quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Nebo het volgende:[..]
Wat vond je van het vechtsysteem? En had jij ook niet het idee dat alle geluidseffecten met belabberde opname-apparatuur waren opgenomen??
Vechtsysteem werkt heerlijk IMHO, afwisselen tussen axe en hakbijl is echt fuckawesome. Geluidseffecten niet eens zo, maar sommige teksten in de cutscenes klonken nogal vlak, alsof ze een enorm lage bitrate hebben. Maar ik heb begrepen dat dat echt alleen in de demo is om de grootte te beperken, mensen die hem op de E3 hadden gespeeld met koptelefoons viel het ook op dat de kwaliteit een stuk minder was in de gamestopdemo.
En ja, de game heeft een vrij hoog Jack Black-gehalte, niet zo gek, hij speelt de hoofdrol en Eddie Riggs is deels op hem gebaseerd. Om eerlijk te zijn, ik denk dat de game met een andere voice-actor in de hoofdrol zou werken, Black heeft gewoon het komische talent om tekst op exact de goede manier te leveren en omdat hij zelf net zo gek is van rock en metal als het hoofdpersonage klinkt het niet geforceerd (hoor mij eens de metalhead uithangen), maar juist heel natuurlijk.
Het is niet Black in El Nacho Libre oid, maar eerder zoals Black in The Pick Of Destiny en School of Rock. En dat is gewoon fuckawesome.
Owh en de muziek is gewoon te tof voor woorden, ik ben zelf niet zo heel erg van de metal, maar door de omgeving en de setting wérkt het gewoon. Vooral als je met je Druid Plow gaat raggen, de track (volgens mij Mötorhead) past gewoon bij de situatie. Heerlijk!