En een voedings kabelquote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef DaDude1987 het volgende:
Playstation network is gratis, er zit een aansluitkabel bij (maar geen HDMI) en meestal zit er ook nog een controller bij.
Ja maar ik had er toen geen hd kabel bij..quote:Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef Lehme het volgende:
dus eigelijk zit alles er al in, en moet ik gewoon wat games en een extra controller kopen om het complete te maken?
En een hdmi-kabel, anders kan je net zo goed een Playstation 2 kopen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef Lehme het volgende:
dus eigelijk zit alles er al in, en moet ik gewoon wat games en een extra controller kopen om het complete te maken?
Dit is een HDMI-kabel.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Lehme het volgende:
wat is een hdmi-kabel percies? Moet je daarvoor iets speciaals hebben? zoals een hd-tv?
UTP-kabels, RCA-kabels, USB-kabels, roep het maar.quote:en wat voor standaardkabels zijn er nog meer?
Met HDMI-kabels worden dus hdmi-kabels bedoeld.quote:Wat word er in het geheel bedoeld met deze kabels? ik snap het neit echt.
Voor de beeldvorming: zat je te lachen toen je dit schreef of juist een beetje zuur aan het kijken?quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dit is een HDMI-kabel.
[ afbeelding ]
In principe heb je niks speciaals nodig om een hdmi-kabel thuis te houden.
Je hoeft 'm ook niet te voeren of water te geven en ze hebben niet veel ruimte nodig.
Wil je 'm gebruiken echter dan zul je aan beide zijden een stuk apparatuur aan moeten sluiten dat een hdmi-uit- respectievelijk -ingang heeft.
[..]
UTP-kabels, RCA-kabels, USB-kabels, roep het maar.
Er bestaan ontzettend veel soorten kabels.
[..]
Met HDMI-kabels worden dus hdmi-kabels bedoeld.
Zou je niet eens zelf wat onderzoek doen ?
Ik zat met mijn vinger in mn broekjequote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming: zat je te lachen toen je dit schreef of juist een beetje zuur aan het kijken?
quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dit is een HDMI-kabel.
[ afbeelding ]
In principe heb je niks speciaals nodig om een hdmi-kabel thuis te houden.
Je hoeft 'm ook niet te voeren of water te geven en ze hebben niet veel ruimte nodig.
Wil je 'm gebruiken echter dan zul je aan beide zijden een stuk apparatuur aan moeten sluiten dat een hdmi-uit- respectievelijk -ingang heeft.
[..]
UTP-kabels, RCA-kabels, USB-kabels, roep het maar.
Er bestaan ontzettend veel soorten kabels.
[..]
Met HDMI-kabels worden dus hdmi-kabels bedoeld.
Zou je niet eens zelf wat onderzoek doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |