watquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef Skylark. het volgende:
TS wordt buitengesloten op school omdat hij de wollen trui die z'n moeder heeft gebreid aanmoet en omdat hij worteltjes eet uit z'n Paddington-lunchtrommeltje in plaats van een gevulde koek van de kantine.
Deze past hier niet helemaal, maar voordat ik dit kon posten in het daarvoor bestemde topic had Biogarde het topic al de nek omgedraaid.
Mensen haten je topic. Maar ik mag hier geen slotjes zettenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
De mods hebben niet door dat m'n topic eigenlijk een patat/friet topic is.
Watquote:
Niemand haat op mijquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mensen haten je topic. Maar ik mag hier geen slotjes zettenhelaas pindakaas, I'm powerless
!
Sowieso vrouwelijk bewindquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Skylark. het volgende:
Gelukkig is BT hier net zoveel user als ik. Stel je voor dat je je moet scharen onder vrouwelijk bewind dat nota bene jonger is dan jij. Ik zou verhuizen naar ONZ.
DAT ZOUDEN ER 17.25 ZIJN EN DAT KAN HELEMAAL NIET !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas 23 notes. En waarschijnlijk is 75% positief.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niemand haat op mijBehalve jullie modjes. Mij een beetje 10 notes op 1 avond geven
NIET WAAR, want ik kan deze SC centraal zetten, of naar een ander forum kicken, of de TT veranderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Skylark. het volgende:
Gelukkig is BT hier net zoveel user als ik. Stel je voor dat je je moet scharen onder vrouwelijk bewind dat nota bene jonger is dan jij. Ik zou verhuizen naar ONZ.
Hihiquote:
Ja hoi ik loop 3 weken achterquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Otis. het volgende:
We zijn 3 weken bezig en voor één vak loop ik al 2 weken achter.
Niet dat dat uitmaakt voor een genie als ik.
Ik zou inderdaad ook voor iets meer babyblauw gaan, deze teint staat me niet echt aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een lelijke kleur blauw hoor.
Anders maak je me even nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie hettikje overdreven wat mij betreft.
Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas 23 notes. En waarschijnlijk is 75% positief.
Oh jawel, hij staat al open om te bekijken. Incl. TR'squote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
De mods hebben niet door dat m'n topic eigenlijk een patat/friet topic is.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel, hij staat al open om te bekijken. Incl. TR's
Je maquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zag die TR's ook al staan jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bio, ik heb toch wel een note van jou hé? Anders zijn ze niet compleet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, voor 70%.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bio, ik heb toch wel een note van jou hé? Anders zijn ze niet compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |