Gewoon deze even volmaken voor 9/9/9quote:
donderdag officieel, maar in de meeste gameshops woensdag aan het eind van de middag wel te krijgenquote:
Smiekum hoop ik op morgen al........ Moet hebben!!quote:
Ja en slecht.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Kn0x het volgende:
Nog mensen die The Godfather 2 hebben gespeeld. Goed/slecht?
Wel kut dat hij op het einde dood gaatquote:Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb geen filmpjes meer gekeken dus ik weet niet meer wat wel waar is en wat niet
De Uncharted 2 grapjes zijn al niet leuk meer. Jij dus ook niet.quote:Op maandag 7 september 2009 20:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wel kut dat hij op het einde dood gaat
Maar om er dan om te gaan janken is wel een ander uiterste....quote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De Uncharted 2 grapjes zijn al niet leuk meer. Jij dus ook niet.
GAst ik heb het gevraagd bij die vage winkel en ze boden 28. Dus iemand die Batman:AA voor 32 wil hebben? Markplaats duurt te lang. Ik wil morgen het kwijt zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sukkel en er dan 18 euro voor krijgen....
Ik heb m op marktplaats voor 37,50 verkocht.
28 krijg je er never nooit voor.
Maareh, vooral doen, jezelf in de aars neuken. Vooral bij Lamemania.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef FinalD87 het volgende:
Final Fantasy XIII dingetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
ik wilde wel, kon alleen zo gauw niks leuks vindenquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef FinalD87 het volgende:
Valt me tegen zeg... Ik had meer zoiets verwacht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
37.000 PS3 slims in Frankrijk verkocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slim taking over the world!
Fahrenheit was al geniaalquote:Op dinsdag 8 september 2009 05:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziet er erg mooi uit maar ik denk dat ik hem over sla. Lijkt mij namelijk vrij weinig interessante gameplay in te zitten. Het gaat natuurlijk ook om het verhaal maar dan kijk ik liever een filmp.
Het is een adventure... Verwacht dus geen actie ofzo. Als normale adventures niets voor jou is dan kun je deze beter gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 05:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziet er erg mooi uit maar ik denk dat ik hem over sla. Lijkt mij namelijk vrij weinig interessante gameplay in te zitten. Het gaat natuurlijk ook om het verhaal maar dan kijk ik liever een filmp.
Nou, dan werd ik dus genaaid. Fight Night Round 4 van 1 dag oud zou 18 euro opleveren. Nein danke.quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
GAst ik heb het gevraagd bij die vage winkel en ze boden 28. Dus iemand die Batman:AA voor 32 wil hebben? Markplaats duurt te lang. Ik wil morgen het kwijt zijn.
DAt gamemania schijt prijzen heeft weet iedereen maar de inruilactie is wel mooi![]()
Hier staan alle uit te komen PS3 games, inclusief PSN games.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:08 schreef Qunix het volgende:
Is er eigenlijk een release lijst welke games uitkomen via PSN?
Omdat er nog genoeg bosmongolen zijn die denken dat bol.com "een hele goedkope nette winkel" is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
bol.com heeft een instabuy deal voor dirt2 leute! Slechts 72,99
Serious, waarom bestaat die kut toko nog?
Dat dusquote:
hier 64,99 op bol?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
bol.com heeft een instabuy deal voor dirt2 leute! Slechts 72,99
Serious, waarom bestaat die kut toko nog?
Dan ga ik toch voor de rechter.... ongekend... die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Links de Japanse Ratchet, rechts 'onze' Ratchet
Eens!quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:17 schreef Darkzell het volgende:
Ik wacht met Heavy Rain sowieso maar de reviews af en dan zie ik wel of het iets is. Op dit moment ziet het er teveel uit als één groot quick time event.
Al gereset met paperclip aan de onderkant en opnieuw aangemeld op de PS3 met het USB-kabeltje?quote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef mini-lellan het volgende:
Is die 3.0 update al gefixt of niet? me controller reageert namelijk niet.
Unabrow Ratchet wtf....quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wtf, is daar een reden voor dat die geen bruine wenkbrauwen mag hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |