Idem hier!quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die gele best wel heel tof eigenlijk
Serieus?quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
Het was jullie toch niet ontgaan dat dit custom PS3's zijn he? Ze zijn niet officieel van Sony...
Ik ook wel, maar alleen in theorie. Ik zou hem niet in mijn kamer willen hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die gele best wel heel tof eigenlijk
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Och ik mag blij zijn als ie eind volgende week binnen is...Gamehubs enzo
Duurt even. De mijne is op de 28ste verzonden en kwam pas iets van 3 dagen geleden binnen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:11 schreef Mojo_klojo het volgende:
[..]
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?
Ik heb Batman besteld, op 2 sept verzonden en nog niet binnen
Serieus?quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
Het was jullie toch niet ontgaan dat dit custom PS3's zijn he? Ze zijn niet officieel van Sony...
Dan wel met het 'Autobots' logo eropquote:
En met Megan Fox erbijquote:Op zondag 13 september 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan wel met het 'Autobots' logo erop
Immer goed.quote:
Inderdaad, erg mooi maar iets te opvallend voor in de huiskamerquote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar alleen in theorie. Ik zou hem niet in mijn kamer willen hebben.
Ik stoor me nog niet aan het schieten (zit in chapter 4 volgens mij), voor de rest helemaal met je eens.quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Cheiron het volgende:
Eindelijk even door kunnen spelen in uncharted. Vet spel zeg; mooie omgevingen, lekker ontdekken. Had van mij iets minder schieten gemogen, maar ok.
Jepquote:
quote:
Alles is beter dan ratchet.quote:Op zondag 13 september 2009 18:43 schreef Kn0x het volgende:
Feli, je hebt hem toch niet Jeremy genoemd he...
Ik had 'em zelf van MyMemory voor 17 pond, zie nu dat ie zelfs nog maar 16 pond staat: http://www.mymemory.co.uk(...)ntrol-%28Sony-PS3%29quote:Op zondag 13 september 2009 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
TopDan zal ik die de volgende keer eens meenemen. Want voor de prijs hoef je het niet te doen, die lijkt overal exact hetzelfde geprijsd te zijn.
Ah thanks!quote:Op zondag 13 september 2009 18:59 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik had 'em zelf van MyMemory voor 17 pond, zie nu dat ie zelfs nog maar 16 pond staat: http://www.mymemory.co.uk(...)ntrol-%28Sony-PS3%29
Duurde even voordat ie er was bij mij, maar de eerste zending was kwijtgeraakt ofzo. Toen ik dat had doorgegeven, stuurden ze 'em nog een keer en toen was ie binnen een paar dagen binnen.
Dirt Junior.quote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef marcek het volgende:
Congrats clarkson, een erfgenaam erbij voor de gamecollectie?
Gefeliciteerd man, heeft die kleine al een psn idquote:Op zondag 13 september 2009 18:35 schreef J.Clarkson het volgende:
Heeft er iemand nog game gerelateerde baby spullen toevallig?
Clarkson heeft een zoon!
Ricoquote:Op zondag 13 september 2009 18:43 schreef Kn0x het volgende:
Feli, je hebt hem toch niet Jeremy genoemd he...
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:56 schreef janrad het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, heeft die kleine al een psn id
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Binnenkort plant ik een controller in zn knuistjes en maak ik een foto.
Ga nu weer ff knuffelen.![]()
Foto!quote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Dat dus, en van harte!quote:
Ja dat kan zomaar niet...quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 07:32 schreef Griebus het volgende:
Gefeliciteerd J.Clarkson! Hier nog wat tips:
[ afbeelding ]![]()
Vooral die "Stimulating baby"quote:Op maandag 14 september 2009 07:32 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Lijkt wel de Wii manual!quote:Op maandag 14 september 2009 07:32 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb al een meissie van 3,5 en die is ook helemaal weg van LBP. Vooral als ik Sackboy gekke bekken laat trekken of een dansje laat doen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:27 schreef Tumble het volgende:
Gefeliciteerd Clarkson
Je ligt wel 5 jaar achter die van mij speelt ongelogen LBP uit in zonder hulp
(*nummer 2 is ook onderweg maar dat word een meisje dus of ze de barbie videogame even willen porten naar de ps3)
Maar nogmaals congrats je gaat een leuke maar vermoeiende tijd tegemoet en ik vrees dat gt5 er even niet voor je gaat inzitten
quote:Op maandag 14 september 2009 01:05 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja dat kan zomaar niet...Die mat witte PS3 Slim zou wel mooi op mijn tv meubel staan denk ik...
Scheelt dat die er al is natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 10:35 schreef Rejected het volgende:
[..]
Morgen even een PS3 voor mijn Wii ruilen. Weet eigenlijk welke spellen ik wil op FF13 na. Zit nog te twijfelen tussen PES en Fifa.
GTA vind ik niet echt leuk eigenlijk.
Mijn all time favoriete spellen zijn FF7, FF8, Super Smash Bros enCounter Strike 1.6, ik weet niet of shooters met een controller leuk vind.
Nouja iig FF13!
Mijn NES met Mario en Duckhunt staat stand-by.quote:Op maandag 14 september 2009 10:13 schreef Nebo het volgende:
Gefeliciteerd Clarkson, mijn tip is om hem vroeg te laten beginnen met een game als Donkey Kong op de Snes, die game heeft mij grootgebracht
Nee die is betrouwbaarquote:Op maandag 14 september 2009 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sony
Normaal gesproken ben ik wel tevreden over hun service, maar jezus-tering
7 weken geleden dat kloteding dus _weer_ op moeten sturen, 5 weken geleden kreeg ik een belletje dat ze een spoed dag-order hadden verstuurdmaar na 1 week niks aan de deur ging ik maar weer es bellen. "Sorry meneer, we hebben nog niks gehoord van het reparatiecenter. Ik bel u als we een TnT nummertje hebben. Na 1 week niks te horen ging ik maar weer bellen. "Ja sorry we hebben nog steeds niks gehoord".
_WEER_ wachtten op niks natuurlijk, want na een week was er dus nog STEEDS niks. Dus weer bellen. Een vriendelijke mevrouw wist me te vertellen dat er een bezorger was geweest maar dat er niemand thuis was (ik werk de afgelopen maanden thuis, er lag geen briefje of niks in de brievenbus etc etc het bekende smoesje dus). Ze vroeg of ik niet een adres had waar ik er zeker van kan zijn dat er altijd iemand thuis was (?!?!?! AS FUCKING IF OOK. Mensen hebben natuurlijk niks te doen behalve wachtten op hun PS3, de tering). Maargoed, toevallig had ik dat dus!
Dus dat adres doorgegeven, nieuwe SPOEDorder aangemaakt, het zou vorige week woe/do wel ZEKER aan moeten komen (let: een spoed-order die 2 weken duurt?). Enfin, vandaag dus nog steeds niks binnen, dus ga ik maar WEER bellen.
"Ow ik zie dat de adreswijziging afgelopen week donderdag pas doorgevoerd is naar het hoofdkantoor. U zult dus hopelijk eind deze week uw Ps3 kunnen ontvangen, en anders wordt het ZEKER eind volgende week.
Dat zijn bijna 9 weken TRUT.
Godverdomme
Ik ga vandaag een XBOX halen, dat ze er maar de pleuris in krijgen daar, fucking zooi ongeregeld.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sony
Ik ga vandaag een XBOX halen, dat ze er maar de pleuris in krijgen daar, fucking zooi ongeregeld.
quote:
Niet betrouwbaar, maar wel het volgende principe:quote:Op maandag 14 september 2009 11:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee die is betrouwbaar
[ afbeelding ]
True that is, maar dat drie keer in een jaar moeten doen is ook niet allesquote:Op maandag 14 september 2009 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Niet betrouwbaar, maar wel het volgende principe:
"ow hoi mijn xbox is kaput"
- haj, stuur op, hier is een nieuwe
"ktnxbai"
Nou ik zit nu op 3,5 maand mijn PS3 kwijt in 1.5 jaar. Dus tel uit je winstquote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is, maar dat drie keer in een jaar moeten doen is ook niet alles
Uiteraard geromantiseerd omdat die een PS3 topique is
quote:
Of mijn PS3 kopenquote:Op maandag 14 september 2009 12:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
duurt wel erg lang zo
![]()
ik zou gewoon een slim halen
Heb je wel dit nodig, krijg je wel van mijquote:Op maandag 14 september 2009 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Ga ik ook doen, als ik die 80gb binnen heb pleur ik hem de verkoop in met wat games en 2 controllers enzo, en dan verkauf ik die voor 200 en haal ik die gele slim MYGAWD
Slim deze week bij de MM voor 277quote:Op maandag 14 september 2009 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Ga ik ook doen, als ik die 80gb binnen heb pleur ik hem de verkoop in met wat games en 2 controllers enzo, en dan verkauf ik die voor 200 en haal ik die gele slim MYGAWD
Dat is ook geen geld meer.quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Slim deze week bij de MM voor 277
Gemiddeld 1 keer in het jaarquote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is, maar dat drie keer in een jaar moeten doen is ook niet alles
Uiteraard geromantiseerd omdat die een PS3 topique is
Vind ik al te veelquote:
Ik ook, maar zou niet zonder mijn 360 kunnen! Eens per jaar ben ik hem 10 dagen kwijt,.... ben er aan gewendquote:
Tjah er zijn wel een paar leuke games op, Fable is er daar 1 vanquote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook, maar zou niet zonder mijn 360 kunnen! Eens per jaar ben ik hem 10 dagen kwijt,.... ben er aan gewend
Ik heb bij Uncharted totaal geen last van vastlopers, en in de laatste week ben ik op ongeveer de helft van de game gekomenquote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dat is ook geen geld meer.
Aangezien Uncharted nu zo ongeveer onspeelbaar is ben ik maar begonnen aan Mirror's Edge. Ondanks dat ik er nog best wel in zuig en de besturing best wennen is vind ik het wel een coole game.
Ach, ik zou ook best een 360 willenquote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Forgive me Sony for I have sinned
[ afbeelding ]
ban.quote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Forgive me Sony for I have sinned
[ afbeelding ]
minimaal een dagquote:
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.quote:Op maandag 14 september 2009 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach, ik zou ook best een 360 willen![]()
Kan je iig weer gamen![]()
Welke games heb je erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |