Same here, hoewel misschien 16.00 uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:48 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan vanaaf pas weer op de PS3. Werken tot 17.00
Is hij wel op PSN verschenen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Brütal Legend demo is binnen
En nu moet ik naar m'n werk
Als dat zo is, dan wil ik deze wel gaan proberen. Maar het kan ook zijn dat hij zo'n code heeft? Of misschien demos uitwisseld,.. geen idee eigenlijk.quote:
Same here.quote:
Eh ik heb het toch echt over 2 hoor:quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
waar zie jij deel 2?
Het eerste deel werd ook Sigma genoemd.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef Griebus het volgende:
Even downloaden van eu/us/jp store:
NinjaGaiden2, KoFXII, PES2010, nbalive10, TMNT demo, Starwars:clonewars demo en natuurlijk de gratis batman dlc
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ontzettende newbie vraag: kun je dan ook meerdere accounts hebben, dus op US, EU en JAP store?
Zou vandaag zijn, maar ik lees net dat ze weereens zijn uitgesteld tot eind deze maand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef M-unit het volgende:
Wanneer zijn de PSN kaarten verkrijgbaar in nederland?
Lastig, maar niet té. Soms wel wat stukken overnieuw spelen hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die derde screen uit de OP is wel een dikke spoiler of niet?Ik zou dat in ieder geval niet willen zien als ik van plan was BL te gaan spelen
Verder herhaal ik mijn vraag uit het vorige topic nog maar een keer: Zijn er al mensen die Trine hebben gedownload en/of gespeeld? Het lijkt me een leuk platformspelleke, maar ik wil graag weten hoe de moeilijkheidsgraad is ivm een meespelend huisgenootje
Ja vaak andere demo's. Zowel in de EU, US als de JAP store.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef MrX1982 het volgende:
Staat er in de US Store meer dan in de EU store? Zo ja dan maak ik ook even een US account aan.
Ok thanks!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou vandaag zijn, maar ik lees net dat ze weereens zijn uitgesteld tot eind deze maand.
En in vergelijking met Splosion Man?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lastig, maar niet té. Soms wel wat stukken overnieuw spelen hoor.
waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou vandaag zijn, maar ik lees net dat ze weereens zijn uitgesteld tot eind deze maand.
Dat klinkt als de moeite waard om US account te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja vaak andere demo's. Zowel in de EU, US als de JAP store.
Hier ook nog niks gehoordquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:29 schreef Cheiron het volgende:
Iemand al iets gehoord van de MAG demo? Ik heb mij aangemeld, maar sindsdien is het totale radiostilte
Ja en nee, Fifa is echt uitgelopen en zijn amper meer bij te benen ben ik bang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef KoosyNL het volgende:
Iemand PES 10 al geprobeerd? Is die beter als FIfa dit jaar?
Hoezo bang? Als het goed is dan is het goed toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja en nee, Fifa is echt uitgelopen en zijn amper meer bij te benen ben ik bang.
Als je een euro had gevraagd voor elke demo was je nu allang binnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Brütal Legend Demo-aanvragen gaan hard, bijna jammer dat ik er geen geld voor gevraagd heb
Dan download je hem toch ook gewoon? Bij mij staat hij nu in de download, bedankt SDquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef KoosyNL het volgende:
Toch apart dat mensen niet een weekje kunne wachten![]()
Ja ja, ik ben jaloers![]()
Mja ik dacht dat het eerst door Fallout kwam, zo een game staat er bekend om dat ie wel eens vast kan lopen, net als Oblivion en zijn voorgangers. Maar het komt steeds meer voorquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nergens last van? gewoon een upgrade gedaan en daarnet al een paar uur NGS2 gedaan. Verdomd lastig spel op de moeilijkere niveaus btw, maar damn, het blijft zo tof
puur uit interesse: maak je de airvents van je PS3 wel eens schoon?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ben het echt zat! Mijn PS3 loopt steeds vast. Ik dacht eerst dat dit door firmware 3.0 kwam, want sinds dien is het maar met de 3.01 update is het niet veel beter geworden. Fallout 3 is al 6 keer vastgelopen, Worms 1 keer en Fuel al 2 keer. Dit allemaal sinds de 3.0 update, twee weken terug, daarvoor is m'n ps3 misschien een paar keer vastgelopen!
Die stond ook al in het vorig topic. Maar damn, deze game is goed. En lastig. Op easy is het een gevalletje buttonsmashen, maar op de derde graad is ie toch al een stuk pittiger. En moet je nog eens gaan nadenken. Ik vind het tof, zeker als je thuiskomt van een dagje werken is dit een game om al je frustraties in weg te werken. De teamplay optie kun je ook vrij spelen, maar wat me nog niet duidelijk is, is of dit ook een online teammodus kan zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...Ninja Gaiden 2 van wishlist schrapt. Hier wil ik niet mee geassocieerd worden.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)este_game_evarr.html
Wat een baard Gijs! Je kan de borsten zelfs aanraken in het spel! Triestquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...Ninja Gaiden 2 van wishlist schrapt. Hier wil ik niet mee geassocieerd worden.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)este_game_evarr.html
Oei,.... daar zat ik niet op te wachten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Nebo het volgende:
Goed ik heb de demo van Brütal Legend gespeeld en het valt me eerlijk gezegd tegen. De setting is pure awesomeheid, maar het vechten voelt statisch aan en op de muziek en voices na is het geluid echt van baggerkwaliteit (hoe dat kan weet ik echt niet)
Oblivion is een game waar het voor kan komen, net als in Fallout en in Morrowind onthoud Oblivion alles, als jij ergens een deur open zet die dicht was en iets mee neemt en later weer op de grond gooit. Door dat soort dingen *schijnt* het spel wel eens vast te lopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
Ook Oblivion hangt bij mij nooit?
De enige console die ik aan het hangen heb kunnen krijgen is de Wii, die vond het niet tof dat ik in die grot met 50+ verdiepingen op de laatste verdieping eens met bommen ging gooien geloof ik
Rotknights daar.
Toevallig gister gedaan, jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
puur uit interesse: maak je de airvents van je PS3 wel eens schoon?
Duurt allemaal veelste langquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:55 schreef Chocobo het volgende:
Bioshock 2 op 9 februari!
http://kotaku.com/5362439/bioshock-2-hits-in-february
Nog STEEDS camera issues? En dat zouden ze aanpassen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef Griebus het volgende:
Ninja Gaiden Sigma 2 demo is wel geinig maar niet meer dan dat. Camera is ronduit kut.
En die tieten zijn echt zwaar overrated
ik vind de camera zwabberig, focussen is lastig. Je ziet je char soms niet omdat er wat voor/tussen staat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog STEEDS camera issues? En dat zouden ze aanpassen?
Likewise...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef Griebus het volgende:
Als iemand nog een key/login heeft voor de demo van Brütal Legend, ik hou me aanbevolen!
Wat vond je van het vechtsysteem? En had jij ook niet het idee dat alle geluidseffecten met belabberde opname-apparatuur waren opgenomen??quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Brütal Legend Demo uitgespeeld, bij deze mijn bevindingen:
FUCKING AWESOME
Heerlijk,... was wel te verwachten!quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review Uncharted 2
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)ted2_vdr_091809.html
http://ps3.ign.com/articles/102/1026373p1.html
9.5 Presentation
Fantastic cutscenes tell a very good if not perfect story.
10 Graphics
Absolutely the best of the best these days. Your jaw will drop.
9.5 Sound
Great weapon effects, fantastic voice acting and a mostly brilliant (though sometimes overdone) soundtrack.
9.5 Gameplay
Great gunplay, stealth works very well (mostly), the puzzles are rewarding and, maybe even best of all, a killer online component.
9.5 Lasting Appeal
The game is give or take about 10 hours in length, which feels right, but then there's the multiplayer. Yes, you will be hooked.
Soms draait de camera net achter een hek, maar dat komt sporadisch voor. En als het gebeurt kun je de camera moeiteloos onder het vechten door gewoon zelf bewegen om het goed te krijgen. No big issue. Ik ben nu op mentor niveau op het laatste plateau, maar hell, die gasten met uzis en bazookas zijn VIESSS. Heb je ze na 5 minuten bruut raggen eindelijk plat, komt dat stomme baasje aan, pakt je vast en hoppa, dood.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef Griebus het volgende:
Ninja Gaiden Sigma 2 demo is wel geinig maar niet meer dan dat. Camera is ronduit kut.
En die tieten zijn echt zwaar overrated
Vechtsysteem werkt heerlijk IMHO, afwisselen tussen axe en hakbijl is echt fuckawesome. Geluidseffecten niet eens zo, maar sommige teksten in de cutscenes klonken nogal vlak, alsof ze een enorm lage bitrate hebben. Maar ik heb begrepen dat dat echt alleen in de demo is om de grootte te beperken, mensen die hem op de E3 hadden gespeeld met koptelefoons viel het ook op dat de kwaliteit een stuk minder was in de gamestopdemo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat vond je van het vechtsysteem? En had jij ook niet het idee dat alle geluidseffecten met belabberde opname-apparatuur waren opgenomen??
Omdat het Jack Black is?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:02 schreef capital_P het volgende:
dat brutal legend ziet er best geinig uit. Heeft het een erg hoog jack black gehalte?
Hij zit er niet tussenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En volgens mij zag ik de shift demo in de US shop
Uncharted x10quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:20 schreef Wessiej het volgende:
Nou sta ik voor een moeilijke keuze, kan 1 game kiezen voor 13 oktober, Uncharted of Brutal Legend. Damn
Is ook alleen nog voor PC uit.quote:
Mja ik weet wel dat Uncharted een goed spel is, maar ik heb echt zeer genoten van de demo van BL, lastig lastig. Ik ga nog even nadenken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uncharted x10
[..]
Is ook alleen nog voor PC uit.
Voor jou 37,50 inclquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
Wat wil je voor GH5 hebben?
De tijd lijkt sneller te gaan als je het tof hebt. En dat is Unchartedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |