Het gaat niet om de uiterlijk, maar om de benefits van de BC.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:53 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Yup, gaat mij met name omdat mijn 60Gig echt hard kon loeien qua koeling en als ik zie dat de slim meer als de helft minder stroomverbruik heeft, ben ik om. Uiterlijk geef ik geen zak om want hij staat toch uit het zicht.
Plus nieuwe garantie is ook nooit verkeerd
Kan ik me ook voorstellen dat dat voor sommigen handig is! Maar het enige wat ik nog eens een keer wou doen qua Ps2 is GoW 1 & 2 opnieuw uitspelen... En nu die in 720p HD glory naar bluray komt heb ik geen reden om mijn 60GB te houden.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het gaat niet om de uiterlijk, maar om de benefits van de BC.
Mja, BC of minder stroomverbruik en DTS-HD enzo...quote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het gaat niet om de uiterlijk, maar om de benefits van de BC.
Mja, ik haal 'm ook wel een keer ergens vandaan. Speel toch de MP niet. Zal dus wel import worden, ruilen of 2e hands.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef KoosyNL het volgende:
Mw2: Klinkt gaaf maar zou hem liever uit de budgetbak halen omdat de singleplayer waarschijnlijk niet zo lang is. Alleen erg jammer dat die game waarschijnlijk nooit in de budgetbak beland (net als met CoD4)
Zit ik dan met mn blu ray remote.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Cheiron het volgende:
Koosy, volgens mij komen CoD games nooit echt in de budgetbakken. Daar blijf je echt jarenlang een premium prices voor betalen. Vanavond eens proberen of ik dat Bravia link ook met mn samsung aan de praat krijg. Op Tweakers waren mensen die nu met hun Panasonic ab de PS3 konden bedienen
Ik heb 'm ook, maar vind 'm eigenlijk niet fijn. Veuls te veel knoppen onder andere. De 360-remote is wat dat betreft beter!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zit ik dan met mn blu ray remote.
We zijn het van je gewend hoor Royquote:Op woensdag 2 september 2009 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of mag ik dat hier niet zeggen?
quote:PAL ps3 slim pack for this year
* Pack PS3 Slim + Need for speed Shift : 339¤ - Date de Sortie : 01 Octobre 2009 - 25.000 unités
* Pack PS3 Slim + 2 Blu-Ray : 339¤ - Date de Sortie : Octobre 2009
* Pack PS3 Slim + Uncharted 2 : 339¤ - Date de Sortie : 14 Octobre 2009 - 50.000 unités
* Pack PS3 Slim + PES 2010 : 339¤ - Date de Sortie : 24 Octobre 2009 - 50.000 unités
* Pack PS3 Slim + Tekken 6 : 339¤ - Date de Sortie : 04 Novembre 2009 - 25.000 unités
* Pack PS3 Slim + Assassin's Creed 2 : 339¤ - Date de Sortie : 19 Novembre 2009 - 25.000 unités
* Pack PS3 Slim + Gran Turismo 5 : 339¤ - Date de Sortie : 04 Décembre 2009 - 75.000 unités.
(with the units available, for France)
including GT5 release date?
Toch kijk ik er erg naar uitquote:Op woensdag 2 september 2009 15:00 schreef -Menn0- het volgende:
Aankomende maanden zijn niet goed voor m'n banksaldo
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef Tumble het volgende:
Dames en heren met bescheiden trots presenteer ik u mijn nieuwe record
ik ben al aan mijn 2e ps3 slim toe
zojuist omgeruild nadat ie nog eens 7 keer was vastgelopen met diverse games
We blijven lachen
Toch een mooi record.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef Tumble het volgende:
We blijven lachen
Menig Xbox 360 bezitter zou het hier NIET mee eens zijn.quote:
Wat is daar zo beschamend aan:?quote:
omdat ik nu drie controllers heb en de twee sixaxis-controllers nu waarschijnlijk geheel links laat liggenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat is daar zo beschamend aan:?
ik zit NOG op de 0 , ook met de ps3quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Menig Xbox 360 bezitter zou het hier NIET mee eens zijn.
Daar doe je pas mee met 5x
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef Tumble het volgende:
We blijven lachen
Sta ik wel hoog met 7x. Maarja in een paar dagen is een net record.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Menig Xbox 360 bezitter zou het hier NIET mee eens zijn.
Daar doe je pas mee met 5x
GH5, Dirt 2, nhl 10.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vond net een Plastix Ecard van 30 euro in mijn portomonee![]()
Zat daar al 1,5 jaar ..![]()
Dus......wat komen er binnenkort ( lees 2 weken) allemaal voor shizznit games uit
Dat dus. Plus Need for Speed Shift.quote:
Het grote voordeel is echter wel dat de crushing save (uncharted) die het op ps3 slim 1 niet deed het nu ineens wel weer doet en ik dus niet weer de eerste weet ik hoeveel hoofstukken op crushing moet gaan zitten spelenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
pecht dat jij het dan precies heb
http://www.vg247.com/2009(...)-for-europe-in-2009/quote:“We are currently looking into options to bring God of War I and II to SCEE consumers on PS3; however it will not be possible to release the games this calendar year. We will provide further information in due course.”
Half september van wat ik heb begrepen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wanneer komen de pre-paid kaarten nou eigenlijk? Hebben ze daar al een datum/maand voor geplanned?
Hoe krijgt Sony het er toch elke keer weer voor elkaar Europa te naaien... Volgens mij doen ze het gewoon expresquote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.vg247.com/2009(...)-for-europe-in-2009/
Anno 2009 boeit dat toch niet meer, iedereen zit toch als een gek te importen. Van Singapore tot Canada, maakt niet meer uit joh of het in de EU uitkomt.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Hoe krijgt Sony het er toch elke keer weer voor elkaar Europa te naaien... Volgens mij doen ze het gewoon expres
Pfoeh weet het nog niet met deze joh.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Demon's Souls uitleg!
http://www.gamersyde.com/(...)ough_1-12703_en.html
quote:It’s official. Ratchet & Clank Future: A Crack in Time will be available in the U.S. on Tuesday, October 27. In addition to the new packfront image, Sony has given us more details about the pre-order extras available at various retailers.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef capital_P het volgende:
Ik zal ook maar s moeten gaan importeren dan. Waar doe je dat? Moet wel eerst weten wat de trophies zijn en of de demo van III er op staat.
Voordeel: Europese versie van iig GoW I was gecensureerd (heb je waarschijnlijk niet eens door gehad).
Kunnen we eindelijk de human soldier offeren i.p.v. de undead soldier.
God of War Collection Q&Aquote:IGN: Moving on to two other games in the God of War franchise… Firstly, there were rumors going around before the compilation was made official that a demo for God of War III might be on it. What's the case on that?
John Hight: That is unlikely at this juncture. First and foremost, we want to be able to have this available for this holiday, and we don't have a demo available yet that we feel is release-ready. I know a lot of people played the E3 demo and dug it and everything but, as far as our standards, it's not ready to go into everybody's home. So we wouldn't want to hinder our efforts to get God of War 1 and 2 out. We felt like the fans were pretty outspoken as far as, "Man, I want to play now" and "I want to play this Christmas", so we put the emphasis on that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |