Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
en marianne thiemen met haar vlees/kaastax van 2 euro per kilo
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is wel wat minder ja. Voor de rest sta ik redelijk aan zijn kant.
Hij kon in bepaalde zaken ook op mijn sympathie rekenen, maar dit is de druppel.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is wel wat minder ja. Voor de rest sta ik redelijk aan zijn kant.
Nou niet meteen gaan generaliseren. Anders zou ik een hoop vrienden van me haten.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
Leuk omdat het alle perken te buiten gaat. Dit neemt toch niemand serieus.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat schrijnender is: dat Wilders dit voorstel indient of dat mensen dit leuk vinden.
Vervelend hé dat generaliseren? Doet Wilders ook nooit.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan generaliseren. Anders zou ik een hoop vrienden van me haten.
Dan heb je geen klote begrepen van die man z'n ideeën. Wat je nu doet, is enkel iets roepen gebaseerd op uhm.. NIKS.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan heb je geen klote begrepen van die man z'n ideeën. Wat je nu doet, is enkel iets roepen gebaseerd op uhm.. NIKS.
Wilders is erg links jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:GE WEL DIG
Waardeloos en kansloos plan natuurlijk, maar hij heeft wel weer volop aandacht. Iemand die toch al op hem zou stemmen laat zich echt niet door dit absurde plan wegjagen, zijn tegenstanders hebben de rest van de speech ook gehoord en zelfs ik moet toegeven dat hij socialer is dan het hele kabinet. Ik zal alleen nooit op hem stemmen, voor mij staat de vrijheid van religie hoog in het vaandel.
Jij hebt goed opgelet zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vervelend hé dat generaliseren? Doet Wilders ook nooit.
En oplichterij.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Adidah het volgende:
Die man moet reclame voor DSB gaan doen. Hij heeft echt alle eigenschappen die DSB en consorten zoeken, namelijk laagdrempelig en simpel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet toch wat roepen als je alle voorpagina's wil halen he
Ik ben zijn achterban niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.
quote:
Volgens mij heb ik de bedoeling begrepen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.
Ongeveer tweehonderd keer. Naast dat hij het duizenden andere dingen verweet. Overigens vind ik het erg onfatsoenlijk dat hij iedereen bij de voornaam noemt...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de algemene beschouwingen niet gevolgd, maar hoeveel keer heeft ie geroepen dat het kabinet op moet stappen?
Spelfout?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Adidah het volgende:
Die man moet reclame voor DSB gaan doen. Hij heeft echt alle eigenschappen die DSB en consorten zoeken, namelijk laagdrempelig en simpel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Urquhart het volgende:
CDA = Christenen Dienen Allah was wel even een dijenkletser
Ik vind het dan ook een zeer onfatsoenlijke man.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:49 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ongeveer tweehonderd keer. Naast dat hij het duizenden andere dingen verweet. Overigens vind ik het erg onfatsoenlijk dat hij iedereen bij de voornaam noemt...
Nee, Wouter Bos is linksquote:
Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dat weer voor een onzin
Wilders wil draagsters van een hoofddoek ¤1000 per jaar laten betalen als kopvoddentax![]()
Het zou nl. het landschap vervuilen
Ondanks dat ik even moest lachen hierom
begint die gast nu toch wel standpunten van een psychopaat aan te nemen
WTF kopvoddentax
Je moet ook wel een beetje de humor inzien. Full-time Wilders haten is ook zo vermoeiend.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Urquhart het volgende:
CDA = Christenen Dienen Allah was wel even een dijenkletser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |