Idem hier!quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die gele best wel heel tof eigenlijk
Serieus?quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
Het was jullie toch niet ontgaan dat dit custom PS3's zijn he? Ze zijn niet officieel van Sony...
Ik ook wel, maar alleen in theorie. Ik zou hem niet in mijn kamer willen hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die gele best wel heel tof eigenlijk
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Och ik mag blij zijn als ie eind volgende week binnen is...Gamehubs enzo
Duurt even. De mijne is op de 28ste verzonden en kwam pas iets van 3 dagen geleden binnen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:11 schreef Mojo_klojo het volgende:
[..]
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?
Ik heb Batman besteld, op 2 sept verzonden en nog niet binnen
Serieus?quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
Het was jullie toch niet ontgaan dat dit custom PS3's zijn he? Ze zijn niet officieel van Sony...
Dan wel met het 'Autobots' logo eropquote:
En met Megan Fox erbijquote:Op zondag 13 september 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan wel met het 'Autobots' logo erop
Immer goed.quote:
Inderdaad, erg mooi maar iets te opvallend voor in de huiskamerquote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar alleen in theorie. Ik zou hem niet in mijn kamer willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |