quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
De tijd lijkt sneller te gaan als je het tof hebt. En dat is UnchartedIk zeg 'al' hè. Ik kan me herinneren dat het iets langer duurde bij mij, maar nu heb ik het dan ook wel maar één keer echt helemaal doorgespeeld. (binnenkort nog maar een keer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ik heb mijn tijd genomen voor die game. Was er een uurtje of 15 zoet mee,... een paar maanden later nog eens gespeeld, maar toen op hardcore ofzo. Heerlijke game!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Als je snel bent duurt de hele game nog geen 8 uur hoor. Hangt er wel van af of je voor 100% wil gaan.
Ik speel hem nu uit, op 98% ben ik nu en 6 en een half uur mee bezig, hoe doe je hier in godsnaam 15 uur overquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd genomen voor die game. Was er een uurtje of 15 zoet mee,... een paar maanden later nog eens gespeeld, maar toen op hardcore ofzo. Heerlijke game!
De eerste keer doe je er langer over he, en helemaal als je ook lekker gaat "exploren"quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik speel hem nu uit, op 98% ben ik nu en 6 en een half uur mee bezig, hoe doe je hier in godsnaam 15 uur over?
De puzzels zijn wel erg moeilijk hoor!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik speel hem nu uit, op 98% ben ik nu en 6 en een half uur mee bezig, hoe doe je hier in godsnaam 15 uur over?
Rustig aan doen,... ik behandelde de game meer als Tomb Raider i.p.v. een snelle aktie-platformer. Wilde alles zien,... veel geheimen zoeken enzo,... niet al te vaak rennen,... etc. etc. Loop altijd rustig door games heen. Wil er van genieten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruikt godmode en rent als een kip zonder kop door een levelquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook!quote:Op zondag 20 september 2009 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel spellen zelf ook altijd als een schildpad: traag, maar wel alles doorzocht (of tenminste, dat hoop ik dan).
Zo zeg, da's aso! Zouden er echt mensen zijn die daar in trappen?quote:
2 controllersquote:Op zondag 20 september 2009 08:11 schreef Pheno het volgende:
Het enige freaking nadeel van die ps3 controller: vergeten het in mijn 24/7 altijd aan NAS te stoppen, en natuurlijk was leeg. Nu kijk ik maar even tv en heb de controller maar in het usb poort van de tv gedonderd, dan laadt het tenminste op
Dat draad is te kort om tijdens het spelen in de ps3 poort te gooien, misschien toch maar eens zoeken naar een langer draad. Of niet meer vergeten in een usb apparaat te stoppen
Ik heb nog zo'n SF pad, maar dat speelt alleen handig bij fighters (duh). Daar zitten overigens gewoon batterijen in, op zich wel handig.quote:
Ik heb gewoon 2 controllers en als de ene leeg is stop ik hem er gelijk in en de andere die dus vol is ga ik mee spelen. Alleen als een vriend langs gaat komen om te voetballen dan moet ik even nadenken dat ze beide vol moeten zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n SF pad, maar dat speelt alleen handig bij fighters (duh). Daar zitten overigens gewoon batterijen in, op zich wel handig.
Nee,quote:
Het zal je verbazen hoeveel mensen hun HDTV op de standaard fabrieksinstellingen laten staan, en hun console gewoon via component aansluiten.quote:
Ik heb de oplaadkabel gewoon aan m'n PC hangen.quote:Op zondag 20 september 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Wel raar dat je PS3 aan moet staan om de pad op te laden via de naar mijn mening te korte USB kabel.
Dat heb ik ook, maar dan moet je hem nog steeds een keer opladen.quote:Op zondag 20 september 2009 10:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee,
automatisch je controller uit laten zetten naar 10 minuten als je er niks mee doet
beste feature van t apparaat
Zo doe ik het ook inderdaad!quote:Op zondag 20 september 2009 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb de oplaadkabel gewoon aan m'n PC hangen.
Ja, of nog erger, composiet. Lomp genoeg de enige kabel die Sony erbij levert.quote:Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen hun HDTV op de standaard fabrieksinstellingen laten staan, en hun console gewoon via component aansluiten.
Ik gebruik mijn Wii om de DS3 op te ladenquote:
Ik heb er 6quote:Op zondag 20 september 2009 17:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb gewoon 4 controllers (voor de 2x per jaar dat er vrienden langs komen) waarvan 2 DS3's en er hangt er altijd wel een aan de PS3. Ook heb ik een 3m kabel, gewoon voor t geval dat
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Wii om de DS3 op te laden
Dat vind ik dus ook. Nou ja, de tv kan dus ook prima opladen. De wii kan ik idd ook nog gebruiken, niet aan gedacht.quote:Op zondag 20 september 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Wel raar dat je PS3 aan moet staan om de pad op te laden via de naar mijn mening te korte USB kabel.
Dat tweede jetski-stuk viel wel mee... maar de mannetjes daarna worden echt stukken sterker. Met lasersights enzo.quote:Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef Cheiron het volgende:
Vandaag weer verder kunnen gaan met Uncharted, en ik snap ineens wat iedereen tegen de jetski heeft. Dat tweede stuk was echt slecht in elkaar gezet. Volgens mij wordt het vanaf hier ook een stuk pittiger?
quote:Eurogamer: The multiplayer demo released this week is truly something special. It's not often we say this, but every issue we had (along with many we didn't) appears to have been resolved. The level of polish in this demo code (presumably a subset of the full game, now that it has gone gold) is exemplary. It's this kind of work ethic and attention to detail that has made Uncharted 2: Among Thieves the most anticipated game of the year for Digital Foundry, so the chance to get our hands on the multiplayer demo opened up a range of opportunities for us in testing just how far Naughty Dog has come.
Same, ook nog een PS2 staan en de TV heeft ook 4 poorten.quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Wii om de DS3 op te laden
Jij bent mijn kloon heul niet!quote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, ook nog een PS2 staan en de TV heeft ook 4 poorten.
Blegh, moest je een waterval op jetskieen, waarbij er bovenaan meteen een mannetje stond met zo een grenadelauncher.. en dat terwijl j niet tegelijk kan jetskieen en schieten. Ben je net lekker aan het richten op zo een ventje, zie je natuurlijk niet dat er net een ton tegen je jetski aankomt..quote:Op maandag 21 september 2009 00:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat tweede jetski-stuk viel wel mee... maar de mannetjes daarna worden echt stukken sterker. Met lasersights enzo.
quote:Just a few days ago Sega rep Aaron Webber commented that the possibility of Yakuza 3 coming to the U.S. still exists and that it's a subject discussed quite often at Sega. Today we can do one better: we've learned that the PS3 exclusive is indeed coming west. According to sources close to the project, Yakuza 3 is currently being localized for release in the U.S. and European markets.
And while this is still not the official confirmation many are seeking, it's definitely reason to keep up hope. We anticipate more news on this front will be coming from Sega -- or another publisher, were the game shopped around -- in the coming weeks or months. It's possible we could even hear sooner: the Tokyo Game Show occurs later this week, and if you remember, Sega announced Yakuza 2 for the U.S. at the 2007 show.
In other Yakuza news, it's also only a few more days until Yakuza 4 is revealed at TGS.
HDMI is digitaal, dus het beste beeld.quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef Lehme het volgende:
ok, en de voordelen ervan zijn? of is die gewoon hetzelfde als de andere kabels?
ja ik heb gezocht maar ik kan nergens iets vinden. bedankt voor de moeite trouwens hoor.
Mag ik van jou dan hebben: MGS4, Uncharted 2, Killzone 2, LBP, etc hebben voor de ps2?quote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Kortom, dan kan je net zo goed een PS2 kopen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 september 2009 18:29 schreef Nebo het volgende:
Can't.... keep it...... in..... must..... resist....
MET EEN CONTROLLER!!
Shit!
Door tot volgende week dinsdag te wachten. Dan gaat de publieke beta van start.quote:Op maandag 21 september 2009 18:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe kunnen we de Uncharted 2 beta spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |