Nou, dankjewel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat moet je met IQM als je Skylark, Lakitu, jordeeeh en ondergetekende hebt?
En Hugh Grant.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Otis. het volgende:
Dat kleine jongetje is ook baas dat ie gaat drummen bij dat optreden van dat meisje.
[ afbeelding ]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet wetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat moet je met IQM als je Skylark, Lakitu, jordeeeh en ondergetekende hebt?
7 cm.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet weten.
Gooi het in de groep. Ik zal je zo goed mogelijk antwoorden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet weten.
Die van IQM.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, is die van jou maar zo klein?
Het is een vrouw. Verwacht geen humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens heel erg voorspelbaar.
Ok.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:18 schreef Allure_ het volgende:
Het gaat over iemand die jullie niet kennen, anders had ik het met liefde gedeeld.
Nee, jouw grap was niet te voorspellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens heel erg voorspelbaar.
Dat kwam omdat ik in het nauw was gedreven door jouw anti-humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, jouw grap was niet te voorspellen.
Hoe kan dat nou, ik was er heul niet.quote:
Bwehequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik in het nauw was gedreven door jouw anti-humor.
watquote:
watquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef Skylark. het volgende:
TS wordt buitengesloten op school omdat hij de wollen trui die z'n moeder heeft gebreid aanmoet en omdat hij worteltjes eet uit z'n Paddington-lunchtrommeltje in plaats van een gevulde koek van de kantine.
Deze past hier niet helemaal, maar voordat ik dit kon posten in het daarvoor bestemde topic had Biogarde het topic al de nek omgedraaid.
Mensen haten je topic. Maar ik mag hier geen slotjes zettenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
De mods hebben niet door dat m'n topic eigenlijk een patat/friet topic is.
Watquote:
Niemand haat op mijquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mensen haten je topic. Maar ik mag hier geen slotjes zettenhelaas pindakaas, I'm powerless
!
Sowieso vrouwelijk bewindquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Skylark. het volgende:
Gelukkig is BT hier net zoveel user als ik. Stel je voor dat je je moet scharen onder vrouwelijk bewind dat nota bene jonger is dan jij. Ik zou verhuizen naar ONZ.
DAT ZOUDEN ER 17.25 ZIJN EN DAT KAN HELEMAAL NIET !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas 23 notes. En waarschijnlijk is 75% positief.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niemand haat op mijBehalve jullie modjes. Mij een beetje 10 notes op 1 avond geven
NIET WAAR, want ik kan deze SC centraal zetten, of naar een ander forum kicken, of de TT veranderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Skylark. het volgende:
Gelukkig is BT hier net zoveel user als ik. Stel je voor dat je je moet scharen onder vrouwelijk bewind dat nota bene jonger is dan jij. Ik zou verhuizen naar ONZ.
Hihiquote:
Ja hoi ik loop 3 weken achterquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Otis. het volgende:
We zijn 3 weken bezig en voor één vak loop ik al 2 weken achter.
Niet dat dat uitmaakt voor een genie als ik.
Ik zou inderdaad ook voor iets meer babyblauw gaan, deze teint staat me niet echt aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een lelijke kleur blauw hoor.
Anders maak je me even nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie hettikje overdreven wat mij betreft.
Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas 23 notes. En waarschijnlijk is 75% positief.
Oh jawel, hij staat al open om te bekijken. Incl. TR'squote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
De mods hebben niet door dat m'n topic eigenlijk een patat/friet topic is.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel, hij staat al open om te bekijken. Incl. TR's
Je maquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zag die TR's ook al staan jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bio, ik heb toch wel een note van jou hé? Anders zijn ze niet compleet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, voor 70%.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bio, ik heb toch wel een note van jou hé? Anders zijn ze niet compleet.
Hihi, dat strookt met mijn inschatting hoeveel positief is. Dat kan geen toeval zijn.quote:
Kankerharde e-penis jewaids!!1!11EINZ!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Snap alleen dat met notes bezig zijn niet zo.
Ik heb meer notes dan jij!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk daar dan ook één keer in het halfjaar, toevallig omdat Lakitu erover begon. Ik krijg toch nooit notes, en alsof er waarde wordt gehecht aan notesquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik krijg er een lichte erectie vanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben langer mod dan jij!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef Otis. het volgende:
Lakitu, ik heb je een serenade gebracht in je fobo.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik krijg er een lichte erectie van
Ik wildequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Bio zwaait naar mij in mijn notes.
in je notes zetten maar dat werkt daar niet.quote:* Breathtaking bemint Ludo
Niet doen, ik heb net een mooi rond aantal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde
[..]
in je notes zetten maar dat werkt daar niet.
Ik heb 'm al verwijderd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet doen, ik heb net een mooi rond aantal.
Mijn baas is een vrouw.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kunnen vrouwen trouwens mod worden?
In het echte leven worden vrouwen toch ook geen topman.
Dat is slechts voor de vorm, we weten allemaal dat jij daar het bewind voert.quote:
Ik ben wel van plan een topman te worden anders.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Skylark. het volgende:
Sommigen worden wel manquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan een topman te worden anders.
True, true. Ergo, hier op FOK! is het ook een vrouw. En ik heb niks te vertellen. Huil mezelf regelmatig in slaap van angst, woede en teleurstelling. Soms denk ik, is dit het? Wetende dat ik nooit die plek zal veroveren zoals een echte piraat dat zou doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is slechts voor de vorm, we weten allemaal dat jij daar het bewind voert.
Nergens voor nodig, ik onderhoud je wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet doen, ik heb net een mooi rond aantal.
Ik wil niet onderhouden wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik onderhoud je wel.
Ik voel je pijn, makker, ik voel hem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, true. Ergo, hier op FOK! is het ook een vrouw. En ik heb niks te vertellen. Huil mezelf regelmatig in slaap van angst, woede en teleurstelling. Soms denk ik, is dit het? Wetende dat ik nooit die plek zal veroveren zoals een echte piraat dat zou doen.
He watquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niet onderhouden worden!
Wie zegt dat jij bij haar moet blijven nadat je haar geneukt hebt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
He watWie gaat er dan voor onze kinderen zorgen als jij ook wil werken?
Jij 1 dag in de week, ik 1 dag in de week en onze au-pair met wie we ook geile trio's doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
He watWie gaat er dan voor onze kinderen zorgen als jij ook wil werken?
Ik wil wel kinderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij bij haar moet blijven nadat je haar geneukt hebt? [ afbeelding ]
Geen au-pair voor mijn kinderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij 1 dag in de week, ik 1 dag in de week en onze au-pair met wie we ook geile trio's doen!
Ik vind je als vrouw leuk, maar goed, dat is mijn bescheiden mening.quote:
Die heb je dan toch ook. Geen alimentatie en lasten, je komt gewoon 1x per jaar langs op hun verjaardag en geeft ze een groot cadeau zodat ze toch meer van jou houden dan van hun moeder.quote:
Je kan ze ook bestellen, net als Brad en Angelina doen.quote:
Dat wordt dan 5x per jaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb je dan toch ook. Geen alimentatie en lasten, je komt gewoon 1x per jaar langs op hun verjaardag en geeft ze een groot cadeau zodat ze toch meer van jou houden dan van hun moeder.
Ze moeten mijn spange dna hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ze ook bestellen, net als Brad en Angelina doen.
Dit ook jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef Otis. het volgende:
Au-pairs.
Mensen die hun kinderen niet zelf opvoeden.
En met kerst.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb je dan toch ook. Geen alimentatie en lasten, je komt gewoon 1x per jaar langs op hun verjaardag en geeft ze een groot cadeau zodat ze toch meer van jou houden dan van hun moeder.
"Brangelina"quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ze ook bestellen, net als Brad en Angelina doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |