Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
en marianne thiemen met haar vlees/kaastax van 2 euro per kilo
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is wel wat minder ja. Voor de rest sta ik redelijk aan zijn kant.
Hij kon in bepaalde zaken ook op mijn sympathie rekenen, maar dit is de druppel.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is wel wat minder ja. Voor de rest sta ik redelijk aan zijn kant.
Nou niet meteen gaan generaliseren. Anders zou ik een hoop vrienden van me haten.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
Leuk omdat het alle perken te buiten gaat. Dit neemt toch niemand serieus.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat schrijnender is: dat Wilders dit voorstel indient of dat mensen dit leuk vinden.
Vervelend hé dat generaliseren? Doet Wilders ook nooit.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan generaliseren. Anders zou ik een hoop vrienden van me haten.
Dan heb je geen klote begrepen van die man z'n ideeën. Wat je nu doet, is enkel iets roepen gebaseerd op uhm.. NIKS.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan heb je geen klote begrepen van die man z'n ideeën. Wat je nu doet, is enkel iets roepen gebaseerd op uhm.. NIKS.
Wilders is erg links jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:GE WEL DIG
Waardeloos en kansloos plan natuurlijk, maar hij heeft wel weer volop aandacht. Iemand die toch al op hem zou stemmen laat zich echt niet door dit absurde plan wegjagen, zijn tegenstanders hebben de rest van de speech ook gehoord en zelfs ik moet toegeven dat hij socialer is dan het hele kabinet. Ik zal alleen nooit op hem stemmen, voor mij staat de vrijheid van religie hoog in het vaandel.
Jij hebt goed opgelet zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vervelend hé dat generaliseren? Doet Wilders ook nooit.
En oplichterij.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Adidah het volgende:
Die man moet reclame voor DSB gaan doen. Hij heeft echt alle eigenschappen die DSB en consorten zoeken, namelijk laagdrempelig en simpel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet toch wat roepen als je alle voorpagina's wil halen he
Ik ben zijn achterban niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.
quote:
Volgens mij heb ik de bedoeling begrepen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.
Ongeveer tweehonderd keer. Naast dat hij het duizenden andere dingen verweet. Overigens vind ik het erg onfatsoenlijk dat hij iedereen bij de voornaam noemt...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de algemene beschouwingen niet gevolgd, maar hoeveel keer heeft ie geroepen dat het kabinet op moet stappen?
Spelfout?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Adidah het volgende:
Die man moet reclame voor DSB gaan doen. Hij heeft echt alle eigenschappen die DSB en consorten zoeken, namelijk laagdrempelig en simpel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Urquhart het volgende:
CDA = Christenen Dienen Allah was wel even een dijenkletser
Ik vind het dan ook een zeer onfatsoenlijke man.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:49 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ongeveer tweehonderd keer. Naast dat hij het duizenden andere dingen verweet. Overigens vind ik het erg onfatsoenlijk dat hij iedereen bij de voornaam noemt...
Nee, Wouter Bos is linksquote:
Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dat weer voor een onzin
Wilders wil draagsters van een hoofddoek ¤1000 per jaar laten betalen als kopvoddentax![]()
Het zou nl. het landschap vervuilen
Ondanks dat ik even moest lachen hierom
begint die gast nu toch wel standpunten van een psychopaat aan te nemen
WTF kopvoddentax
Je moet ook wel een beetje de humor inzien. Full-time Wilders haten is ook zo vermoeiend.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Urquhart het volgende:
CDA = Christenen Dienen Allah was wel even een dijenkletser
Ik zie de humor er ook van inquote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje de humor inzien. Full-time Wilders haten is ook zo vermoeiend.
ja, dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Als je goed oplet, zijn veel van zijn punten idd erg links hoor
Met wij bedoel je de Marokkanen? Zoja, ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?
Maar ben geen Mocroquote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met wij bedoel je de Marokkanen? Zoja, ja.
Je bent een Antilliaan ?quote:
Aparte taxquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met wij bedoel je de Marokkanen? Zoja, ja.
je weet in ieder geval nooit met die gast of hij het nu echt meent of niet ...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
Dat idee is natuurlijk puur aandachttrekkerij. Maar wel de manier om heul veel publiciteit te krijgen.
Volgens mij is die man echt briljant. Echt super slim want hij speelt zijn spelletjes onwijs goed. Echter zou ik hem nooit als premie willen hebben omdat die gewoon geen respect heeft voor mensen.
Nee, ben puur nederlanderquote:
Dat wil hij ook helemaal niet. Niet serieus genomen worden = slachtofferrol. In zo'n situatie maakt hij het beeld dat hij in Den Haag de enige persoon is die zegt wat er "leeft onder de bevolking" en dat zie je terug in de peilingenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef Booomer het volgende:
Mja.. Ik vond het wel mooi hoe hij vandaag af stond te geven op het huidige kabinet. Maar met zulke opmerkingen verpest hij het elke keer weer. Hoe wil je met een voorstel voor een "kopvoddentax" nou serieus genomen worden?
Dat dus. Als die het op een andere manier brengt en zijn racisme achterwegen laat zou ik nog op hem stemmen ook. Maar puur door het feit dat die als een clown optreed in de kamer en zo ontzettend uithaalt naar hele bevolkingsgroepen wat ook gewoon mensen zijn stem ik echt nooit op die vent.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
Misschien bedoelt ie het goed en op sommige punten heeft ie ook wel gelijk, hij werkt het alleen op de verkeerde manier uit
Altijd dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:26 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Die dragen alleen capuchons tijdens overvallen, verder niet
Hierin vergis je je ben ik bang. Dit gaat VEELS te ver, absurd en totaal onuitvoerbaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:GE WEL DIG
Waardeloos en kansloos plan natuurlijk, maar hij heeft wel weer volop aandacht. Iemand die toch al op hem zou stemmen laat zich echt niet door dit absurde plan wegjagen, zijn tegenstanders hebben de rest van de speech ook gehoord en zelfs ik moet toegeven dat hij socialer is dan het hele kabinet. Ik zal alleen nooit op hem stemmen, voor mij staat de vrijheid van religie hoog in het vaandel.
Reken maar dat Wilders hoogintelligent is. Hij is ook briljant om dat niet te laten merken.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
Dat idee is natuurlijk puur aandachttrekkerij. Maar wel de manier om heul veel publiciteit te krijgen.
Volgens mij is die man echt briljant. Echt super slim want hij speelt zijn spelletjes onwijs goed. Echter zou ik hem nooit als premie willen hebben omdat die gewoon geen respect heeft voor mensen.
Ze krijgen een broche die ze op hun borst mogen draaienquote:Op woensdag 16 september 2009 23:44 schreef Zith het volgende:
Dan zou ik de moslims die hun hoofddoek betaalt hebben wel een bewijs van betaling geven die ze bij zich moeten dragen
In de vorm van een gele ster?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ze krijgen een broche die ze op hun borst mogen draaien.
BOHH GOED DAT JE HET EVEN UITLEGT!!!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In de vorm van een gele ster?
Ik durf stellig te beweren dat Wilders niet hoog-intelligent is. Hij is retorisch sterk, zoals een populist betaamt. Hij brengt echter geen nuance, geen oplossing. De regering aan vallen is één ding, regeren een heel ander.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Reken maar dat Wilders hoogintelligent is. Hij is ook briljant om dat niet te laten merken.
Ik vraag me alleen af hoe nonnen hierop gaan reageren
Geen dank. Ik ben de armen van geest hier altijd graad van dienstquote:Op woensdag 16 september 2009 23:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
BOHH GOED DAT JE HET EVEN UITLEGT!!!!!!
Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik durf stellig te beweren dat Wilders niet hoog-intelligent is. Hij is retorisch sterk, zoals een populist betaamt. Hij brengt echter geen nuance, geen oplossing. De regering aan vallen is één ding, regeren een heel ander.
Hij is gewoon feitelijk een populist hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.
Feitelijk zou elke partij dat moeten zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is gewoon feitelijk een populist hoor.
Het zal allemaal wel leuk zijn, maar wat hij zegt kan gewoon niet. Hoe ´leuk´ ook, dit moet je niet toelaten. `De vervuiler betaalt´ was de druppel en gaat gewoon echt te ver.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Adidah het volgende:
[..]
Leuk omdat het alle perken te buiten gaat. Dit neemt toch niemand serieus.
Nee, Wilders brengt geen oplossingen. Hij geeft zijn 'oplossing', maar onderbouwt het niet. Hij wilt belastingverlaging, hij wilt meer politie op straat, hij wilt meer geld voor de AOW. Prima, maar waar haal je dat geld vandaan? Hier gaat het fundamenteel fout. Hij zegt iets, maar nooit hoe hij dat wilt gaan bewerkstelligen. Dit maakt hem een populist.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.
Dat is godverdomme nog een apart klaagbaaktopic waard.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?
De WC-schoonmaakster van de Tweede Kamer heeft ook 'oplossingen'. Of oplosmiddelen. In ieder geval, zoiets.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, Wilders is links? Dat zei Rutte deze week nog.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet toegeven niet alle ideeën van Wilders zijn goed. Maar ik zie hem liever dan al die linkse-lamlullen. Zoals SP en GL.
Je weet nog niet dat de SP en de PVV belachelijk dichtbij elkaar liggen?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet toegeven niet alle ideeën van Wilders zijn goed. Maar ik zie hem liever dan al die linkse-lamlullen. Zoals SP en GL.
Adolf was ook links!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Eh, Wilders is links? Dat zei Rutte deze week nog.
Ja Ruttequote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Eh, Wilders is links? Dat zei Rutte deze week nog.
Op bepaalde vlakken wel maar dat zulleen meerdere partijen wel zijn ja. PvdA gaat toch ook richting links?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je weet nog niet dat de SP en de PVV belachelijk dichtbij elkaar liggen?Alleen rond het immigratie/islamthema staan zij ver van elkaar af, maar voor de rest ontloopt het elkaar niet zoveel.
Overigens, goeie onderbouwing ook "al die linkse-lamlullen". Zo kennen we de PVV-stemmer weer.
Okee. Een paar voorbeelden:quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, Wilders brengt geen oplossingen. Hij geeft zijn 'oplossing', maar onderbouwt het niet. Hij wilt belastingverlaging, hij wilt meer politie op straat, hij wilt meer geld voor de AOW. Prima, maar waar haal je dat geld vandaan? Hier gaat het fundamenteel fout. Hij zegt iets, maar nooit hoe hij dat wilt gaan bewerkstelligen. Dit maakt hem een populist.
De enige 2 concrete voorstellen van hem die ik mij kan heugen (er zullen er vast nog wel een paar meer zijn), zijn dan nu zijn hoofddoekjesbelasting () en zijn plan om iedere burger 400 euro te geven om de crisis te bestrijden (
). Jammer genoeg denkt zijn electoraat niet genoeg na, en zo komt hij aan zijn politieke positie.
Neen, ik stem geen links.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken wel maar dat zulleen meerdere partijen wel zijn ja. PvdA gaat toch ook richting links?
Jij stemt dus links?
ja maar dan ben je toch niet identiek als je op bepaalde vlakken het eens bent?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Neen, ik stem geen links.
Maar jij zet je af tegen oa de SP, terwijl de PVV niet eens zoveel verschilt van die SP. De SP en PVV halen hun electoraat bovendien uit dezelfde bevolkingsgroep.
Dus ik moest daarom lachen.
Je wilt niet weten met wat voor eenvoudige doch doeltreffende oplossingen de man op de straat op de proppen kan komen. Soms verbluffend eenvoudig en veel beter dan wat er in de ivoren toren "ver van de werkelijkheid" achter onze rug wordt bedisseld, vaak met de partijpolitiek als eerste uitgangspunt.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De WC-schoonmaakster van de Tweede Kamer heeft ook 'oplossingen'. Of oplosmiddelen. In ieder geval, zoiets.
ik denk dat sommige dingen nog wel is lastiger in elkaar zitten dan we denken..quote:Op donderdag 17 september 2009 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je wilt niet weten met wat voor eenvoudige doch doeltreffende oplossingen de man op de straat op de proppen kan komen. Soms verbluffend eenvoudig en veel beter dan wat er in de ivoren toren "ver van de werkelijkheid" achter onze rug wordt bedisseld, vaak met de partijpolitiek als eerste uitgangspunt.
Dat ontken ik ook niet. Maar soms zijn ze ook zo ontzettend simpel.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik denk dat sommige dingen nog wel is lastiger in elkaar zitten dan we denken..
Ik zeg je, hij is briljant. En hij gaat flink kont schoppen in Den Haag.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:35 schreef koffiegast het volgende:
wilders heeft gewoon vooraf een stapel met belachelijke plannen gemaakt en zodra hij even uit het nieuws is pakt ie er een van de stapel, geblinddoekt, en leest het gewoon in de 2e kamer op als ie aan de beurt is. Iedereen weer heisa maken, maar ondertussen lacht ie in zijn vuistje...
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zeg je, hij is briljant. En hij gaat flink kont schoppen in Den Haag.
Ja en Israël dropt ook al jaren witte fosfor in de Gazastrook, en nu ineens is de Islam het probleem?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moslims hebben zelf eeuwen lang extra belasting geëist van niet-islamitische mannen, de zogenaamde Jizya. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Jizya ) Nu Wildertje ongeveer hetzelfde wil doen is hij ineens de boeman?
Dat dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk. Enerzijds omdat het betoog van Wilders best wat grappen bevatte, anderzijds omdat half Nederland weer eens in een krimp schiet omdat Wilders wat roept.
Sterk argument!quote:Op donderdag 17 september 2009 01:57 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
[..]
Ja en Israël dropt ook al jaren witte fosfor in de Gazastrook, en nu ineens is de Islam het probleem?
En Christenen hebben ook eeuwen lang slaven gedreven en mensen verbrand omdat hun dat beviel, en nu is de Islam het probleem?
Wilders is een hypocriete flikker.
Je hebt gelijk. Met het huidige beleid van pappen en nathouden gaat het helemaal goed komen. We hebben geen problemen met moslims en kutmarokkaantjes. Er zijn geen illegalen in Nederland en economische gelukszoekers bestaan niet. Elke allochtoon werkt hard en heeft een baan. Het verhaal van uitkeringen voor allochtonen is een verzinsel. Criminelen zijn ook helemaal niet oververtegenwoordigd onder allochtonen. Er wordt al helemaal niet teveel aan de EU betaald en we kunnen best nog wat meer ontwikkelingsgeld missen. En natuurlijk is het geen enkel probleem dat we volgend jaar weer meer "asiel"zoekers kunnen verwachten. De JSF is geen financiele ramp. De HSL is rendabel. De politie kan best nog wat inleveren. Het is volkomen normaal dat banken in tijden van crisis met hoge bonussen smijten. En dat allemaal dankzij de huidige regering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie is hier het schaap? Eikel.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Domme kneus, het was sarcastisch bedoeld aangezien jouw argument ook rechtstreeks stamt uit het hoofd van een persoon met een vergevorderd stadium van retardatie.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Met het huidige beleid van pappen en nathouden gaat het helemaal goed komen. We hebben geen problemen met moslims en kutmarokkaantjes. Er zijn geen illegalen in Nederland en economische gelukszoekers bestaan niet. Elke allochtoon werkt hard en heeft een baan. Het verhaal van uitkeringen voor allochtonen is een verzinsel. Criminelen zijn ook helemaal niet oververtegenwoordigd onder allochtonen. Er wordt al helemaal niet teveel aan de EU betaald en we kunnen best nog wat meer ontwikkelingsgeld missen. En natuurlijk is het geen enkel probleem dat we volgend jaar weer meer "asiel"zoekers kunnen verwachten. De JSF is geen financiele ramp. De HSL is rendabel. De politie kan best nog wat inleveren. Het is volkomen normaal dat banken in tijden van crisis met hoge bonussen smijten. En dat allemaal dankzij de huidige regering.De Islam is niet de bron van de problemen met Marokkanen, dat ligt toch echt aan het gebrek aan opvoeding. De problemen met die jongeren los je niet op door de Koran te verbieden maar door het rechtssysteem te verbeteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie is hier het schaap? Eikel.
En denk jij nou echt dat het aan ONZE regering ligt dat die banken kapitaal-injecties nodig hebben? Ga je inlezen want door personen als jij krijgen sensatie flikkers als Wilders stemmen.
De georganiseerde misdaad is nog steeds in handen van autochtonen.
En Nederland veranderen in een politiestaat zal nooit positief uitpakken."They put a black face on the New World Order, and now we’re all happy."
En wie hoort die marokkanen op te voeden? Juist, hun ouders. En wat zijn dat? Juist... Marokkanen!quote:Op donderdag 17 september 2009 02:26 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
De Islam is niet de bron van de problemen met Marokkanen, dat ligt toch echt aan het gebrek aan opvoeding. De problemen met die jongeren los je niet op door de Koran te verbieden maar door het rechtssysteem te verbeteren.
Wat zou je ervan zeggen als we banken eens niet zomaar klakkeloos 20 miljard hadden gegeven, maar telkens 1 miljard per keer? En met de keiharde voorwaarde dat er geen ontslagen zouden vallen en dat er geen bonussen meer werden uitgekeerd? Maar nee, daar was dit linkse kabinet te slap voor. Dat durfden ze niet te eisen.quote:En denk jij nou echt dat het aan ONZE regering ligt dat die banken kapitaal-injecties nodig hebben? Ga je inlezen want door personen als jij krijgen sensatie flikkers als Wilders stemmen.
Daar had ik het niet over. Ik had het over de enorme procentuele relatieve oververtegenwoordiging van allochtonen in het criminele circuit.quote:De georganiseerde misdaad is nog steeds in handen van autochtonen.
Dat zei ik niet. Ik zei dat er niet weer bezuinigd moet worden op politie. Ik kan nu al niet fatsoenlijk aangifte meer doen.quote:En Nederland veranderen in een politiestaat zal nooit positief uitpakken.
het is gewoon een feit: buitenlanders hebben nederland gedeeltelijk verpest. vroeger betaalde je 15 gulden aan ziekenfonds nu over de 100 euro allemaal doordat de allochtonen voor alles wellens en wetens naar het ziekenhuis hupelde.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
quote:
Het gaat om de inhoud die ik meedeel in dat bericht, niet de opmaak van de woorden.quote:Op donderdag 17 september 2009 04:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]Ik ben het met je eens dat de integratie slecht loopt en dat er wat (flink) harder opgetreden mag worden. Ik ben net als jij een groot voorstander van het enkeltje Casablanca.
Maar man, wat weet jij het weer dom en oppervlakkig weg te zetten
Je ziet het nog als haalbaar ook?quote:Op donderdag 17 september 2009 07:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja.. het is wel de manier om Moslims het land uit te werken. Ze dermate veel belasting laten betalen dat ze elders beter terecht kunnen ...
als dat het doel is dan komt ie er wel
Want ?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef Perenbomen het volgende:
Boswachter.?
Ben jij racist??
ja zeker
Achja, dat kun je verwachten he.quote:Op donderdag 17 september 2009 07:58 schreef Penisbaard het volgende:
Op de Wildershyve schreeuwen ze allemaal weer dat Wilders groot gelijk heeft, het maakt niet uit wat hij schreeuwt, al gaat het over belasting op het hebben van een andere huidskleur. Dat volk loopt toch wel weer achter hem aan, want alles wat Wilders en de Telegraaf zeggen is waar.
Ik heb geen godsdienst hoor, laat ze ook maar kruisjesbelasting invoeren!quote:Op donderdag 17 september 2009 07:48 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn hier dus serieus mensen die dit een goed plan vinden?
Jongens, ga je schamen. Jullie vinden dus dat het openlijk belijden van een andere godsdienst dan de 'onze' 1000 Euro moet kosten? Ik heb het nog niet eerder over Wilders gezegd, maar dit plan is werkelijk fascistisch.
En alle internethelden op FOK die dit een gewedlig idee vinden zijn dus óók fascisten.
Hoeveel we jaarljks aan de EU afdragen is vastgelegd in allemaal verdragen, die je niet zomaar even kan opzeggen. Niet haalbaar dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee. Een paar voorbeelden:
- minder uitgeven aan de EU
Is al gebeurd, voor zover mij bekend. Zet bovendien geen zoden aan de dijk. Het gaat hoogstens om enkele miljoenen. Peanuts dus.quote:- stopzetten van uitkeringen naar het buitenland
Wanneer is iets een 'linkse hobbie'? Als Wilders er het nut niet van ziet? Come on...quote:- stoppen met subsidieren van linkse hobbies
Ontwikkelingsgeld is voor een groot deel gewoon een investering in Nederlandse bedrijven die daar in die landen werkzaam zijn. Nogal een overversimpeling van het probleem dus.quote:- alleen ontwikkelingsgeld geven aan landen die iedere euro daadwerkelijk kunnen verantwoorden
Alsof we nu al jan en alleman toelatenquote:- stoppen met immigratie, alleen nog echte asielzoekers toelaten
Maar dan ook geen premie laten betalen.quote:- immigranten de eerste 10 jaar geen uitkering
En dan mensen die hier al 10 jaar wonen, hier een leven een carriere hebben opgebouwd, het land uitschoppen zeker?quote:- werk maken van een actief terugkeerbeleid naar landen die allang veilig zijn
En Wilders kan zo aanwijzen welke laag paristerend is en welke niet zeker?quote:- ambtenarenapparaat uitdunnen door in de parasiterende laag te snoeien
De overheid heeft geen enkel recht om zich te bemoeien met het salaris van managers van private ondernemingen. Wat aandeelhouders met *hun* geld doen moeten ze lekker zelf weten. Voor publieke ondernemingen is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht trouwens dat Wilders zo liberaal was? Partij voor de VRIJHEID, enzo?quote:- salarissen van "top"managers aan banden leggen
Jij denkt dat hij deze speeches zelf schrijft?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja, dat kun je verwachten he.
Maar goed, dat is hetzelfde als Marianne Thieme die een vleesvrije dag voorstelt: Dan soppen een paar duizend vegetariers van de stoel van haar uitspraken.
Wilders gaat af en toe te ver met zijn "humor". Althans, ik neem aan dat dit humor is van hem.
Humor? Pechtold vroeg dat nog, maar nee hoor, het was een serieus voorstel. Volgens mij zei Wilders zelfs erbij dat hij het als initiatiefvoorstel in de kamer gaat inbrengen.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja, dat kun je verwachten he.
Maar goed, dat is hetzelfde als Marianne Thieme die een vleesvrije dag voorstelt: Dan soppen een paar duizend vegetariers van de stoel van haar uitspraken.
Wilders gaat af en toe te ver met zijn "humor". Althans, ik neem aan dat dit humor is van hem.
Dat is dan ook weer achterlijk, alle dingen op je hoofd voor geloof moeten gewoon op scholen en gemeentehuizen etc verboden worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef msnk het volgende:
Deze tax geldt overigens niet voor keppeltjes, capuchons e.d. Het is puur bedoeld voor hoofddoekjes die gedragen worden uit Islamitische overwegingen.
Benadrukte Wilders zelf, na vragen van de andere oppositie partijen en de PvdA.
Toont maar weer aan hè
Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moest er best hard om lachen
Dit heb ik ook. Zonde dat hij het hiermee verneukt voor een hoop mensen, hij heeft af en toe goede punten. De extra 100 miljoen naar 19.000 man... De criminele tov de oudjes. En dan verprutst hij het weer met zo'n kinderachtige uitspraak.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.
Als Wilders zich eens wat minder bezighoudt met het express proberen te kwetsen van moslims (zoals dit en uitspraken als het verbieden van de koran) dan zou ik het best op veel punten met hem eens kunnen zijn.
Hij durft van sommige zaken gewoon te zeggen zoals het is. Echter in dit soort gevallen gaat hij te ver.
Doet me denken aan Adolfus.
Pas op, als je hem daarmee vergelijkt komen zijn maatjes meteen met Godwin aanzettenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.
Als Wilders zich eens wat minder bezighoudt met het express proberen te kwetsen van moslims (zoals dit en uitspraken als het verbieden van de koran) dan zou ik het best op veel punten met hem eens kunnen zijn.
Hij durft van sommige zaken gewoon te zeggen zoals het is. Echter in dit soort gevallen gaat hij te ver.
Doet me denken aan Adolfus.
Normaal gesproken zou ik dat ook denken maar aangezien het Wilders is weet ik het nog zo net nietquote:Op donderdag 17 september 2009 11:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overduidelijk een grap van Wilders omd e aandacht op hem gericht te krijgen.
Dan moeten eventuele kiezers dat ook weten, anders rennen ze juist hard weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overduidelijk een grap van Wilders omd e aandacht op hem gericht te krijgen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Met het huidige beleid van pappen en nathouden gaat het helemaal goed komen. We hebben geen problemen met moslims en kutmarokkaantjes. Er zijn geen illegalen in Nederland en economische gelukszoekers bestaan niet. Elke allochtoon werkt hard en heeft een baan. Het verhaal van uitkeringen voor allochtonen is een verzinsel. Criminelen zijn ook helemaal niet oververtegenwoordigd onder allochtonen. Er wordt al helemaal niet teveel aan de EU betaald en we kunnen best nog wat meer ontwikkelingsgeld missen. En natuurlijk is het geen enkel probleem dat we volgend jaar weer meer "asiel"zoekers kunnen verwachten. De JSF is geen financiele ramp. De HSL is rendabel. De politie kan best nog wat inleveren. Het is volkomen normaal dat banken in tijden van crisis met hoge bonussen smijten. En dat allemaal dankzij de huidige regering.Ah kom op zeg, jij begrijpt ook wel dat de criminaliteit onder allochtonen ook te maken heeft met sociaal-geografische omstandigheden. En deze omstandigheden zou een regering moeten verbeteren. Allemaal het land uit is GEEN oplossing. Niet alleen omdat dat ontzettend fascistisch is en onmogelijk daar veel criminele jongeren een Nederlands paspoort hebben, maar ook omdat we immigranten nodig hebben om de vergrijzing op te vangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie is hier het schaap? Eikel.
En natuurlijk doet de regering veel fout. Het blijft namelijk de regering. Het heilige geloof in Wilders die alles gaat veranderen is echter lachwekkend en zorgwekkend tegelijk. Hoe kun je zoveel vertrouwen hebben in een man die een 'kopvoddentax' wilt hebben? Sta je hier achter?Derevaun Seraun.
Marokkanen stelen omdat ze in een ghetto levenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ah kom op zeg, jij begrijpt ook wel dat de criminaliteit onder allochtonen ook te maken heeft met sociaal-geografische omstandigheden. En deze omstandigheden zou een regering moeten verbeteren. Allemaal het land uit is GEEN oplossing. Niet alleen omdat dat ontzettend fascistisch is en onmogelijk daar veel criminele jongeren een Nederlands paspoort hebben, maar ook omdat we immigranten nodig hebben om de vergrijzing op te vangen.
En natuurlijk doet de regering veel fout. Het blijft namelijk de regering. Het heilige geloof in Wilders die alles gaat veranderen is echter lachwekkend en zorgwekkend tegelijk. Hoe kun je zoveel vertrouwen hebben in een man die een 'kopvoddentax' wilt hebben? Sta je hier achter?
Ik verbaas me ook over de ongelooflijke stupiditeit van die reactie. Ongelooflijk dat je zo naïef achter een populist aan kan lopen, en dat men er van uit gaat dat hij wel even de boel gaat veranderen. Dat er hele bevolkingsgroepen worden geschoffeerd en zonder pardon het land uit gesodemieterd moeten worden omdat ze anders zijn is niet erg. Nee hoor, dat hebben ze verdiend. Hadden ze maar geen islamiet moeten zijn, en al helemaal geen islamiet in Nederland. Want als je islamiet bent, dan ben je crimineel.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ah kom op zeg, jij begrijpt ook wel dat de criminaliteit onder allochtonen ook te maken heeft met sociaal-geografische omstandigheden. En deze omstandigheden zou een regering moeten verbeteren. Allemaal het land uit is GEEN oplossing. Niet alleen omdat dat ontzettend fascistisch is en onmogelijk daar veel criminele jongeren een Nederlands paspoort hebben, maar ook omdat we immigranten nodig hebben om de vergrijzing op te vangen.
En natuurlijk doet de regering veel fout. Het blijft namelijk de regering. Het heilige geloof in Wilders die alles gaat veranderen is echter lachwekkend en zorgwekkend tegelijk. Hoe kun je zoveel vertrouwen hebben in een man die een 'kopvoddentax' wilt hebben? Sta je hier achter?
Breng iets nuance aan en je begrijpt mij aardig.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Marokkanen stelen omdat ze in een ghetto levenOf begrijp ik je verkeerd?
Was ik maar 18quote:Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee. Een paar voorbeelden:
- minder uitgeven aan de EU
- stopzetten van uitkeringen naar het buitenland
- stoppen met subsidieren van linkse hobbies
- alleen ontwikkelingsgeld geven aan landen die iedere euro daadwerkelijk kunnen verantwoorden
- stoppen met immigratie, alleen nog echte asielzoekers toelaten
- immigranten de eerste 10 jaar geen uitkering
- werk maken van een actief terugkeerbeleid naar landen die allang veilig zijn
- ambtenarenapparaat uitdunnen door in de parasiterende laag te snoeien
- salarissen van "top"managers aan banden leggen
- hoge belastingen op bonussen
enz.
Ik kan er zo nog 10 opnoemen waarmee onnoemelijk veel geld wordt verdiend. Daarmee zijn we in no-time uit de crisis.
Of wil jij echt nog langer de klappen blijven opvangen van het wanbeleid van dit linkse rariteitenkabinet? Ik ben niet van plan om de stront achter de reet van de regering op te ruimen, dat vervolgens altijd weer als een kleuter met andermans geld wegrent.
Dat probeer ik, help eens evenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Breng iets nuance aan en je begrijpt mij aardig.
Als tip om een betere visie te krijgen of dit wel klopt kan ik jullie beide de film Dangerous Minds aanbevelen, hiermee zie je dat er altijd een keuze is om het slechte of het goede pad te betredenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat probeer ik, help eens evenWat vind jij een geografische locatie dat zodanig invloed kan hebben op een allochtoon dat hem tot stelen "dwingt"?
Even vanuit mijn Amsterdamse perspectief:
Ik woon zelf al sinds mijn achtste in een vogelaarwijk, en het enige wat ik om mij heen zie is leeftijdsgenoten die op straat rondhangen, geluidsoverlast veroorzaken en in aanraking komen met justitie. Dat is toch zeker hun eigen keuze, het is geen Harlem.
Ze krijgen gewoon hulp van de overheid om naar school te kunnen gaan en een carrière/leven op te bouwen, maar ze doen er zélf niks mee. Nee, ze zijn liever asociaal, maar ik wil ze wel eens over twintig jaar zien, kijken hoe ze dan over hun jeugd denken
Zelfde geldt voor de Bijlmer, toch wel het paradepaardje van Amsterdamse 'ghetto's' lijkt mij. De meeste negers daar doen niks om hun leven op rails te krijgen, maar een klein aantal wél. Die keuze is er nou eenmaal.
tldr; Dat veel allochtonen in die "prachtwijken" in de criminaliteit belanden is gewoon hun eigen keuze.
Ik heb geen film nodig, ik ben het levende bewijsquote:Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als tip om een betere visie te krijgen of dit wel klopt kan ik jullie beide de film Dangerous Minds aanbevelen, hiermee zie je dat er altijd een keuze is om het slechte of het goede pad te betreden
Ik denk dat posten sociaal economische posititie in de samenleving bedoelde.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat probeer ik, help eens evenWat vind jij een geografische locatie dat zodanig invloed kan hebben op een allochtoon dat hem tot stelen "dwingt"?
Ze krijgen hulp, dat is mooi, maar die hulp is niet op het individu toegesneden en dus minder effectief. Jij hebt wel op het individu toegesneden hulp gekregen, namelijk een opvoeding van je ouders.quote:Ze krijgen gewoon hulp van de overheid om naar school te kunnen gaan
Nee, ze krijgen onvoldoende steun van o.a. de overheid. Ik denk dat jij ook wel begrijpt dat de jongeren de criminaliteit onderling in stand houden. Als iemand met drugs dealen op zijn 15e een paar duizend euro kan verdienen, is de keuze hiervoor snel gemaakt. Zo belanden steeds opnieuw jongeren in die cirkel. Hun eigen keuze zeg jij. Ik denk niet dat deze jongeren op hun 14e eigen keuzes maken, maar grotendeels beïnvloed worden door hun omgeving, door hun vrienden en door het moraal waar zij elke dag mee geconfronteerd worden. Dit moraal neem je dan vanzelf over.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Even vanuit mijn Amsterdamse perspectief:
Ik woon zelf al sinds mijn achtste in een vogelaarwijk, en het enige wat ik om mij heen zie is leeftijdsgenoten die op straat rondhangen, geluidsoverlast veroorzaken en in aanraking komen met justitie. Dat is toch zeker hun eigen keuze, het is geen Harlem.
Ze krijgen gewoon hulp van de overheid om naar school te kunnen gaan en een carrière/leven op te bouwen, maar ze doen er zélf niks mee. Nee, ze zijn liever asociaal, maar ik wil ze wel eens over twintig jaar zien, kijken hoe ze dan over hun jeugd denken
Zelfde geldt voor de Bijlmer, toch wel het paradepaardje van Amsterdamse 'ghetto's' lijkt mij. De meeste negers daar doen niks om hun leven op rails te krijgen, maar een klein aantal wél. Die keuze is er nou eenmaal.
tldr; Dat veel allochtonen in die "prachtwijken" in de criminaliteit belanden is gewoon hun eigen keuze.
Dat zou kunnen, daarom vroeg ik hem ook of ik hem wel/niet goed had begrepen, zonder duidelijke antwoordquote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik denk dat posten sociaal economische posititie in de samenleving bedoelde.
Overigens is er wel correlatie tussen geografische locatie en sociaal economische positie.
Dus ze worden niet gedwonen om te stelen omdat ze in een getto worden, maar het stelen is een gevolg van hun sociaal economische positie, en hun locatie is een gevolg van hun sociaal economische positie.
Anders gezegd: in een getto wonen veel dieven.
[..]
Ze krijgen hulp, dat is mooi, maar die hulp is niet op het individu toegesneden en dus minder effectief. Jij hebt wel op het individu toegesneden hulp gekregen, namelijk een opvoeding van je ouders.
En dit vind ik dus onzin!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen onvoldoende steun van o.a. de overheid. Ik denk dat jij ook wel begrijpt dat de jongeren de criminaliteit onderling in stand houden. Als iemand met drugs dealen op zijn 15e een paar duizend euro kan verdienen, is de keuze hiervoor snel gemaakt. Zo belanden steeds opnieuw jongeren in die cirkel. Hun eigen keuze zeg jij. Ik denk niet dat deze jongeren op hun 14e eigen keuzes maken, maar grotendeels beïnvloed worden door hun omgeving, door hun vrienden en door het moraal waar zij elke dag mee geconfronteerd worden. Dit moraal neem je dan vanzelf over.
Niemand dwingt ze om dit te doen, dat ben ik met je eens. Maar hun eigen keuze is het ook niet.
Het is niet alleen aan de overheid om dit straat-moraal te vervangen door iets wenselijkers, het is ook aan de opvoeders uiteraard. De overheid kan ze hier wel bij helpen.
Daar ben ik wel voor:quote:
Ga jouw moeder jou veel keus om die regels aan je laars te lappen?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef msnk het volgende:
Dat mijn moeder mij leerde dat stelen fout is, en dat naar school gaan goed is; dat klopt, dat gaf zij mij mee. Maar dat leren die andere kinderen ook hoor. Ze lappen die regels echter aan hun spreekwoordelijke laars en kiezen er uiteindelijk zelf voor om een kutleven te lijden.
Hoe bedoel je precies? Dat als ik iets fout deed, ik meteen straf kreeg o.i.d?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ga jouw moeder jou veel keus om die regels aan je laars te lappen?
Wat is de reden dat jij niet hebt gekozen voor het snelle geld, de strakke wijven en de snelle wagens?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Dat als ik iets fout deed, ik meteen straf kreeg o.i.d?
Kant was dat over de keppeltjes (SPquote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....
Treurig. Maar eigenlijk wel superslim van Wilders.
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Tuurlijk weet Wilders dat deze standpunten er nooit doorheen zullen komen, maar hij vestigt wel op slinkse wijze aandacht op zichzelf en de rest van zijn partijpunten.
Omdat ik een goed persoon benquote:Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij niet hebt gekozen voor het snelle geld, de strakke wijven en de snelle wagens?
Het is juist mooi dat men er serieus op ingaat. Zo ziet het volk dat bijvoorbeeld ook Pechtold dit soort dingen imbeciel vindt. Veel moslims zullen dat namelijk zeer waarderen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Tuurlijk weet Wilders dat deze standpunten er nooit doorheen zullen komen, maar hij vestigt wel op slinkse wijze aandacht op zichzelf en de rest van zijn partijpunten.
Poeh, Poeh, wat slim...Jezelf compleet belachelijk maken door een hoofddoekentax te willen invoeren... WAT IS ER MIS MET EEN HOOFDDOEK? Als iemand een hoofddoek wil dragen dan draagt 'ie een hoofddoek! Dat is VRIJHEID...(hoe heet die partij van Wilders ook alweer...?)quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hee een milieu activist.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Het is een maatschappelijk probleem waar de overheid iets mee moet doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:43 schreef msnk het volgende:
[..]
De meeste jongeren echter vinden het inderdaad te aanlokkelijk, maar om die schuld af te schuiven op de overheid vind ik onzin!
Natuurlijk, maar als ik jouw woorden zorgvuldig lees zeg jij eigenlijk dat mensen vanwege wat de overheid heeft gedaan of niet heeft gedaan de slechte pad opgaan. Maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het is een maatschappelijk probleem waar de overheid iets mee moet doen.
De problemen zijn ooit ontstaan doordat de overheid niet ingreep voordat deze cirkel ontstond. Overigens staat criminaliteit voor mij sowieso buiten cultuur. Of het nou autochtonen of allochtonen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ik jouw woorden zorgvuldig lees zeg jij eigenlijk dat mensen vanwege wat de overheid heeft gedaan of niet heeft gedaan de slechte pad opgaan. Maar dat is dus niet zo.
Dat de overheid er iets aan moet doen is duidelijk, en daar ben ik ook heel eerlijk in; als er dan zware criminele Turken, Marokkanen, Antillianen weg gesodemieterd kan worden ben ik helemaal voor. Dan trek je hun paspoort wat mij betreft maar gewoon in.
Dat men dan zegt dat het onze jongeren zijn die deze problemen creëren, dat is misschien wel zo maar wat zij laten zien en hoe zij zich gedragen heeft niks met de Nederlandse cultuur te maken.
Jij komt heul vaak op telegraaf.nl he?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik vindt het echt een goed idee! Willen ze met hun hoofddoekjes en shit over straat? Waar andere mensen, zich aan storen. Nou laat ze dan belasting betalen, laat ze dan iets terug doen voor Nederland!
Wilders [ afbeelding ]
Ik stoor me aan die posts van jou, dus kan ik even vangen?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik vindt het echt een goed idee! Willen ze met hun hoofddoekjes en shit over straat? Waar andere mensen, zich aan storen. Nou laat ze dan hoofddoek belasting betalen, laat ze dan iets terug doen voor Nederland!
Wilders [ afbeelding ]
Nee?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij komt heul vaak op telegraaf.nl he?
Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is juist mooi dat men er serieus op ingaat. Zo ziet het volk dat bijvoorbeeld ook Pechtold dit soort dingen imbeciel vindt. Veel moslims zullen dat namelijk zeer waarderen.
Och, het maakt voor goede symboolpolitiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.
En ik maar denken dat kamerleden alleen maar serieuze voorstellen dedenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.
Kul. Als je zegt dat je de hand voortaan op de knip houdt, dan doe je dat gewoon. Als andere landen in het verleden de regels van de EU aan hun laars gelapt hebben (3% begrotingstekort), kunnen wij dat net zo goed. Europa is speelgoed van een stel omhooggevallen geldgraaiers dat nog veel te onvolwassen is om als eenheid een woordje mee te kunnen praten. En als je ziet hoeveel die absurde moloch uit Brussel jaarljiks kost... Daarmee zijn heel wat landen geholpen hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:01 schreef Seneca het volgende:
Hoeveel we jaarljks aan de EU afdragen is vastgelegd in allemaal verdragen, die je niet zomaar even kan opzeggen. Niet haalbaar dus.
Om te beginnen is elke peanut er een, van die miljoenen kan je mensen hier aan een baan helpen of dat geld anderzijds intern goed besteden.quote:Is al gebeurd, voor zover mij bekend. Zet bovendien geen zoden aan de dijk. Het gaat hoogstens om enkele miljoenen. Peanuts dus.
Bijvoorbeeld een A4 waar het laatste stuk al 20 jaar niet van af gebouwd wordt omdat een stel linkse idioten daar een hamster heeft zien rondlopen.quote:Wanneer is iets een 'linkse hobbie'? Als Wilders er het nut niet van ziet? Come on...
Zelden zulke onzin gehoord. Als je wilt investeren, doe je dat in eigen land - zeker op dit moment.quote:Ontwikkelingsgeld is voor een groot deel gewoon een investering in Nederlandse bedrijven die daar in die landen werkzaam zijn. Nogal een overversimpeling van het probleem dus.
Dus de 80% stijging van importbruiden het afgelopen jaar klopt ook niet?quote:Alsof we nu al jan en alleman toelatenHet probleem is dat dat gewoonweg niet zo makkelijk valt te controleren. Zeker niet met open grenzen.
Nee, prima. Laat ze dat dan maar achterwege laten. Maar wel voor de rest alle sociale premies.quote:Maar dan ook geen premie laten betalen.
Laat ik het heel hard stellen; als je na 10 jaar hier gewoond te hebben nog steeds geen woord Nederlands spreekt, niet zonder je man buiten komt en het je geen zak interesseert dat je kinderen niet op school zitten maar herrie staan te schoppen op straat, dan heb je hier geen leven opgebouwd. Dan sta je alleen maar je hand omhoog te houden voor die vette uitkering. En die mensen mogen van mij direct een enkeltje terug naar die zandbak van hen krijgen.quote:En dan mensen die hier al 10 jaar wonen, hier een leven een carriere hebben opgebouwd, het land uitschoppen zeker?
Kerel zeur toch niet zo. Of wil jij soms beweren dat het huidige ambtenarenapparaat verantwoord is?quote:En Wilders kan zo aanwijzen welke laag paristerend is en welke niet zeker?Bovendien zal dat snoeien moeten gebeuren door de ambtenarij zelf. Zie je het al voor je?
Werkelijk. W.T.F.quote:De overheid heeft geen enkel recht om zich te bemoeien met het salaris van managers van private ondernemingen. Wat aandeelhouders met *hun* geld doen moeten ze lekker zelf weten. Voor publieke ondernemingen is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht trouwens dat Wilders zo liberaal was? Partij voor de VRIJHEID, enzo?
- hoge belastingen op bonussen
Grapjas. Vraag je eerst maar eens af waarom mensen weggaan, en wat er jaarlijks aan de onderkant bij komt. Als Nederland een gezond ondernemersklimaat heeft, eerlijk met zijn mensen om gaat, je daadwerkelijk veilig over straat kunt in Rotterdam, eindelijk weer eens geinvesteerd wordt in onderwijs en werkgelegenheid op de lange termijn, dan blijven die mensen ook.quote:Idem als hierboven. Als je Nederland tot een derde wereldland wil maken moet je juist de succesvolle mensen gaan uitkleden. Die zijn dan binnen no-time weg hier. We hebben al een flinke brain drain hier in dit land, en dat gaat zo alleen nog maar erger worden. Misschien komen we hiermee wel uit de crisis, maar over een jaar of 10, als alle hoogopgeleide mensen weg zijn, komen de problemen 2x zo hard terug op ons bord.
Ik quote hem even voor de komende dagen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef S2Madness het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Casparovvv het volgende:
Ik moet zeggen dat zijn vergelijking van het kabinet met een gammele auto toch wel geestig was. ''De tomtom staat al sinds de jaren 60 op ''linksaf'' ingesteld'', en ''Jan Peter maakt het allemaal niets uit, zolang hij maar voorin mag zitten''.
quote:
Ik wil hier toch even op reageren.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Grapjas. Vraag je eerst maar eens af waarom mensen weggaan, en wat er jaarlijks aan de onderkant bij komt. Als Nederland een gezond ondernemersklimaat heeft, eerlijk met zijn mensen om gaat, je daadwerkelijk veilig over straat kunt in Rotterdam, eindelijk weer eens geinvesteerd wordt in onderwijs en werkgelegenheid op de lange termijn, dan blijven die mensen ook.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:GE WEL DIG
Ik moest proestenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moest er best hard om lachen
*vogeltjesdans loopt naar de microfoonquote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even op reageren.
Denk je nu echt dat onze upper class het iets kan schelen of in één of andere tyfuswijk in Rotterdam criminaliteit is? Die mensen zitten lekker in Laren hun topsalaris op te vreten. Die gaan hier niet voor een habbekrats werken terwijl ze in een ander land het driedubbele krijgen. Ondernemersklimaat doet er niet toe, het enige klimaat waar deze mensen in geïnteresseerd zijn is een klimaat waarin ze hun zakken kunnen vullen. Hoe spijtig het ook is hebben deze mensen wel de hersens, want ze krijgen niet dik betaald omdat ze mooie blauwe ogen hebben. Dus als jij het gat op wil vullen met een stel half gekwalificeerde MBO'ers, terwijl onze knappe koppen in het buitenland zitten, dan wens ik je veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |