect met je posts.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:08:53 #11
88139 JoeyT
pi_72673638
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Op zich heb je wel een punt. Veel mensen gaan op in hun zelfmedelijden omdat ze zich graag verdrietig willen voelen. Maar om nou te zeggen dat dat bij iedereen zo is...

[edit]
Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is. Zoals ik al zei heb je emoties ook nodig om te verwerken. Maar deze reeks is toch altijd wel een mooi voorbeeld van hoe het niet 'moet'.
pi_72673690
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is. Zoals ik al zei heb je emoties ook nodig om te verwerken. Maar deze reeks is toch altijd wel een mooi voorbeeld van hoe het niet 'moet'.
Deze reeks is hèt voorbeeld hoe het juist wel moet. Uit deze reeks blijkt dat iedereen vrijwel dezelfde emoties voelt bij een break-up, en halen daar steun uit. Ook bewijst het komen en gaan van mensen in deze reeks dat die emoties uiteindelijk ook weer verdwijnen. Wat daar verkeerd aan is zie ik niet.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:12:31 #13
88139 JoeyT
pi_72673711
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is het? Wat een anticlimax zeg... Heb ik hier voor niks van spanning in m'n broek lopen poepen...
Hoe kom je bij de conclusie dat iedereen in dit topic aan het doorslaan is mbt het voelen van emoties en zwelgt in zelfmedelijden? Want dat zeg je indirect met je posts.
Ik reageer op het verhaal van maartjeh. Niets meer niets minder. In het verleden heb ik op andere verhalen gereageerd. Niet iedereen hoeft zich dus aangesproken te voelen (wel wanneer het voor hun geldt is natuurlijk). Ik zeg het wel tegen je wanneer ik zoiets bij je constateer. 'Helaas' FOK! ik niet genoeg om bv een beeld van jou te schetsen.
pi_72673768
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik reageer op het verhaal van maartjeh. Niets meer niets minder. In het verleden heb ik op andere verhalen gereageerd. Niet iedereen hoeft zich dus aangesproken te voelen (wel wanneer het voor hun geldt is natuurlijk). Ik zeg het wel tegen je wanneer ik zoiets bij je constateer. 'Helaas' FOK! ik niet genoeg om bv een beeld van jou te schetsen.
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit suggereert toch echt dat je Maartjehs verhaal aangrijpt om je visie op iedereen in dit topic duidelijk te maken.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:15:42 #15
88139 JoeyT
pi_72673786
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Deze reeks is hèt voorbeeld hoe het juist wel moet. Uit deze reeks blijkt dat iedereen vrijwel dezelfde emoties voelt bij een break-up, en halen daar steun uit. Ook bewijst het komen en gaan van mensen in deze reeks dat die emoties uiteindelijk ook weer verdwijnen. Wat daar verkeerd aan is zie ik niet.
Dat jij het niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is. Dat mensen ervoor kiezen slaaf te zijn van hun emoties is natuurlijk hun eigen keuze, maar toch vind ik het zonde.... En irritant...
pi_72673810
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Mordreth het volgende:

[edit]
Ik zag het, mijn fout! Bedankt iig!

En over het hele JoeyT-'gedoe', ik ben er klaar mee. Die gozer wíl alleen maar de aandacht van iedereen hier en van mij krijgt 'ie die zeker niet meer.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:17:53 #17
88139 JoeyT
pi_72673828
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Dit suggereert toch echt dat je Maartjehs verhaal aangrijpt om je visie op iedereen in dit topic duidelijk te maken.
Er is een verschil tussen je visie aan iedereen duidelijk maken en zeggen dat iedereen hier hetzelfde is. Nogmaals ik reageer wel als ik het constateer. Misschien dat jij mij niet kent, aangezien ik jou ook niet ken. Maar het is niet de eerste keer dat ik deze discussie aanga in deze reeks. Vandaar mn opmerking dat ik het tekenend voor hier vind.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor je is?
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:18:37 #18
88139 JoeyT
pi_72673846
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik zag het, mijn fout! Bedankt iig!

En over het hele JoeyT-'gedoe', ik ben er klaar mee. Die gozer wíl alleen maar de aandacht van iedereen hier en van mij krijgt 'ie die zeker niet meer.
Goedzo meid.
pi_72673886
Loslaten is beseffen dat je beter af bent zonder en verdrietig zijn omdat je zonder verder gaat.

Verdriet slijt en het besef komt snel genoeg meestal.
En ja... ook ik spreek uit ervaring helaas
www.podenco.nl
Wanneer je de draad kwijt bent en een steek laat vallen is er maar één oplossing:
de knoop doorhakken!
pi_72673917
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef Eukalipta het volgende:
Loslaten is beseffen dat je beter af bent zonder en verdrietig zijn omdat je zonder verder gaat.

En ja, ik denk dat we 't allemaal wel eens mee hebben gemaakt/mee zullen gaan maken. Maar, uiteindelijk leer je ervan en kom je d'r sterker uit dan dat je d'r in ging.
pi_72673925
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen je visie aan iedereen duidelijk maken en zeggen dat iedereen hier hetzelfde is. Nogmaals ik reageer wel als ik het constateer. Misschien dat jij mij niet kent, aangezien ik jou ook niet ken. Maar het is niet de eerste keer dat ik deze discussie aanga in deze reeks. Vandaar mn opmerking dat ik het tekenend voor hier vind.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor je is?
Nee. Het spijt me, maar jouw beredenatie gaat volkomen langs me heen. Ga je er nu van uit dat iedereen in dit topic een slaaf is van zijn of haar eigen emoties?
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:22:28 #22
88139 JoeyT
pi_72673929
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef Eukalipta het volgende:

Die helaas vind ik dan weer helaas. Haalt de hele lading van je schrijfsel weg. Maak van je helaas een gelukkig en het steekt goed in elkaar.
pi_72673952
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Die helaas vind ik dan weer helaas. Haalt de hele lading van je schrijfsel weg. Maak van je helaas een gelukkig en het steekt goed in elkaar.
Ben jij de zoon van Emile Ratelband en Sigmund?
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:24:32 #24
88139 JoeyT
pi_72673968
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Het spijt me, maar jouw beredenatie gaat volkomen langs me heen. Ga je er nu van uit dat iedereen in dit topic een slaaf is van zijn of haar eigen emoties?
Nee, daar ga ik dus niet vanuit. Je quote mn post zelfs dus ik snap niet hoe je het dan wel leest .
pi_72673990
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee, daar ga ik dus niet vanuit. Je quote mn post zelfs dus ik snap niet hoe je het dan wel leest .
Nou, ik lees ook dit:
quote:
Maar deze reeks is toch altijd wel een mooi voorbeeld van hoe het niet 'moet'.
Vandaar dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')