Da's waar.quote:
Omdat pelikanen schurft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:59 schreef jordeeeh het volgende:
waarom geen nummering @ fok mobile?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
De nieuwe Katherine McPhee.
[ afbeelding ]
![]()
Zo was ze veel mooier![]()
[ afbeelding ]
![]()
Huh, wie speelde haar eerst dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad wtf. Waarom doen mensen datquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo was ze veel mooier![]()
[ afbeelding ]
![]()
Je moeder.quote:
Dag.quote:
Soms komen vrouwen in de ' lekkere pittige kapsels - tijd.'quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:05 schreef Otis. het volgende:
[..]
Inderdaad wtf. Waarom doen mensen dat.
Die is bij haar wel erg vroeg gekomen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms komen vrouwen in de ' lekkere pittige kapsels - tijd.'
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is bij haar wel erg vroeg gekomen.
RIP aan de nabestaanden.
Hij heeft ook de douche ondergekotst?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Siniti het volgende:
Godverdomme wat heb ik een bloedhekel aan zieke mensen. Zit mijn broer dit hele huis onder te kotsen waardoor ik niet kan douchen.
Nee maar de badkamer moet vrij blijven voor als ie nodig iets moet doen van mijn oudersquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft ook de douche ondergekotst?
Laat hem lekker in de goot kotsen of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee maar de badkamer moet vrij blijven voor als ie nodig iets moet doen van mijn ouders![]()
![]()
Je reinste discriminatie
Precies wat ik dacht, maar dan wil ik net gaan douchen klopt mijn vader na 1 minuut op de deurquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat hem lekker in de goot kotsen of zo.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net doen alsof je doof bent en doorgaan waar je mee bezig bent![]()
Je broer pakt maar een emmer, voor dat halve uurtje in de badkamer
Ja, vraag me niet waarom hij de badkamer mag opeisen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hebben jullie geen aparte WC dan waar hij boven kan gaan hangen? Uiteraard het liefst als je daar zojuist zelf de voel vol gebruld hebt.
Ik weet niet precies wat ik me daarbij voor moet stellen en eigenlijk wil ik het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hebben jullie geen aparte WC dan waar hij boven kan gaan hangen? Uiteraard het liefst als je daar zojuist zelf de boel vol gebruld hebt.
Onderschijten, volbratten, kleien, Mandela op de trein zetten, bruine splinter uit je rug duwen, bruine trui breien, faxen naar Afrika en dat op zo'n manier dat er weinig van het glazuur op de porseleinen troon overblijft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik me daarbij voor moet stellen en eigenlijk wil ik het me ook niet voorstellen.
Het beeld is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onderschijten, volbratten, kleien, Mandela op de trein zetten, bruine splinter uit je rug duwen, bruine trui breien, faxen naar Afrika en dat op zo'n manier dat er weinig van het glazuur op de porseleinen troon overblijft.
Dat zeg je nu pas? Ik was bijna klaar met m'n paint.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het beeld is nu wel duidelijk.
Doe mij ook zo'n baas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas? Ik was bijna klaar met m'n paint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |