Nou, dankjewel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat moet je met IQM als je Skylark, Lakitu, jordeeeh en ondergetekende hebt?
En Hugh Grant.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Otis. het volgende:
Dat kleine jongetje is ook baas dat ie gaat drummen bij dat optreden van dat meisje.
[ afbeelding ]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet wetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat moet je met IQM als je Skylark, Lakitu, jordeeeh en ondergetekende hebt?
7 cm.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet weten.
Gooi het in de groep. Ik zal je zo goed mogelijk antwoorden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet weten.
Die van IQM.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, is die van jou maar zo klein?
Het is een vrouw. Verwacht geen humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens heel erg voorspelbaar.
Ok.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:18 schreef Allure_ het volgende:
Het gaat over iemand die jullie niet kennen, anders had ik het met liefde gedeeld.
Nee, jouw grap was niet te voorspellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens heel erg voorspelbaar.
Dat kwam omdat ik in het nauw was gedreven door jouw anti-humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, jouw grap was niet te voorspellen.
Hoe kan dat nou, ik was er heul niet.quote:
Bwehequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik in het nauw was gedreven door jouw anti-humor.
watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |