Dat hoop ik dan maar, ik wil hem zo graag spelen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het nu zeg.![]()
Ik verwacht dat wij dan later deze week aan de beurt komen.
Same here. Ben zo benieuwd of het commando system daadwerkelijk zo goed werkt als men suggereert.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, ik wil hem zo graag spelen!
Cybje! Je blijft toch wel in GAM?quote:
Ik kan nu nergens anders heen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cybje! Je blijft toch wel in GAM?
quote:Uncharted 2 dated for Europe
Today 13:15
Sony has told Eurogamer that Uncharted 2: Among Thieves will be released here earlier than expected on 16th October.
The PS3 exclusive had originally been poised for a 23rd October launch, although that date was retracted quickly by developer Naughty Dog on Twitter.
Het is ingame....quote:
*gaat tissues halen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ingame....
[ afbeelding ]
ferrari'squote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan nu nergens anders heen inderdaad.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn sowieso replays.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ingame....
[ afbeelding ]
Die koop je bij de Welkoop natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:23 schreef Lehme het volgende:
Kan ik een rgb kabel in de dixons ofzo kopen?
De Uncharted 2 Among Thieves Collectors Edition bevat:quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef delano.888 het volgende:
Zeg, wat zit er nou bij de Uncharted 2 SE die wel te koop is voor bijzonders?
Tja waren we achter iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
De Uncharted 2 Among Thieves Collectors Edition bevat:
- Uncharted 2 Among Thieves in steelbook doosje
- Set postcards
- Downloadable concent (d.m.v. voucher):
* gouden wapens in multiplayer modus
* 2 exclusieve character skins voor de multiplayer modus
* XMB theme
ja , maar het heeft geen disc support .quote:Op woensdag 23 september 2009 00:53 schreef Rejected het volgende:
Vraagje, ik lees overal dat er geruchten waren dat er een forimware update zou komen voor de 40 GB versie waardoor backwards compatibility met PS2 games mogelijk zou zijn.
Maar dat is zeker niet mogelijk?
Slimme zet van Sony; wél ps2 support maar alleen als ze erop verdienenquote:Op woensdag 23 september 2009 04:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , maar het heeft geen disc support .
geld alleen voor downloads van ps2 games
Dan moet je 2 apparaten hebben, plus die kan niet upscalen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar als je per sé PS2-games wilt spelen vanaf disc... waaom dan niet gewoon op de PS2 spelen?
VGA-adapter kopen à 10 euro, heb je een geupscalede PS2quote:Op woensdag 23 september 2009 07:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan moet je 2 apparaten hebben, plus die kan niet upscalen.
Wat ben ik toch blij met mn 60gb
Moet je dus, als je geen PS2 meer hebt, 100 euro bij leggen, en nog eens 10 euro, en dan heb je dus 2 apparaten staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
VGA-adapter kopen à 10 euro, heb je een geupscalede PS2
Uhh wut? Mijn hele collectie werkt perfect anders hoor..quote:Op woensdag 23 september 2009 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Maar dan kun je wel alle PS2-games spelen itt met de 60GB PS3
Jou collectie misschien wel, maar die van andere niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh wut? Mijn hele collectie werkt perfect anders hoor..
*Flats* DOEKJE!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan nu nergens anders heen inderdaad.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is pure PORRRRNO!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg maar gerust de collectie van 80% van de PS2-games bezitters nietquote:Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jou collectie misschien wel, maar die van andere niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ingame....
[ afbeelding ]
Waar?!?quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
VGA-adapter kopen à 10 euro, heb je een geupscalede PS2
Geen idee, ooit een keer bij de plaatselijke gameboer zien liggen, ze hadden ook een demo-unit ermee uitgerust en je zag goed verschil. Net even gegoogled en de eerste webshops die ik aanklikte hadden hem wel, maar is uitverkocht.quote:
Hmm minderquote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen idee, ooit een keer bij de plaatselijke gameboer zien liggen, ze hadden ook een demo-unit ermee uitgerust en je zag goed verschil. Net even gegoogled en de eerste webshops die ik aanklikte hadden hem wel, maar is uitverkocht.
Mja, kijk, het wordt max 480p gemaakt, dus verwacht niet ineens GT5-graphics van je GT4, maar het allemaal een stuk scherper, mooier en helderder. Toendertijd niet gekocht omdat ik het m'n geld niet waard vond, nu wel een beetje spijt van nu ik een HDTV heb waardoor de composietbeelden echt zum kotsen zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minderMaar is het verschil dan echt duidelijk zichtbaar?
Ja dat is het dus ook voor mij, met een HDTV worden de beelden wel net even wat anders. En GoW 2 wil ik nog wel eens spelen op mijn PS2quote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mja, kijk, het wordt max 480p gemaakt, dus verwacht niet ineens GT5-graphics van je GT4, maar het allemaal een stuk scherper, mooier en helderder. Toendertijd niet gekocht omdat ik het m'n geld niet waard vond, nu wel een beetje spijt van nu ik een HDTV heb waardoor de composietbeelden echt zum kotsen zijn.
Maar goed, zovaak speel ik ook weer niet op de PS2, hooguit een potje Rez af en toe (owh en de MGS-trilogie vlak voor MGS4 uitkwam).
Ik heb geen PS2.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar als je per sé PS2-games wilt spelen vanaf disc... waaom dan niet gewoon op de PS2 spelen?
Nog niet, maar volgens Sega Amerika wordt er aan gewerkt. Ook Dreamcastgames via PSN trouwens.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:26 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb geen PS2.
Maar kunnen we al PS2 spellen downloaden uit de PSN store dan?![]()
Heb gister Eternal Sonata(nieuw) voor 26 euro op ebay gekocht.
Dreamcast games op de PS3quote:Op woensdag 23 september 2009 12:59 schreef Qunix het volgende:
Link: http://tweakers.net/nieuw(...)n-network-store.html
Ik hoop het!
Hoeveel info gooit men er tegenwoordig niet uit? Straks hoef je alleen nog het einde op youtube te zien en heb je alles van het spel al gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer R&C gameplay:
http://blog.us.playstatio(...)weapons-walkthrough/
Ik kijk het zelf ook niet, skip er wat doorheen, maar meer nietquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel info gooit men er tegenwoordig niet uit? Straks hoef je alleen nog het einde op youtube te zien en heb je alles van het spel al gezien
Goeie trailerquote:
Fantastische game!quote:
Ik haat (te) moeilijke games, ik sla ff over.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Fantastische game!Allemaal kopen!
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Fantastische game!Allemaal kopen!
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.
Op maandag was ie een pond goedkoper, omdat het toen Mega Monday was op Zavvi. Elke maandag hebben ze enkele games die net wat scherper geprijsd zijn en vaak is het verschil ook meer dan een pondquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Superactie, meteen gehaald
Het is overigens 14 pond incl verzenden, niet 13 pond, maar dat maakt niet zoveel uit
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Hate it or love it. Echt, je gaat zo vaak dood dat het niet meer leuk is. Als ik de reviews mag geloven, is dit dé meest frustrerende game van deze en alle vorige generaties.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; is die game nu echt zo goed? Of is het meer een hate it or love it game? Het ziet er wel heel erg vet uit maar je hoort er echt nauwelijks wat over.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
ja man wes , kopen die shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch is hij gewoon tofquote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hate it or love it. Echt, je gaat zo vaak dood dat het niet meer leuk is. Als ik de reviews mag geloven, is dit dé meest frustrerende game van deze en alle vorige generaties.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
ja man wes , kopen die shizzleOp zijn tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Hij's tot 21:00 open hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezus, 5 minuten verder , en nu pas op 2%
Eer dat hij klaar is , is het al 8 uur, en dan sluit de BETA voor vandaag![]()
Ook al zal hij voor 8 uur klaar zijn, servers zijn prolly toch overloaded zodat we er niet eens opkunnen
Na updates waarschijnlijk ook nog installeren?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
VUILE-TERING-TIEFUS-LIJERS
De download is "maar" 298MB. Wat er niet bij staat is dat na je hem installeerd dat kreng 2,7GB aan "updates" binnen moet trekken. Godsgloeiende tering wat een kut streekEn het downloaden gaat nog tergend langzaam ook
![]()
Zit er dik in ja, en die install gaat flink langer duren dan de eerstequote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na updates waarschijnlijk ook nog installeren?![]()
Zorg maar dat je de LaPo hebt danquote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow ik wil trouwens de nieuwe maken, ik heb een bazende TT al![]()
Vol is vol lieverdquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Strol, Choco, mag ik hem dan volbaggeren?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow ik wil trouwens de nieuwe maken, ik heb een bazende TT al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |