Tjah er zijn wel een paar leuke games op, Fable is er daar 1 vanquote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook, maar zou niet zonder mijn 360 kunnen! Eens per jaar ben ik hem 10 dagen kwijt,.... ben er aan gewend
Ik heb bij Uncharted totaal geen last van vastlopers, en in de laatste week ben ik op ongeveer de helft van de game gekomenquote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dat is ook geen geld meer.
Aangezien Uncharted nu zo ongeveer onspeelbaar is ben ik maar begonnen aan Mirror's Edge. Ondanks dat ik er nog best wel in zuig en de besturing best wennen is vind ik het wel een coole game.
Ach, ik zou ook best een 360 willenquote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Forgive me Sony for I have sinned
[ afbeelding ]
ban.quote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Forgive me Sony for I have sinned
[ afbeelding ]
minimaal een dagquote:
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.quote:Op maandag 14 september 2009 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach, ik zou ook best een 360 willen![]()
Kan je iig weer gamen![]()
Welke games heb je erbij?
maar... maar... maar...quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
minimaal een dag
[..]
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.
en ja het zal de void vullen tussen nu en 2 weken wanneer ik weer aan Demon's Souls kan beginnen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |