Same here, hoewel misschien 16.00 uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:48 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan vanaaf pas weer op de PS3. Werken tot 17.00
Is hij wel op PSN verschenen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Brütal Legend demo is binnen
En nu moet ik naar m'n werk
Als dat zo is, dan wil ik deze wel gaan proberen. Maar het kan ook zijn dat hij zo'n code heeft? Of misschien demos uitwisseld,.. geen idee eigenlijk.quote:
Same here.quote:
Eh ik heb het toch echt over 2 hoor:quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
waar zie jij deel 2?
Het eerste deel werd ook Sigma genoemd.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef Griebus het volgende:
Even downloaden van eu/us/jp store:
NinjaGaiden2, KoFXII, PES2010, nbalive10, TMNT demo, Starwars:clonewars demo en natuurlijk de gratis batman dlc
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ontzettende newbie vraag: kun je dan ook meerdere accounts hebben, dus op US, EU en JAP store?
Zou vandaag zijn, maar ik lees net dat ze weereens zijn uitgesteld tot eind deze maand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef M-unit het volgende:
Wanneer zijn de PSN kaarten verkrijgbaar in nederland?
Lastig, maar niet té. Soms wel wat stukken overnieuw spelen hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die derde screen uit de OP is wel een dikke spoiler of niet?Ik zou dat in ieder geval niet willen zien als ik van plan was BL te gaan spelen
Verder herhaal ik mijn vraag uit het vorige topic nog maar een keer: Zijn er al mensen die Trine hebben gedownload en/of gespeeld? Het lijkt me een leuk platformspelleke, maar ik wil graag weten hoe de moeilijkheidsgraad is ivm een meespelend huisgenootje
Ja vaak andere demo's. Zowel in de EU, US als de JAP store.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef MrX1982 het volgende:
Staat er in de US Store meer dan in de EU store? Zo ja dan maak ik ook even een US account aan.
Ok thanks!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou vandaag zijn, maar ik lees net dat ze weereens zijn uitgesteld tot eind deze maand.
En in vergelijking met Splosion Man?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lastig, maar niet té. Soms wel wat stukken overnieuw spelen hoor.
waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou vandaag zijn, maar ik lees net dat ze weereens zijn uitgesteld tot eind deze maand.
Dat klinkt als de moeite waard om US account te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja vaak andere demo's. Zowel in de EU, US als de JAP store.
Hier ook nog niks gehoordquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:29 schreef Cheiron het volgende:
Iemand al iets gehoord van de MAG demo? Ik heb mij aangemeld, maar sindsdien is het totale radiostilte
Ja en nee, Fifa is echt uitgelopen en zijn amper meer bij te benen ben ik bang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef KoosyNL het volgende:
Iemand PES 10 al geprobeerd? Is die beter als FIfa dit jaar?
Hoezo bang? Als het goed is dan is het goed toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja en nee, Fifa is echt uitgelopen en zijn amper meer bij te benen ben ik bang.
Als je een euro had gevraagd voor elke demo was je nu allang binnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Brütal Legend Demo-aanvragen gaan hard, bijna jammer dat ik er geen geld voor gevraagd heb
Dan download je hem toch ook gewoon? Bij mij staat hij nu in de download, bedankt SDquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef KoosyNL het volgende:
Toch apart dat mensen niet een weekje kunne wachten![]()
Ja ja, ik ben jaloers![]()
Mja ik dacht dat het eerst door Fallout kwam, zo een game staat er bekend om dat ie wel eens vast kan lopen, net als Oblivion en zijn voorgangers. Maar het komt steeds meer voorquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nergens last van? gewoon een upgrade gedaan en daarnet al een paar uur NGS2 gedaan. Verdomd lastig spel op de moeilijkere niveaus btw, maar damn, het blijft zo tof
puur uit interesse: maak je de airvents van je PS3 wel eens schoon?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ben het echt zat! Mijn PS3 loopt steeds vast. Ik dacht eerst dat dit door firmware 3.0 kwam, want sinds dien is het maar met de 3.01 update is het niet veel beter geworden. Fallout 3 is al 6 keer vastgelopen, Worms 1 keer en Fuel al 2 keer. Dit allemaal sinds de 3.0 update, twee weken terug, daarvoor is m'n ps3 misschien een paar keer vastgelopen!
Die stond ook al in het vorig topic. Maar damn, deze game is goed. En lastig. Op easy is het een gevalletje buttonsmashen, maar op de derde graad is ie toch al een stuk pittiger. En moet je nog eens gaan nadenken. Ik vind het tof, zeker als je thuiskomt van een dagje werken is dit een game om al je frustraties in weg te werken. De teamplay optie kun je ook vrij spelen, maar wat me nog niet duidelijk is, is of dit ook een online teammodus kan zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...Ninja Gaiden 2 van wishlist schrapt. Hier wil ik niet mee geassocieerd worden.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)este_game_evarr.html
Wat een baard Gijs! Je kan de borsten zelfs aanraken in het spel! Triestquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...Ninja Gaiden 2 van wishlist schrapt. Hier wil ik niet mee geassocieerd worden.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)este_game_evarr.html
Oei,.... daar zat ik niet op te wachten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Nebo het volgende:
Goed ik heb de demo van Brütal Legend gespeeld en het valt me eerlijk gezegd tegen. De setting is pure awesomeheid, maar het vechten voelt statisch aan en op de muziek en voices na is het geluid echt van baggerkwaliteit (hoe dat kan weet ik echt niet)
Oblivion is een game waar het voor kan komen, net als in Fallout en in Morrowind onthoud Oblivion alles, als jij ergens een deur open zet die dicht was en iets mee neemt en later weer op de grond gooit. Door dat soort dingen *schijnt* het spel wel eens vast te lopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
Ook Oblivion hangt bij mij nooit?
De enige console die ik aan het hangen heb kunnen krijgen is de Wii, die vond het niet tof dat ik in die grot met 50+ verdiepingen op de laatste verdieping eens met bommen ging gooien geloof ik
Rotknights daar.
Toevallig gister gedaan, jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
puur uit interesse: maak je de airvents van je PS3 wel eens schoon?
Duurt allemaal veelste langquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:55 schreef Chocobo het volgende:
Bioshock 2 op 9 februari!
http://kotaku.com/5362439/bioshock-2-hits-in-february
Nog STEEDS camera issues? En dat zouden ze aanpassen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef Griebus het volgende:
Ninja Gaiden Sigma 2 demo is wel geinig maar niet meer dan dat. Camera is ronduit kut.
En die tieten zijn echt zwaar overrated
ik vind de camera zwabberig, focussen is lastig. Je ziet je char soms niet omdat er wat voor/tussen staat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog STEEDS camera issues? En dat zouden ze aanpassen?
Likewise...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef Griebus het volgende:
Als iemand nog een key/login heeft voor de demo van Brütal Legend, ik hou me aanbevolen!
Wat vond je van het vechtsysteem? En had jij ook niet het idee dat alle geluidseffecten met belabberde opname-apparatuur waren opgenomen??quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Brütal Legend Demo uitgespeeld, bij deze mijn bevindingen:
FUCKING AWESOME
Heerlijk,... was wel te verwachten!quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review Uncharted 2
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)ted2_vdr_091809.html
http://ps3.ign.com/articles/102/1026373p1.html
9.5 Presentation
Fantastic cutscenes tell a very good if not perfect story.
10 Graphics
Absolutely the best of the best these days. Your jaw will drop.
9.5 Sound
Great weapon effects, fantastic voice acting and a mostly brilliant (though sometimes overdone) soundtrack.
9.5 Gameplay
Great gunplay, stealth works very well (mostly), the puzzles are rewarding and, maybe even best of all, a killer online component.
9.5 Lasting Appeal
The game is give or take about 10 hours in length, which feels right, but then there's the multiplayer. Yes, you will be hooked.
Soms draait de camera net achter een hek, maar dat komt sporadisch voor. En als het gebeurt kun je de camera moeiteloos onder het vechten door gewoon zelf bewegen om het goed te krijgen. No big issue. Ik ben nu op mentor niveau op het laatste plateau, maar hell, die gasten met uzis en bazookas zijn VIESSS. Heb je ze na 5 minuten bruut raggen eindelijk plat, komt dat stomme baasje aan, pakt je vast en hoppa, dood.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef Griebus het volgende:
Ninja Gaiden Sigma 2 demo is wel geinig maar niet meer dan dat. Camera is ronduit kut.
En die tieten zijn echt zwaar overrated
Vechtsysteem werkt heerlijk IMHO, afwisselen tussen axe en hakbijl is echt fuckawesome. Geluidseffecten niet eens zo, maar sommige teksten in de cutscenes klonken nogal vlak, alsof ze een enorm lage bitrate hebben. Maar ik heb begrepen dat dat echt alleen in de demo is om de grootte te beperken, mensen die hem op de E3 hadden gespeeld met koptelefoons viel het ook op dat de kwaliteit een stuk minder was in de gamestopdemo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat vond je van het vechtsysteem? En had jij ook niet het idee dat alle geluidseffecten met belabberde opname-apparatuur waren opgenomen??
Omdat het Jack Black is?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:02 schreef capital_P het volgende:
dat brutal legend ziet er best geinig uit. Heeft het een erg hoog jack black gehalte?
Hij zit er niet tussenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En volgens mij zag ik de shift demo in de US shop
Uncharted x10quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:20 schreef Wessiej het volgende:
Nou sta ik voor een moeilijke keuze, kan 1 game kiezen voor 13 oktober, Uncharted of Brutal Legend. Damn
Is ook alleen nog voor PC uit.quote:
Mja ik weet wel dat Uncharted een goed spel is, maar ik heb echt zeer genoten van de demo van BL, lastig lastig. Ik ga nog even nadenken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uncharted x10
[..]
Is ook alleen nog voor PC uit.
Voor jou 37,50 inclquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
Wat wil je voor GH5 hebben?
De tijd lijkt sneller te gaan als je het tof hebt. En dat is Unchartedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
De tijd lijkt sneller te gaan als je het tof hebt. En dat is UnchartedIk zeg 'al' hč. Ik kan me herinneren dat het iets langer duurde bij mij, maar nu heb ik het dan ook wel maar één keer echt helemaal doorgespeeld. (binnenkort nog maar een keer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ik heb mijn tijd genomen voor die game. Was er een uurtje of 15 zoet mee,... een paar maanden later nog eens gespeeld, maar toen op hardcore ofzo. Heerlijke game!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Als je snel bent duurt de hele game nog geen 8 uur hoor. Hangt er wel van af of je voor 100% wil gaan.
Ik speel hem nu uit, op 98% ben ik nu en 6 en een half uur mee bezig, hoe doe je hier in godsnaam 15 uur overquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd genomen voor die game. Was er een uurtje of 15 zoet mee,... een paar maanden later nog eens gespeeld, maar toen op hardcore ofzo. Heerlijke game!
De eerste keer doe je er langer over he, en helemaal als je ook lekker gaat "exploren"quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik speel hem nu uit, op 98% ben ik nu en 6 en een half uur mee bezig, hoe doe je hier in godsnaam 15 uur over?
De puzzels zijn wel erg moeilijk hoor!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik speel hem nu uit, op 98% ben ik nu en 6 en een half uur mee bezig, hoe doe je hier in godsnaam 15 uur over?
Rustig aan doen,... ik behandelde de game meer als Tomb Raider i.p.v. een snelle aktie-platformer. Wilde alles zien,... veel geheimen zoeken enzo,... niet al te vaak rennen,... etc. etc. Loop altijd rustig door games heen. Wil er van genieten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruikt godmode en rent als een kip zonder kop door een levelquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook!quote:Op zondag 20 september 2009 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel spellen zelf ook altijd als een schildpad: traag, maar wel alles doorzocht (of tenminste, dat hoop ik dan).
Zo zeg, da's aso! Zouden er echt mensen zijn die daar in trappen?quote:
2 controllersquote:Op zondag 20 september 2009 08:11 schreef Pheno het volgende:
Het enige freaking nadeel van die ps3 controller: vergeten het in mijn 24/7 altijd aan NAS te stoppen, en natuurlijk was leeg. Nu kijk ik maar even tv en heb de controller maar in het usb poort van de tv gedonderd, dan laadt het tenminste op
Dat draad is te kort om tijdens het spelen in de ps3 poort te gooien, misschien toch maar eens zoeken naar een langer draad. Of niet meer vergeten in een usb apparaat te stoppen
Ik heb nog zo'n SF pad, maar dat speelt alleen handig bij fighters (duh). Daar zitten overigens gewoon batterijen in, op zich wel handig.quote:
Ik heb gewoon 2 controllers en als de ene leeg is stop ik hem er gelijk in en de andere die dus vol is ga ik mee spelen. Alleen als een vriend langs gaat komen om te voetballen dan moet ik even nadenken dat ze beide vol moeten zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n SF pad, maar dat speelt alleen handig bij fighters (duh). Daar zitten overigens gewoon batterijen in, op zich wel handig.
Nee,quote:
Het zal je verbazen hoeveel mensen hun HDTV op de standaard fabrieksinstellingen laten staan, en hun console gewoon via component aansluiten.quote:
Ik heb de oplaadkabel gewoon aan m'n PC hangen.quote:Op zondag 20 september 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Wel raar dat je PS3 aan moet staan om de pad op te laden via de naar mijn mening te korte USB kabel.
Dat heb ik ook, maar dan moet je hem nog steeds een keer opladen.quote:Op zondag 20 september 2009 10:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee,
automatisch je controller uit laten zetten naar 10 minuten als je er niks mee doet
beste feature van t apparaat
Zo doe ik het ook inderdaad!quote:Op zondag 20 september 2009 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb de oplaadkabel gewoon aan m'n PC hangen.
Ja, of nog erger, composiet. Lomp genoeg de enige kabel die Sony erbij levert.quote:Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen hun HDTV op de standaard fabrieksinstellingen laten staan, en hun console gewoon via component aansluiten.
Ik gebruik mijn Wii om de DS3 op te ladenquote:
Ik heb er 6quote:Op zondag 20 september 2009 17:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb gewoon 4 controllers (voor de 2x per jaar dat er vrienden langs komen) waarvan 2 DS3's en er hangt er altijd wel een aan de PS3. Ook heb ik een 3m kabel, gewoon voor t geval dat
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Wii om de DS3 op te laden
Dat vind ik dus ook. Nou ja, de tv kan dus ook prima opladen. De wii kan ik idd ook nog gebruiken, niet aan gedacht.quote:Op zondag 20 september 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Wel raar dat je PS3 aan moet staan om de pad op te laden via de naar mijn mening te korte USB kabel.
Dat tweede jetski-stuk viel wel mee... maar de mannetjes daarna worden echt stukken sterker. Met lasersights enzo.quote:Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef Cheiron het volgende:
Vandaag weer verder kunnen gaan met Uncharted, en ik snap ineens wat iedereen tegen de jetski heeft. Dat tweede stuk was echt slecht in elkaar gezet. Volgens mij wordt het vanaf hier ook een stuk pittiger?
quote:Eurogamer: The multiplayer demo released this week is truly something special. It's not often we say this, but every issue we had (along with many we didn't) appears to have been resolved. The level of polish in this demo code (presumably a subset of the full game, now that it has gone gold) is exemplary. It's this kind of work ethic and attention to detail that has made Uncharted 2: Among Thieves the most anticipated game of the year for Digital Foundry, so the chance to get our hands on the multiplayer demo opened up a range of opportunities for us in testing just how far Naughty Dog has come.
Same, ook nog een PS2 staan en de TV heeft ook 4 poorten.quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Wii om de DS3 op te laden
Jij bent mijn kloon heul niet!quote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, ook nog een PS2 staan en de TV heeft ook 4 poorten.
Blegh, moest je een waterval op jetskieen, waarbij er bovenaan meteen een mannetje stond met zo een grenadelauncher.. en dat terwijl j niet tegelijk kan jetskieen en schieten. Ben je net lekker aan het richten op zo een ventje, zie je natuurlijk niet dat er net een ton tegen je jetski aankomt..quote:Op maandag 21 september 2009 00:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat tweede jetski-stuk viel wel mee... maar de mannetjes daarna worden echt stukken sterker. Met lasersights enzo.
quote:Just a few days ago Sega rep Aaron Webber commented that the possibility of Yakuza 3 coming to the U.S. still exists and that it's a subject discussed quite often at Sega. Today we can do one better: we've learned that the PS3 exclusive is indeed coming west. According to sources close to the project, Yakuza 3 is currently being localized for release in the U.S. and European markets.
And while this is still not the official confirmation many are seeking, it's definitely reason to keep up hope. We anticipate more news on this front will be coming from Sega -- or another publisher, were the game shopped around -- in the coming weeks or months. It's possible we could even hear sooner: the Tokyo Game Show occurs later this week, and if you remember, Sega announced Yakuza 2 for the U.S. at the 2007 show.
In other Yakuza news, it's also only a few more days until Yakuza 4 is revealed at TGS.
HDMI is digitaal, dus het beste beeld.quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef Lehme het volgende:
ok, en de voordelen ervan zijn? of is die gewoon hetzelfde als de andere kabels?
ja ik heb gezocht maar ik kan nergens iets vinden. bedankt voor de moeite trouwens hoor.
Mag ik van jou dan hebben: MGS4, Uncharted 2, Killzone 2, LBP, etc hebben voor de ps2?quote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Kortom, dan kan je net zo goed een PS2 kopen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 september 2009 18:29 schreef Nebo het volgende:
Can't.... keep it...... in..... must..... resist....
MET EEN CONTROLLER!!
Shit!
Door tot volgende week dinsdag te wachten. Dan gaat de publieke beta van start.quote:Op maandag 21 september 2009 18:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe kunnen we de Uncharted 2 beta spelen?
Zoals gezegd wel, maar je kunt altijd nog beter een echte SCART kabel erbij kopen voor een tientje.quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Lehme het volgende:
Hallo ik gebruik een standaard tv, zonder kabelaansluitingen, alleen zon 21-pin ingang en andere dingen maar dat is niet belangrijk voor de ps3.
komt er met de doos ook automatisch al een kabel die 'je voor standaard tv's kan gebruiken?
HDMIquote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Lehme het volgende:
Ik heb ff wat onderzoek gedaan, en zag dat er met de ps3 een composite kabel komt, dit zijn 3 van die kabels die je in je tv moet doen ( geel, rood, wit ) en nog een methode hoe je het kan doen is met de s-video.
maar welke is de beste?
-S-video
-Composite kabel
-Scart-kabel?
Multiple choice vraag:quote:
quote:Wessiej schreef:
H!!11
Volgens mij zijn SCART en S-Video vergelijkbaar, en is composite de minste.quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Lehme het volgende:
Ik heb ff wat onderzoek gedaan, en zag dat er met de ps3 een composite kabel komt, dit zijn 3 van die kabels die je in je tv moet doen ( geel, rood, wit ) en nog een methode hoe je het kan doen is met de s-video.
maar welke is de beste?
-S-video
-Composite kabel
-Scart-kabel?
Als je geen component of HDMI hebt zou ik gewoon voor scart gaan. Weet niet of een RGB scart nog beter beeld geeft op een PS3 eerlijk gezegd, maar anders zou ik daar voor gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Lehme het volgende:
maar welke is de beste?
-S-video
-Composite kabel
-Scart-kabel?
met een switch? komt die er automatisch bij? of moet die ook apart verkocht worden?quote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Fallen het volgende:
zo lang je maar een RGB-scart kabel koopt met een switch naar composiet.
Anders worden DVD's en Blu-ray's in groen beeld uitgezonden....
dan wordt het hoog tijd om er één te kopenquote:
Nee op mijn kamer heb ik geen hd-tv, in de woonkamer enzo is wel hd-tvs. maar ik ga niet in de woonkamers playstationen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan wordt het hoog tijd om er één te kopen
quote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef Lehme het volgende:
[..]
Nee op mijn kamer heb ik geen hd-tv, in de woonkamer enzo zijn er wel hd-tvs. maar ik ga niet in de woonkamer playstationen.
http://www.gameseek.co.uk(...)e-with-RGB/AV-Switchquote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Lehme het volgende:
[..]
met een switch? komt die er automatisch bij? of moet die ook apart verkocht worden?
[...]
quote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Lehme is nu al een aanwinst voor het topic![]()
Ook goedkoop 8 euro.quote:Op maandag 21 september 2009 19:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.gameseek.co.uk(...)e-with-RGB/AV-Switch
Bijvoorbeeld....
Heb deze kabel ook lang gebruikt. Werkt prima. Alleen bij films vanaf disc, dus DVD en Bluray moet je de kabel op AV zetten (dus naar composiet) anders heb je groen beeld. (Vage copy protection van Sony).
Overigens is dit officieel een PS2 kabel, maar die werkt ook prima op de PS3. Zelfde connector.
*zucht*quote:
Ł 7,99... pond dus.quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ook goedkoop 8 euro.
Maar dus als je bijv een spel gaat spelen op de ps3, dan moet je eerst altijd hem op rgb zetten en als je een x een dvd/blu-ray disc wilt bekijken moet je hem switchen naar av, maar hoe switch je hem dan?
Ok thanks. maar ik heb nog een vraag ( sorry voor de vragen, maar ik moet even zeker van mijn zaak zijn )quote:Op maandag 21 september 2009 20:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ł 7,99... pond dus.
Maar wat dacht je van een schakelaar? Op de connector naar de PS3 zit een schakelaar met aan de ene kant RGB en aan de andere kant AV.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Dat tussenstuk zit er ook bij, kan je eventueel gebruiken om extra door te lussen naar geluidsinstallatie ofzo.
Een AV-kabel is een composiet kabel. Dus exact hetgeen je er standaard al bij krijgt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ok thanks. maar ik heb nog een vraag ( sorry voor de vragen, maar ik moet even zeker van mijn zaak zijn )
Maar ik zie ook dat er een AV cable is, is die dan ook beter dan een RGB cable of niet? Want dan lijkt het me dat je niks hoeft te switchen aangezien je al op een AV-cable al zit.
Ok thanks! dat wou ik weten.quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een AV-kabel is een composiet kabel. Dus exact hetgeen je er standaard al bij krijgt.
Is dus juist minder dan de RGB-kabel.
Snel doorbladeren en in de kast leggen!quote:Op maandag 21 september 2009 21:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn FF XII Ultimania is binnen
Post vandaag of morgen anders wat foto's in het FF topic!quote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag zouden de beta keys verstuurd worden voor MAG toch? Iemand al wat ontvangen?
het geluid zuigt? wat? te hard ten opzichte van de soundtrack? te zacht?allemaal hetzelfde motorgeluid?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:10 schreef janrad het volgende:
NFS Shift binnen en best een vet spel, grafisch oke, controls zijn lekker maar het geluid zuigt echt verschrikkelijk. Ik hoop dat ze daar nog wat aan gaan doen.
Dat is niet duur, betrouwbare website?quote:Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef SToRM81 het volgende:
Fallout 3 vandaag voor 13 pond inclusief verzenden bij Zavvi:
http://www.zavvi.co.uk/games/platforms/ps3/fallout-3/9994084.html
Yupquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:26 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dat is niet duur, betrouwbare website?
Dat laatste, een 5.1 set via een optisch kabeltje. Al het motorgeluid klinkt hetzelfd naar mijn idee. Overigens wel de eerste online race gewonnenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:45 schreef Tumble het volgende:
[..]
het geluid zuigt? wat? te hard ten opzichte van de soundtrack? te zacht?allemaal hetzelfde motorgeluid?
luister je via je tv speakers of via een 5.1 set?
vragen vragen vragen
Ah oke, ik dacht het ergens gelezen te hebben. Maar goed, dan is dat mijn foutquote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Voor de Qore subscribers zijn de keys vorige week de deur uitgegaan, wanneer die van de Playstation Blog exact worden uitgedeeld is geen mededeling over gedaan.
je spoiler faaltquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Uncharted 2 review: http://www.gamesradar.com/ps3/uncharted-2-among-thieves/review/uncharted-2-among-thieves-review/a-2009091875511998094/g-200812159395546092SPOILERclass="spoiler"> cijfer: 10
Superactie, meteen gehaaldquote:Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef SToRM81 het volgende:
Fallout 3 vandaag voor 13 pond inclusief verzenden bij Zavvi:
http://www.zavvi.co.uk/games/platforms/ps3/fallout-3/9994084.html
URL tag wel goed afgesloten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet echt. Ik heb toch echt de tags gebruikt.
Alhoewel, via Gaf heb ik vernomen dat in Engeland de eerste batch al wel is verstuurd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht het ergens gelezen te hebben. Maar goed, dan is dat mijn fout
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdorrie, wat is Demon's Souls is een tof spel.![]()
![]()
Echt een console seller.
Ja wat is het nou?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alhoewel, via Gaf heb ik vernomen dat in Engeland de eerste batch al wel is verstuurd.
Dat hoop ik dan maar, ik wil hem zo graag spelen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het nu zeg.![]()
Ik verwacht dat wij dan later deze week aan de beurt komen.
Same here. Ben zo benieuwd of het commando system daadwerkelijk zo goed werkt als men suggereert.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, ik wil hem zo graag spelen!
Cybje! Je blijft toch wel in GAM?quote:
Ik kan nu nergens anders heen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cybje! Je blijft toch wel in GAM?
quote:Uncharted 2 dated for Europe
Today 13:15
Sony has told Eurogamer that Uncharted 2: Among Thieves will be released here earlier than expected on 16th October.
The PS3 exclusive had originally been poised for a 23rd October launch, although that date was retracted quickly by developer Naughty Dog on Twitter.
Het is ingame....quote:
*gaat tissues halen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ingame....
[ afbeelding ]
ferrari'squote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan nu nergens anders heen inderdaad.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn sowieso replays.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ingame....
[ afbeelding ]
Die koop je bij de Welkoop natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:23 schreef Lehme het volgende:
Kan ik een rgb kabel in de dixons ofzo kopen?
De Uncharted 2 Among Thieves Collectors Edition bevat:quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef delano.888 het volgende:
Zeg, wat zit er nou bij de Uncharted 2 SE die wel te koop is voor bijzonders?
Tja waren we achter iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
De Uncharted 2 Among Thieves Collectors Edition bevat:
- Uncharted 2 Among Thieves in steelbook doosje
- Set postcards
- Downloadable concent (d.m.v. voucher):
* gouden wapens in multiplayer modus
* 2 exclusieve character skins voor de multiplayer modus
* XMB theme
ja , maar het heeft geen disc support .quote:Op woensdag 23 september 2009 00:53 schreef Rejected het volgende:
Vraagje, ik lees overal dat er geruchten waren dat er een forimware update zou komen voor de 40 GB versie waardoor backwards compatibility met PS2 games mogelijk zou zijn.
Maar dat is zeker niet mogelijk?
Slimme zet van Sony; wél ps2 support maar alleen als ze erop verdienenquote:Op woensdag 23 september 2009 04:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , maar het heeft geen disc support .
geld alleen voor downloads van ps2 games
Dan moet je 2 apparaten hebben, plus die kan niet upscalen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar als je per sé PS2-games wilt spelen vanaf disc... waaom dan niet gewoon op de PS2 spelen?
VGA-adapter kopen ŕ 10 euro, heb je een geupscalede PS2quote:Op woensdag 23 september 2009 07:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan moet je 2 apparaten hebben, plus die kan niet upscalen.
Wat ben ik toch blij met mn 60gb
Moet je dus, als je geen PS2 meer hebt, 100 euro bij leggen, en nog eens 10 euro, en dan heb je dus 2 apparaten staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
VGA-adapter kopen ŕ 10 euro, heb je een geupscalede PS2
Uhh wut? Mijn hele collectie werkt perfect anders hoor..quote:Op woensdag 23 september 2009 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Maar dan kun je wel alle PS2-games spelen itt met de 60GB PS3
Jou collectie misschien wel, maar die van andere niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh wut? Mijn hele collectie werkt perfect anders hoor..
*Flats* DOEKJE!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan nu nergens anders heen inderdaad.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is pure PORRRRNO!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg maar gerust de collectie van 80% van de PS2-games bezitters nietquote:Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jou collectie misschien wel, maar die van andere niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ingame....
[ afbeelding ]
Waar?!?quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
VGA-adapter kopen ŕ 10 euro, heb je een geupscalede PS2
Geen idee, ooit een keer bij de plaatselijke gameboer zien liggen, ze hadden ook een demo-unit ermee uitgerust en je zag goed verschil. Net even gegoogled en de eerste webshops die ik aanklikte hadden hem wel, maar is uitverkocht.quote:
Hmm minderquote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen idee, ooit een keer bij de plaatselijke gameboer zien liggen, ze hadden ook een demo-unit ermee uitgerust en je zag goed verschil. Net even gegoogled en de eerste webshops die ik aanklikte hadden hem wel, maar is uitverkocht.
Mja, kijk, het wordt max 480p gemaakt, dus verwacht niet ineens GT5-graphics van je GT4, maar het allemaal een stuk scherper, mooier en helderder. Toendertijd niet gekocht omdat ik het m'n geld niet waard vond, nu wel een beetje spijt van nu ik een HDTV heb waardoor de composietbeelden echt zum kotsen zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minderMaar is het verschil dan echt duidelijk zichtbaar?
Ja dat is het dus ook voor mij, met een HDTV worden de beelden wel net even wat anders. En GoW 2 wil ik nog wel eens spelen op mijn PS2quote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mja, kijk, het wordt max 480p gemaakt, dus verwacht niet ineens GT5-graphics van je GT4, maar het allemaal een stuk scherper, mooier en helderder. Toendertijd niet gekocht omdat ik het m'n geld niet waard vond, nu wel een beetje spijt van nu ik een HDTV heb waardoor de composietbeelden echt zum kotsen zijn.
Maar goed, zovaak speel ik ook weer niet op de PS2, hooguit een potje Rez af en toe (owh en de MGS-trilogie vlak voor MGS4 uitkwam).
Ik heb geen PS2.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar als je per sé PS2-games wilt spelen vanaf disc... waaom dan niet gewoon op de PS2 spelen?
Nog niet, maar volgens Sega Amerika wordt er aan gewerkt. Ook Dreamcastgames via PSN trouwens.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:26 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb geen PS2.
Maar kunnen we al PS2 spellen downloaden uit de PSN store dan?![]()
Heb gister Eternal Sonata(nieuw) voor 26 euro op ebay gekocht.
Dreamcast games op de PS3quote:Op woensdag 23 september 2009 12:59 schreef Qunix het volgende:
Link: http://tweakers.net/nieuw(...)n-network-store.html
Ik hoop het!
Hoeveel info gooit men er tegenwoordig niet uit? Straks hoef je alleen nog het einde op youtube te zien en heb je alles van het spel al gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer R&C gameplay:
http://blog.us.playstatio(...)weapons-walkthrough/
Ik kijk het zelf ook niet, skip er wat doorheen, maar meer nietquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel info gooit men er tegenwoordig niet uit? Straks hoef je alleen nog het einde op youtube te zien en heb je alles van het spel al gezien
Goeie trailerquote:
Fantastische game!quote:
Ik haat (te) moeilijke games, ik sla ff over.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Fantastische game!Allemaal kopen!
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Fantastische game!Allemaal kopen!
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.
Op maandag was ie een pond goedkoper, omdat het toen Mega Monday was op Zavvi. Elke maandag hebben ze enkele games die net wat scherper geprijsd zijn en vaak is het verschil ook meer dan een pondquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Superactie, meteen gehaald
Het is overigens 14 pond incl verzenden, niet 13 pond, maar dat maakt niet zoveel uit
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Hate it or love it. Echt, je gaat zo vaak dood dat het niet meer leuk is. Als ik de reviews mag geloven, is dit dé meest frustrerende game van deze en alle vorige generaties.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
ja man wes , kopen die shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch is hij gewoon tofquote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hate it or love it. Echt, je gaat zo vaak dood dat het niet meer leuk is. Als ik de reviews mag geloven, is dit dé meest frustrerende game van deze en alle vorige generaties.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
ja man wes , kopen die shizzleOp zijn tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Hij's tot 21:00 open hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezus, 5 minuten verder , en nu pas op 2%
Eer dat hij klaar is , is het al 8 uur, en dan sluit de BETA voor vandaag![]()
Ook al zal hij voor 8 uur klaar zijn, servers zijn prolly toch overloaded zodat we er niet eens opkunnen
Na updates waarschijnlijk ook nog installeren?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
VUILE-TERING-TIEFUS-LIJERS
De download is "maar" 298MB. Wat er niet bij staat is dat na je hem installeerd dat kreng 2,7GB aan "updates" binnen moet trekken. Godsgloeiende tering wat een kut streekEn het downloaden gaat nog tergend langzaam ook
![]()
Zit er dik in ja, en die install gaat flink langer duren dan de eerstequote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na updates waarschijnlijk ook nog installeren?![]()
Zorg maar dat je de LaPo hebt danquote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow ik wil trouwens de nieuwe maken, ik heb een bazende TT al![]()
Vol is vol lieverdquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Strol, Choco, mag ik hem dan volbaggeren?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow ik wil trouwens de nieuwe maken, ik heb een bazende TT al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |