Als je het download via een US account kan je het spelen via je EU account en kan je spelen met je EU vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef Sjibble het volgende:
Ik weet het nog steeds niet, en PS3 Forums is zo dood als maar kan
Als ik Fat Princess in de US store koop. Kan ik dan met vrienden met een EU account spelen?
En kan ik dan het spel met mijn EU account sharen?
Overigens is er niks mis met DiRT 2, het zijn de details die er niet zijn + dat het sturen vet klote is. Toch wel een game waarbij je wel een stuurtje nodig hebt :p
Een benzinemeter, temp meter, turbo die stuk gaat etc lijken me leuke extra details die niet veel werk kosten, maar het stukken uitdagender maken toch? Je motor wel half naar de klote maar radiateur? WERKT PERFECT HOOR!!Kan je nog wel 20km volgas mee afleggen. Of banden die allang naar de klote mochten wezen.. Mja..
Tip. Koop hem niet en stop met zaniken.quote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef Sjibble het volgende:
Een benzinemeter, temp meter, turbo die stuk gaat etc lijken me leuke extra details die niet veel werk kosten, maar het stukken uitdagender maken toch? Je motor wel half naar de klote maar radiateur? WERKT PERFECT HOOR!!Kan je nog wel 20km volgas mee afleggen. Of banden die allang naar de klote mochten wezen.. Mja..
Wat is goedkoop?quote:Op zondag 6 september 2009 19:17 schreef Gkhn het volgende:
Zijn er nog internetaanbiedingen waar je de ps3 (phat of slim) voor goedkoop kan krijgen?
Bij zavvi is ie 71 inclusief verzendenquote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef merino het volgende:
[..]
alle UK winkels hebben die actie. Bij Game.co.uk uiteindelijk geloof ik het goedkoopst; 73 pond inclusief verzending.
Brutal Legend natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk dat ik in oktober maar geld heb voor één game ... Brutal Legend, Uncharted II of Ratchet
WAT IS DIT VOOR ONMENSELIJKE KEUZE
quote:
Volgende week Il2 Birds of Preyquote:Op zondag 6 september 2009 22:00 schreef Qunix het volgende:
Volgende week Mini Ninjas voor mij, dan zie ik wel
Nee joh gekquote:Op zondag 6 september 2009 21:43 schreef Gamer_V het volgende:
Gwarg, Bioshock 2 komt ook nog uit in Rocktober. Wat een luxeproblemen
WAT? Aliens?quote:Op zondag 6 september 2009 23:45 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/pax-09-uncharted-2/55527
Damn!
Dankje voor de mededeling.quote:Op maandag 7 september 2009 00:24 schreef Sjibble het volgende:
Waarom spaart iedereen een fortuintje op om zo de games in een keer te kopen?
Koop er 2, speel ze uit, en tegen de tijd zijn ze allang in prijs gezakt, en ook 2dehands verkrijgbaar. Niks mis met 2dehands zolang het BD'tje nog helemaal gaaf is. Kan je toch een 10tje schelen. Hoesje is bedoeld voor de bescherming en dat mag naar de klote
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |