Nee, de wenkbrauwen worden later toegevoegd. Net als die glinstering in zijn ogen. Reden? Geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal niet
Was dus het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de wenkbrauwen worden later toegevoegd. Net als die glinstering in zijn ogen. Reden? Geen ideeMisschien om 'm meer manga te laten lijken? Ik vind het er iig niet uitzien
tja dat is zo gek nog niet ze zijn oerlelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
daar ga je nu wel vanuit, maar misschien is het juist anderom dat het in de rest van de wereld niet zo gedaan wordt, misschien wil de consument buiten japan die wenkbrauwen wel helemaal niet
Nope.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand een idee of de Blu-Ray versie van Warhawk (incl. headset) ook de uitbreidingen bevat ?
Hmm, dat wordt een dure grap dan als ik m wil halen incl. de uitbreidingen.quote:
nee niet geprobeerd dus ik probeer wel vanavond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Al gereset met paperclip aan de onderkant en opnieuw aangemeld op de PS3 met het USB-kabeltje?
Ja vast.... wat is dat voor bullshitquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Sjibble het volgende:
Had ik eindelijk een CC, werkt ie niet.
Bel ik net de helpdesk
"Woon u toevallig in een flat?"
Ja
"Dit zal raar klinken, maar als u inderdaad in een flat woont, moet u het in Street Address #2 invullen.
Hmm niet dus. Hij blijft inloggen als controller 1 en 2 en geen reactie op de XMB (ofzo), alleen alle lichtjes gaan knipperen als ik op reset druk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
nee niet geprobeerd dus ik probeer wel vanavond.
Heb je daar succesvol besteld?quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zijn de betere zakenreisjes dan
[..]
Bij zavvi is ie 71 inclusief verzenden
Dirt 2 lag vandaag al in de schappen bij veel winkels zag ik, dus morgen zal hij sowieso overal te vinden zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef Misan het volgende:
[..]
donderdag officieel, maar in de meeste gameshops woensdag aan het eind van de middag wel te krijgen
klopt iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef koei het volgende:
[..]
Dirt 2 lag vandaag al in de schappen bij veel winkels zag ik, dus morgen zal hij sowieso overal te vinden zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef Misan het volgende:
DiRT 2 ligt sinds gisteren al bij de GameMania, alleen nog niet voor de PS3
Ik heb m ook!quote:
Eerst knoppie onderop. Als ie knippert, home knop ingedrukt houden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmm niet dus. Hij blijft inloggen als controller 1 en 2 en geen reactie op de XMB (ofzo), alleen alle lichtjes gaan knipperen als ik op reset druk.
Dank, maar nu moet ik per game kijken welke PSN is...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hier staan alle uit te komen PS3 games, inclusief PSN games.
Het gitaar van je PS3 is naar mijn weten een bluetooth gitaar, in de wii versie moet je wii controller worden geplaatst. Gaat naar mijn idee dus niet werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef satecl het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om met je guitar van 'guitar hero: WT' van je PS3 te kunnen spelen op een Wii...?
Goede keuze.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef torn_Machina het volgende:
Nu met de release van de PS3 Slim heb ik er ook maar een gekocht.En blijkbaar moesten ze bij de Mediamarkt in Enschede van een aantal spellen af.
Disgaea 3 voor 15 euro
Valkyria Chronicles 35 euro
Naruto Ultimate Ninja Storm 15 euro en dit was zelfs nog de Collectors Edition.
En ik kon de game of the year edition van Oblivion ook niet laten liggen, omdat ik de uitbreidingen nog niet heb gespeeld.![]()
Hiermee vermaak ik mij wel tot Demon Souls en Uncharted 2 gereleased worden in oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |