Nou blijkbaar niet, aangezien enorm mensen er blijkbaar problemen mee hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uit.
Is een idee, ware het niet dat daar mn hart niet ligt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zeg, waarom open jij geen eigen praktijk als je het allemaal zo goed weet?
Dat veel mensen er veel problemen mee hebben ligt meer aan het feit dat ze graag die pijnlijke emoties WILLEN voelen dan dat ze er niets aan kunnen doen. Jij bent dus slaaf van je emoties?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet, aangezien enorm mensen er blijkbaar problemen mee hebben
Meer ga ik er niet over zeggen
Ik wacht op je oneindige wijsheid in deze. Dan kan dit topic op slot....quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is een idee, ware het niet dat daar mn hart niet ligt.
Ik wijs hem alleen op zijn 'eigen' wijsheden.
Dat zegt genoeg over jou. Lees die tekst nog eens en plaats het in deze context.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
-edit- Oh en die tekst uit mn fobo, daar zit 0 diepere gedachte achter![]()
Ik heb het je al gegeven. Je voelt wat je wilt voelen. Vaak is dat goed, want je hebt dat nodig om te genieten, te verwerken etc. Je kan er ook in doorslaan e3n dan kom je bv uit op zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht op je oneindige wijsheid in deze. Dan kan dit topic op slot....
Op zich heb je wel een punt. Veel mensen gaan op in hun zelfmedelijden omdat ze zich graag verdrietig willen voelen. Maar om nou te zeggen dat dat bij iedereen zo is...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
Dat veel mensen er veel problemen mee hebben ligt meer aan het feit dat ze graag die pijnlijke emoties WILLEN voelen dan dat ze er niets aan kunnen doen. Jij bent dus slaaf van je emoties?
Dat is het?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het je al gegeven. Je voelt wat je wilt voelen. Vaak is dat goed, want je hebt dat nodig om te genieten, te verwerken etc. Je kan er ook in doorslaan e3n dan kom je bv uit op zelfmedelijden.
Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is. Zoals ik al zei heb je emoties ook nodig om te verwerken. Maar deze reeks is toch altijd wel een mooi voorbeeld van hoe het niet 'moet'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een punt. Veel mensen gaan op in hun zelfmedelijden omdat ze zich graag verdrietig willen voelen. Maar om nou te zeggen dat dat bij iedereen zo is...
[edit]
Heb trouwens even linkje naar vorige topic aan de OP toegevoegd.
Deze reeks is hèt voorbeeld hoe het juist wel moet. Uit deze reeks blijkt dat iedereen vrijwel dezelfde emoties voelt bij een break-up, en halen daar steun uit. Ook bewijst het komen en gaan van mensen in deze reeks dat die emoties uiteindelijk ook weer verdwijnen. Wat daar verkeerd aan is zie ik niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is. Zoals ik al zei heb je emoties ook nodig om te verwerken. Maar deze reeks is toch altijd wel een mooi voorbeeld van hoe het niet 'moet'.
Ik reageer op het verhaal van maartjeh. Niets meer niets minder. In het verleden heb ik op andere verhalen gereageerd. Niet iedereen hoeft zich dus aangesproken te voelen (wel wanneer het voor hun geldt is natuurlijk). Ik zeg het wel tegen je wanneer ik zoiets bij je constateer. 'Helaas' FOK! ik niet genoeg om bv een beeld van jou te schetsen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het?Wat een anticlimax zeg... Heb ik hier voor niks van spanning in m'n broek lopen poepen...
Hoe kom je bij de conclusie dat iedereen in dit topic aan het doorslaan is mbt het voelen van emoties en zwelgt in zelfmedelijden? Want dat zeg je indirect met je posts.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik reageer op het verhaal van maartjeh. Niets meer niets minder. In het verleden heb ik op andere verhalen gereageerd. Niet iedereen hoeft zich dus aangesproken te voelen (wel wanneer het voor hun geldt is natuurlijk). Ik zeg het wel tegen je wanneer ik zoiets bij je constateer. 'Helaas' FOK! ik niet genoeg om bv een beeld van jou te schetsen.
Dit suggereert toch echt dat je Maartjehs verhaal aangrijpt om je visie op iedereen in dit topic duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is. Zoals ik al zei heb je emoties ook nodig om te verwerken. Maar deze reeks is toch altijd wel een mooi voorbeeld van hoe het niet 'moet'.
Dat jij het niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is. Dat mensen ervoor kiezen slaaf te zijn van hun emoties is natuurlijk hun eigen keuze, maar toch vind ik het zonde.... En irritant...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze reeks is hèt voorbeeld hoe het juist wel moet. Uit deze reeks blijkt dat iedereen vrijwel dezelfde emoties voelt bij een break-up, en halen daar steun uit. Ook bewijst het komen en gaan van mensen in deze reeks dat die emoties uiteindelijk ook weer verdwijnen. Wat daar verkeerd aan is zie ik niet.
Ik zag het, mijn fout! Bedankt iig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Mordreth het volgende:
[edit]
Heb trouwens even linkje naar vorige topic aan de OP toegevoegd.
Er is een verschil tussen je visie aan iedereen duidelijk maken en zeggen dat iedereen hier hetzelfde is. Nogmaals ik reageer wel als ik het constateer. Misschien dat jij mij niet kent, aangezien ik jou ook niet ken. Maar het is niet de eerste keer dat ik deze discussie aanga in deze reeks. Vandaar mn opmerking dat ik het tekenend voor hier vind.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dit suggereert toch echt dat je Maartjehs verhaal aangrijpt om je visie op iedereen in dit topic duidelijk te maken.
Goedzo meid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zag het, mijn fout! Bedankt iig!
En over het hele JoeyT-'gedoe', ik ben er klaar mee. Die gozer wíl alleen maar de aandacht van iedereen hier en van mij krijgt 'ie die zeker niet meer.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef Eukalipta het volgende:
Loslaten is beseffen dat je beter af bent zonder en verdrietig zijn omdat je zonder verder gaat.
Verdriet slijt en het besef komt snel genoeg meestal.
En ja... ook ik spreek uit ervaring helaas
Nee. Het spijt me, maar jouw beredenatie gaat volkomen langs me heen. Ga je er nu van uit dat iedereen in dit topic een slaaf is van zijn of haar eigen emoties?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je visie aan iedereen duidelijk maken en zeggen dat iedereen hier hetzelfde is. Nogmaals ik reageer wel als ik het constateer. Misschien dat jij mij niet kent, aangezien ik jou ook niet ken. Maar het is niet de eerste keer dat ik deze discussie aanga in deze reeks. Vandaar mn opmerking dat ik het tekenend voor hier vind.![]()
Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor je is?
Die helaas vind ik dan weer helaas. Haalt de hele lading van je schrijfsel weg. Maak van je helaas een gelukkig en het steekt goed in elkaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef Eukalipta het volgende:
Loslaten is beseffen dat je beter af bent zonder en verdrietig zijn omdat je zonder verder gaat.
Verdriet slijt en het besef komt snel genoeg meestal.
En ja... ook ik spreek uit ervaring helaas
Ben jij de zoon van Emile Ratelband en Sigmund?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die helaas vind ik dan weer helaas. Haalt de hele lading van je schrijfsel weg. Maak van je helaas een gelukkig en het steekt goed in elkaar.
Nee, daar ga ik dus niet vanuit. Je quote mn post zelfs dus ik snap niet hoe je het dan wel leestquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Het spijt me, maar jouw beredenatie gaat volkomen langs me heen. Ga je er nu van uit dat iedereen in dit topic een slaaf is van zijn of haar eigen emoties?
Nou, ik lees ook dit:quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik dus niet vanuit. Je quote mn post zelfs dus ik snap niet hoe je het dan wel leest.
Vandaar dus...quote:Maar deze reeks is toch altijd wel een mooi voorbeeld van hoe het niet 'moet'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |