Gewoon deze even volmaken voor 9/9/9quote:
donderdag officieel, maar in de meeste gameshops woensdag aan het eind van de middag wel te krijgenquote:
Smiekum hoop ik op morgen al........ Moet hebben!!quote:
Ja en slecht.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Kn0x het volgende:
Nog mensen die The Godfather 2 hebben gespeeld. Goed/slecht?
Wel kut dat hij op het einde dood gaatquote:Op maandag 7 september 2009 17:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb geen filmpjes meer gekeken dus ik weet niet meer wat wel waar is en wat niet
De Uncharted 2 grapjes zijn al niet leuk meer. Jij dus ook niet.quote:Op maandag 7 september 2009 20:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wel kut dat hij op het einde dood gaat
Maar om er dan om te gaan janken is wel een ander uiterste....quote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De Uncharted 2 grapjes zijn al niet leuk meer. Jij dus ook niet.
GAst ik heb het gevraagd bij die vage winkel en ze boden 28. Dus iemand die Batman:AA voor 32 wil hebben? Markplaats duurt te lang. Ik wil morgen het kwijt zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sukkel en er dan 18 euro voor krijgen....
Ik heb m op marktplaats voor 37,50 verkocht.
28 krijg je er never nooit voor.
Maareh, vooral doen, jezelf in de aars neuken. Vooral bij Lamemania.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef FinalD87 het volgende:
Final Fantasy XIII dingetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
ik wilde wel, kon alleen zo gauw niks leuks vindenquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef FinalD87 het volgende:
Valt me tegen zeg... Ik had meer zoiets verwacht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
37.000 PS3 slims in Frankrijk verkocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slim taking over the world!
Fahrenheit was al geniaalquote:Op dinsdag 8 september 2009 05:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziet er erg mooi uit maar ik denk dat ik hem over sla. Lijkt mij namelijk vrij weinig interessante gameplay in te zitten. Het gaat natuurlijk ook om het verhaal maar dan kijk ik liever een filmp.
Het is een adventure... Verwacht dus geen actie ofzo. Als normale adventures niets voor jou is dan kun je deze beter gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 05:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziet er erg mooi uit maar ik denk dat ik hem over sla. Lijkt mij namelijk vrij weinig interessante gameplay in te zitten. Het gaat natuurlijk ook om het verhaal maar dan kijk ik liever een filmp.
Nou, dan werd ik dus genaaid. Fight Night Round 4 van 1 dag oud zou 18 euro opleveren. Nein danke.quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
GAst ik heb het gevraagd bij die vage winkel en ze boden 28. Dus iemand die Batman:AA voor 32 wil hebben? Markplaats duurt te lang. Ik wil morgen het kwijt zijn.
DAt gamemania schijt prijzen heeft weet iedereen maar de inruilactie is wel mooi![]()
Hier staan alle uit te komen PS3 games, inclusief PSN games.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:08 schreef Qunix het volgende:
Is er eigenlijk een release lijst welke games uitkomen via PSN?
Omdat er nog genoeg bosmongolen zijn die denken dat bol.com "een hele goedkope nette winkel" is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
bol.com heeft een instabuy deal voor dirt2 leute! Slechts 72,99
Serious, waarom bestaat die kut toko nog?
Dat dusquote:
hier 64,99 op bol?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
bol.com heeft een instabuy deal voor dirt2 leute! Slechts 72,99
Serious, waarom bestaat die kut toko nog?
Dan ga ik toch voor de rechter.... ongekend... die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Links de Japanse Ratchet, rechts 'onze' Ratchet
Eens!quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:17 schreef Darkzell het volgende:
Ik wacht met Heavy Rain sowieso maar de reviews af en dan zie ik wel of het iets is. Op dit moment ziet het er teveel uit als één groot quick time event.
Al gereset met paperclip aan de onderkant en opnieuw aangemeld op de PS3 met het USB-kabeltje?quote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef mini-lellan het volgende:
Is die 3.0 update al gefixt of niet? me controller reageert namelijk niet.
Unabrow Ratchet wtf....quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wtf, is daar een reden voor dat die geen bruine wenkbrauwen mag hebben ?
Nee, de wenkbrauwen worden later toegevoegd. Net als die glinstering in zijn ogen. Reden? Geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal niet
Was dus het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de wenkbrauwen worden later toegevoegd. Net als die glinstering in zijn ogen. Reden? Geen ideeMisschien om 'm meer manga te laten lijken? Ik vind het er iig niet uitzien
tja dat is zo gek nog niet ze zijn oerlelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal niet
Nope.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand een idee of de Blu-Ray versie van Warhawk (incl. headset) ook de uitbreidingen bevat ?
Hmm, dat wordt een dure grap dan als ik m wil halen incl. de uitbreidingen.quote:
nee niet geprobeerd dus ik probeer wel vanavond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Al gereset met paperclip aan de onderkant en opnieuw aangemeld op de PS3 met het USB-kabeltje?
Ja vast.... wat is dat voor bullshitquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Sjibble het volgende:
Had ik eindelijk een CC, werkt ie niet.
Bel ik net de helpdesk
"Woon u toevallig in een flat?"
Ja
"Dit zal raar klinken, maar als u inderdaad in een flat woont, moet u het in Street Address #2 invullen.
Hmm niet dus. Hij blijft inloggen als controller 1 en 2 en geen reactie op de XMB (ofzo), alleen alle lichtjes gaan knipperen als ik op reset druk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
nee niet geprobeerd dus ik probeer wel vanavond.
Heb je daar succesvol besteld?quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zijn de betere zakenreisjes dan
[..]
Bij zavvi is ie 71 inclusief verzenden
Dirt 2 lag vandaag al in de schappen bij veel winkels zag ik, dus morgen zal hij sowieso overal te vinden zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef Misan het volgende:
[..]
donderdag officieel, maar in de meeste gameshops woensdag aan het eind van de middag wel te krijgen
klopt iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef koei het volgende:
[..]
Dirt 2 lag vandaag al in de schappen bij veel winkels zag ik, dus morgen zal hij sowieso overal te vinden zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef Misan het volgende:
DiRT 2 ligt sinds gisteren al bij de GameMania, alleen nog niet voor de PS3
Ik heb m ook!quote:
Eerst knoppie onderop. Als ie knippert, home knop ingedrukt houden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmm niet dus. Hij blijft inloggen als controller 1 en 2 en geen reactie op de XMB (ofzo), alleen alle lichtjes gaan knipperen als ik op reset druk.
Dank, maar nu moet ik per game kijken welke PSN is...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hier staan alle uit te komen PS3 games, inclusief PSN games.
Het gitaar van je PS3 is naar mijn weten een bluetooth gitaar, in de wii versie moet je wii controller worden geplaatst. Gaat naar mijn idee dus niet werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef satecl het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met je guitar van 'guitar hero: WT' van je PS3 te kunnen spelen op een Wii...?
Goede keuze.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef torn_Machina het volgende:
Nu met de release van de PS3 Slim heb ik er ook maar een gekocht.En blijkbaar moesten ze bij de Mediamarkt in Enschede van een aantal spellen af.
Disgaea 3 voor 15 euro
Valkyria Chronicles 35 euro
Naruto Ultimate Ninja Storm 15 euro en dit was zelfs nog de Collectors Edition.
En ik kon de game of the year edition van Oblivion ook niet laten liggen, omdat ik de uitbreidingen nog niet heb gespeeld.![]()
Hiermee vermaak ik mij wel tot Demon Souls en Uncharted 2 gereleased worden in oktober.
Nee hoor, drake's fortune leen ik wel ff van een vriend. Ik vond namelijk 30 euro nog iets teveel geld om hem zo maar ff mee te nemen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Goede keuze.![]()
Je gaat me niet vertellen dat je Drake's Fortune links laat liggen hè? Dat kan niet met deel 2 bijna voor de deur.
Nee, nog niet besteld. Ik twijfel nog of ik m wel wil kopen, maar is het wel een erg goeie deal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef merino het volgende:
[..]
Heb je daar succesvol besteld?
Game.co.uk heeft namelijk mijn order gecancelled omdat ze kennelijk weigeren om items zwaarder dan 1kg buiten de UK te verzenden
Ik ga denk toch maar naar amazon. Weliswaar 75 pond maar dan komt ie wel gegarandeerd.
Een pareltje als DF hoor je normaal gesproken in je collectie te hebben natuurlijk. Maar goed dat zal vast en zeker nog gaan gebeuren nadat je het spel hebt uitgespeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nee hoor, drake's fortune leen ik wel ff van een vriend. Ik vond namelijk 30 euro nog iets teveel geld om hem zo maar ff mee te nemen.
Alleen een beetje jammer dat DF met de Firmware 3.0 problemen geeftquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een pareltje als DF hoor je normaal gesproken in je collectie te hebben natuurlijk. Maar goed dat zal vast en zeker nog gaan gebeuren nadat je het spel hebt uitgespeeld.
Ik koop DF ook vast wel een keer, maar niet voor 30 euro.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een pareltje als DF hoor je normaal gesproken in je collectie te hebben natuurlijk. Maar goed dat zal vast en zeker nog gaan gebeuren nadat je het spel hebt uitgespeeld.
Ja wat voor problemen exact?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat DF met de Firmware 3.0 problemen geeft
Dat wil ik ook wel weten. Ik heb het een paar dagen geleden nog even gespeeld en er gebeurde niets geks.quote:
http://kotaku.com/5354400(...)lease-date-confirmedquote:Square Enix confirmed tonight at a Japanese press event that Final Fantasy XIII will indeed be out on December 17. Least, that's when it'll be out in Japan.
The date isn't a surprise - not after it was accidentally leaked by Square on the company's YouTube site - but still, it's nice to get confirmation.
It's priced at ¥8800 (¥9240 with tax), which works out to be USD$95 (USD$100). So, yeah, expensive.
As for a Western release date, sadly all Square Enix would say was "Spring". Which we knew already. Ah well! Stay tuned for more news throughout the evening.
Ja heb ik ook gelezen. Die willen ff flink cashen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://kotaku.com/5354400(...)lease-date-confirmed
Zo die zijn bij S-E ook flink van de pot gerukt.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]Bij sommige mensen "bevroor" het spel op een bepaald punt na het installeren van fw 3.0
Dat wil ik ook wel weten. Ik heb het een paar dagen geleden nog even gespeeld en er gebeurde niets geks.
En dat weten ze,... nou mijn geld mogen ze hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niet dat de prijs mij tegen houd om het te kopen.
Dat is zo'n 65 Euro,.... net zo duur als Uncharted 2 hier in de Nederlandse winkels straks,... wat is het probleemquote:
Omdat spellen daar nu 60 euro zijn. Sowieso is het dan zo'n 75 euro minimaal met verzendkosten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is zo'n 65 Euro,.... net zo duur als Uncharted 2 hier in de Nederlandse winkels straks,... wat is het probleem? Sowieso zijn het adviesprijzen!
Dat is een koopje voor de duivelquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou er m'n ziel voor verkopen
Disgaea is intressant, meer niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef torn_Machina het volgende:
Nu met de release van de PS3 Slim heb ik er ook maar een gekocht.En blijkbaar moesten ze bij de Mediamarkt in Enschede van een aantal spellen af.
Disgaea 3 voor 15 euro
Valkyria Chronicles 35 euro
Naruto Ultimate Ninja Storm 15 euro en dit was zelfs nog de Collectors Edition.
En ik kon de game of the year edition van Oblivion ook niet laten liggen, omdat ik de uitbreidingen nog niet heb gespeeld.![]()
Hiermee vermaak ik mij wel tot Demon Souls en Uncharted 2 gereleased worden in oktober.
Volgens mij geeft Sony de game hier uit en niet S-E. Sony zal daarom gewoon dezelfde prijs vragen als voor hun andere games: 70 euro. Dit betekent dus dat je 'm online voor 50 kan kopen en dat is wat iedereen hier doet. Niets aan de hand dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is een koopje voor de duivel
Maar goed, ik gok dat het spel 89 euro zal gaan kosten hier, en dat is gewoon teveel voor een spel waar je geen extra hardware (lees: rare controller) bij krijgt. Ik hoop dat ze dat ook zullen gaan merken aan de verkopen. In Japan wellicht niet, maar ik denk dat Nederlanders daar veel gevoeliger voor zijn. 90 euro voor Final Fantasy XIII, of 55 euro voor een willekeurige FF-kloon... Ik zou daar niet over na hoeven te denken (afgezien van het feit dat ik dat soort spellen niet eens wil spelen als ik er geld op toe zou krijgen).
moet ik nog wat zeggen hier of geloven jullie het wel van mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen. Die willen ff flink cashen.Niet dat de prijs mij tegen houd om het te kopen.
Jij besteld straks weer een nieuwe PS3 / FF-XIII bundel.... zeker als die limited edition is... wit met zwart FF-logo.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
moet ik nog wat zeggen hier of geloven jullie het wel van mij
Tja, je weet niet wat voor eisen S-E bij Sony neerlegt... Die zullen vast een flinke vinger in de pap hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Sony de game hier uit en niet S-E. Sony zal daarom gewoon dezelfde prijs vragen als voor hun andere games: 70 euro. Dit betekent dus dat je 'm online voor 50 kan kopen en dat is wat iedereen hier doet. Niets aan de hand dus
inderdaad , zelfs als er een CE/SE/LE komt die 150 euro kost koop ik hem nog .quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen. Die willen ff flink cashen.Niet dat de prijs mij tegen houd om het te kopen.
100 dollar is toch meestal 100 euro?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is zo'n 65 Euro,.... net zo duur als Uncharted 2 hier in de Nederlandse winkels straks,... wat is het probleem? Sowieso zijn het adviesprijzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |