Idem hier!quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die gele best wel heel tof eigenlijk
Serieus?quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
Het was jullie toch niet ontgaan dat dit custom PS3's zijn he? Ze zijn niet officieel van Sony...
Ik ook wel, maar alleen in theorie. Ik zou hem niet in mijn kamer willen hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die gele best wel heel tof eigenlijk
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Och ik mag blij zijn als ie eind volgende week binnen is...Gamehubs enzo
Duurt even. De mijne is op de 28ste verzonden en kwam pas iets van 3 dagen geleden binnen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:11 schreef Mojo_klojo het volgende:
[..]
Wat heb je besteld en wanneer is het verzonden?
Ik heb Batman besteld, op 2 sept verzonden en nog niet binnen
Serieus?quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
Het was jullie toch niet ontgaan dat dit custom PS3's zijn he? Ze zijn niet officieel van Sony...
Dan wel met het 'Autobots' logo eropquote:
En met Megan Fox erbijquote:Op zondag 13 september 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan wel met het 'Autobots' logo erop
Immer goed.quote:
Inderdaad, erg mooi maar iets te opvallend voor in de huiskamerquote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar alleen in theorie. Ik zou hem niet in mijn kamer willen hebben.
Ik stoor me nog niet aan het schieten (zit in chapter 4 volgens mij), voor de rest helemaal met je eens.quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Cheiron het volgende:
Eindelijk even door kunnen spelen in uncharted. Vet spel zeg; mooie omgevingen, lekker ontdekken. Had van mij iets minder schieten gemogen, maar ok.
Jepquote:
quote:
Alles is beter dan ratchet.quote:Op zondag 13 september 2009 18:43 schreef Kn0x het volgende:
Feli, je hebt hem toch niet Jeremy genoemd he...
Ik had 'em zelf van MyMemory voor 17 pond, zie nu dat ie zelfs nog maar 16 pond staat: http://www.mymemory.co.uk(...)ntrol-%28Sony-PS3%29quote:Op zondag 13 september 2009 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
TopDan zal ik die de volgende keer eens meenemen. Want voor de prijs hoef je het niet te doen, die lijkt overal exact hetzelfde geprijsd te zijn.
Ah thanks!quote:Op zondag 13 september 2009 18:59 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik had 'em zelf van MyMemory voor 17 pond, zie nu dat ie zelfs nog maar 16 pond staat: http://www.mymemory.co.uk(...)ntrol-%28Sony-PS3%29
Duurde even voordat ie er was bij mij, maar de eerste zending was kwijtgeraakt ofzo. Toen ik dat had doorgegeven, stuurden ze 'em nog een keer en toen was ie binnen een paar dagen binnen.
Dirt Junior.quote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef marcek het volgende:
Congrats clarkson, een erfgenaam erbij voor de gamecollectie?
Gefeliciteerd man, heeft die kleine al een psn idquote:Op zondag 13 september 2009 18:35 schreef J.Clarkson het volgende:
Heeft er iemand nog game gerelateerde baby spullen toevallig?
Clarkson heeft een zoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |