Dreamcast games op de PS3quote:Op woensdag 23 september 2009 12:59 schreef Qunix het volgende:
Link: http://tweakers.net/nieuw(...)n-network-store.html
Ik hoop het!
Hoeveel info gooit men er tegenwoordig niet uit? Straks hoef je alleen nog het einde op youtube te zien en heb je alles van het spel al gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer R&C gameplay:
http://blog.us.playstatio(...)weapons-walkthrough/
Ik kijk het zelf ook niet, skip er wat doorheen, maar meer nietquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel info gooit men er tegenwoordig niet uit? Straks hoef je alleen nog het einde op youtube te zien en heb je alles van het spel al gezien
Goeie trailerquote:
Fantastische game!quote:
Ik haat (te) moeilijke games, ik sla ff over.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Fantastische game!Allemaal kopen!
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Fantastische game!Allemaal kopen!
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.
Op maandag was ie een pond goedkoper, omdat het toen Mega Monday was op Zavvi. Elke maandag hebben ze enkele games die net wat scherper geprijsd zijn en vaak is het verschil ook meer dan een pondquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Superactie, meteen gehaald
Het is overigens 14 pond incl verzenden, niet 13 pond, maar dat maakt niet zoveel uit
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Hate it or love it. Echt, je gaat zo vaak dood dat het niet meer leuk is. Als ik de reviews mag geloven, is dit dé meest frustrerende game van deze en alle vorige generaties.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
ja man wes , kopen die shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch is hij gewoon tofquote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hate it or love it. Echt, je gaat zo vaak dood dat het niet meer leuk is. Als ik de reviews mag geloven, is dit dé meest frustrerende game van deze en alle vorige generaties.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
ja man wes , kopen die shizzleOp zijn tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Hij's tot 21:00 open hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezus, 5 minuten verder , en nu pas op 2%
Eer dat hij klaar is , is het al 8 uur, en dan sluit de BETA voor vandaag![]()
Ook al zal hij voor 8 uur klaar zijn, servers zijn prolly toch overloaded zodat we er niet eens opkunnen
Na updates waarschijnlijk ook nog installeren?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
VUILE-TERING-TIEFUS-LIJERS
De download is "maar" 298MB. Wat er niet bij staat is dat na je hem installeerd dat kreng 2,7GB aan "updates" binnen moet trekken. Godsgloeiende tering wat een kut streekEn het downloaden gaat nog tergend langzaam ook
![]()
Zit er dik in ja, en die install gaat flink langer duren dan de eerstequote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na updates waarschijnlijk ook nog installeren?![]()
Zorg maar dat je de LaPo hebt danquote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow ik wil trouwens de nieuwe maken, ik heb een bazende TT al![]()
Vol is vol lieverdquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Strol, Choco, mag ik hem dan volbaggeren?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow ik wil trouwens de nieuwe maken, ik heb een bazende TT al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |