Ja topquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet.
Had je trouwens link nog gekregen op msn?
Ja, dat vind ik dus ook!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
Het is heel simpel trouwens. Charmander kiezen is gewoon voor de diehards. Dan heb je niet het voordeel tegen Brock en ben je gefucked tegen Misty. Keihard bikkelen tegen Rattata's op dat veldje onder Pewter City
Nee. Echte helden kiezen Squirtle en pwnen zonder enige probleem Brock waarna ze in die veldjes onder die tunnel een Jigglypuff vangen die Misty in slaap zingtquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
Het is heel simpel trouwens. Charmander kiezen is gewoon voor de diehards. Dan heb je niet het voordeel tegen Brock en ben je gefucked tegen Misty. Keihard bikkelen tegen Rattata's op dat veldje onder Pewter City
Graag gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja topik wilde je nog bedanken maar je was offline! Bij deze, thanks
!
Hoezo, herinneren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog iets van Pokemon herinneren
Wij willen jou hier ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog iets van Pokemon herinneren
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar komt dat "imma let you finish" vandaan?Heb ik iets gemist?
fapfap.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet nu even snel weg, maar google maar Pokémon en Meboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |