Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
en marianne thiemen met haar vlees/kaastax van 2 euro per kilo
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is wel wat minder ja. Voor de rest sta ik redelijk aan zijn kant.
Hij kon in bepaalde zaken ook op mijn sympathie rekenen, maar dit is de druppel.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is wel wat minder ja. Voor de rest sta ik redelijk aan zijn kant.
Nou niet meteen gaan generaliseren. Anders zou ik een hoop vrienden van me haten.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
Leuk omdat het alle perken te buiten gaat. Dit neemt toch niemand serieus.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat schrijnender is: dat Wilders dit voorstel indient of dat mensen dit leuk vinden.
Vervelend hé dat generaliseren? Doet Wilders ook nooit.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan generaliseren. Anders zou ik een hoop vrienden van me haten.
Dan heb je geen klote begrepen van die man z'n ideeën. Wat je nu doet, is enkel iets roepen gebaseerd op uhm.. NIKS.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan heb je geen klote begrepen van die man z'n ideeën. Wat je nu doet, is enkel iets roepen gebaseerd op uhm.. NIKS.
Wilders is erg links jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:GE WEL DIG
Waardeloos en kansloos plan natuurlijk, maar hij heeft wel weer volop aandacht. Iemand die toch al op hem zou stemmen laat zich echt niet door dit absurde plan wegjagen, zijn tegenstanders hebben de rest van de speech ook gehoord en zelfs ik moet toegeven dat hij socialer is dan het hele kabinet. Ik zal alleen nooit op hem stemmen, voor mij staat de vrijheid van religie hoog in het vaandel.
Jij hebt goed opgelet zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vervelend hé dat generaliseren? Doet Wilders ook nooit.
En oplichterij.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Adidah het volgende:
Die man moet reclame voor DSB gaan doen. Hij heeft echt alle eigenschappen die DSB en consorten zoeken, namelijk laagdrempelig en simpel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet toch wat roepen als je alle voorpagina's wil halen he
Ik ben zijn achterban niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.
quote:
Volgens mij heb ik de bedoeling begrepen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik doe nu precies Wilders na. Generaliseren. Dat je dat niet begrijpt toont de waanzin, achterstand en de armzalige intelligentie van zijn achterban aan.
Ongeveer tweehonderd keer. Naast dat hij het duizenden andere dingen verweet. Overigens vind ik het erg onfatsoenlijk dat hij iedereen bij de voornaam noemt...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de algemene beschouwingen niet gevolgd, maar hoeveel keer heeft ie geroepen dat het kabinet op moet stappen?
Spelfout?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Adidah het volgende:
Die man moet reclame voor DSB gaan doen. Hij heeft echt alle eigenschappen die DSB en consorten zoeken, namelijk laagdrempelig en simpel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Urquhart het volgende:
CDA = Christenen Dienen Allah was wel even een dijenkletser
Ik vind het dan ook een zeer onfatsoenlijke man.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:49 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ongeveer tweehonderd keer. Naast dat hij het duizenden andere dingen verweet. Overigens vind ik het erg onfatsoenlijk dat hij iedereen bij de voornaam noemt...
Nee, Wouter Bos is linksquote:
Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dat weer voor een onzin
Wilders wil draagsters van een hoofddoek ¤1000 per jaar laten betalen als kopvoddentax![]()
Het zou nl. het landschap vervuilen
Ondanks dat ik even moest lachen hierom
begint die gast nu toch wel standpunten van een psychopaat aan te nemen
WTF kopvoddentax
Je moet ook wel een beetje de humor inzien. Full-time Wilders haten is ook zo vermoeiend.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Urquhart het volgende:
CDA = Christenen Dienen Allah was wel even een dijenkletser
Ik zie de humor er ook van inquote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje de humor inzien. Full-time Wilders haten is ook zo vermoeiend.
ja, dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Als je goed oplet, zijn veel van zijn punten idd erg links hoor
Met wij bedoel je de Marokkanen? Zoja, ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?
Maar ben geen Mocroquote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met wij bedoel je de Marokkanen? Zoja, ja.
Je bent een Antilliaan ?quote:
Aparte taxquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met wij bedoel je de Marokkanen? Zoja, ja.
je weet in ieder geval nooit met die gast of hij het nu echt meent of niet ...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
Dat idee is natuurlijk puur aandachttrekkerij. Maar wel de manier om heul veel publiciteit te krijgen.
Volgens mij is die man echt briljant. Echt super slim want hij speelt zijn spelletjes onwijs goed. Echter zou ik hem nooit als premie willen hebben omdat die gewoon geen respect heeft voor mensen.
Nee, ben puur nederlanderquote:
Dat wil hij ook helemaal niet. Niet serieus genomen worden = slachtofferrol. In zo'n situatie maakt hij het beeld dat hij in Den Haag de enige persoon is die zegt wat er "leeft onder de bevolking" en dat zie je terug in de peilingenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef Booomer het volgende:
Mja.. Ik vond het wel mooi hoe hij vandaag af stond te geven op het huidige kabinet. Maar met zulke opmerkingen verpest hij het elke keer weer. Hoe wil je met een voorstel voor een "kopvoddentax" nou serieus genomen worden?
Dat dus. Als die het op een andere manier brengt en zijn racisme achterwegen laat zou ik nog op hem stemmen ook. Maar puur door het feit dat die als een clown optreed in de kamer en zo ontzettend uithaalt naar hele bevolkingsgroepen wat ook gewoon mensen zijn stem ik echt nooit op die vent.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
Misschien bedoelt ie het goed en op sommige punten heeft ie ook wel gelijk, hij werkt het alleen op de verkeerde manier uit
Altijd dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:26 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Die dragen alleen capuchons tijdens overvallen, verder niet
Hierin vergis je je ben ik bang. Dit gaat VEELS te ver, absurd en totaal onuitvoerbaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:GE WEL DIG
Waardeloos en kansloos plan natuurlijk, maar hij heeft wel weer volop aandacht. Iemand die toch al op hem zou stemmen laat zich echt niet door dit absurde plan wegjagen, zijn tegenstanders hebben de rest van de speech ook gehoord en zelfs ik moet toegeven dat hij socialer is dan het hele kabinet. Ik zal alleen nooit op hem stemmen, voor mij staat de vrijheid van religie hoog in het vaandel.
Reken maar dat Wilders hoogintelligent is. Hij is ook briljant om dat niet te laten merken.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
Dat idee is natuurlijk puur aandachttrekkerij. Maar wel de manier om heul veel publiciteit te krijgen.
Volgens mij is die man echt briljant. Echt super slim want hij speelt zijn spelletjes onwijs goed. Echter zou ik hem nooit als premie willen hebben omdat die gewoon geen respect heeft voor mensen.
Ze krijgen een broche die ze op hun borst mogen draaienquote:Op woensdag 16 september 2009 23:44 schreef Zith het volgende:
Dan zou ik de moslims die hun hoofddoek betaalt hebben wel een bewijs van betaling geven die ze bij zich moeten dragen
In de vorm van een gele ster?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ze krijgen een broche die ze op hun borst mogen draaien.
BOHH GOED DAT JE HET EVEN UITLEGT!!!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In de vorm van een gele ster?
Ik durf stellig te beweren dat Wilders niet hoog-intelligent is. Hij is retorisch sterk, zoals een populist betaamt. Hij brengt echter geen nuance, geen oplossing. De regering aan vallen is één ding, regeren een heel ander.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Reken maar dat Wilders hoogintelligent is. Hij is ook briljant om dat niet te laten merken.
Ik vraag me alleen af hoe nonnen hierop gaan reageren
Geen dank. Ik ben de armen van geest hier altijd graad van dienstquote:Op woensdag 16 september 2009 23:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
BOHH GOED DAT JE HET EVEN UITLEGT!!!!!!
Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik durf stellig te beweren dat Wilders niet hoog-intelligent is. Hij is retorisch sterk, zoals een populist betaamt. Hij brengt echter geen nuance, geen oplossing. De regering aan vallen is één ding, regeren een heel ander.
Hij is gewoon feitelijk een populist hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.
Feitelijk zou elke partij dat moeten zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is gewoon feitelijk een populist hoor.
Het zal allemaal wel leuk zijn, maar wat hij zegt kan gewoon niet. Hoe ´leuk´ ook, dit moet je niet toelaten. `De vervuiler betaalt´ was de druppel en gaat gewoon echt te ver.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Adidah het volgende:
[..]
Leuk omdat het alle perken te buiten gaat. Dit neemt toch niemand serieus.
Nee, Wilders brengt geen oplossingen. Hij geeft zijn 'oplossing', maar onderbouwt het niet. Hij wilt belastingverlaging, hij wilt meer politie op straat, hij wilt meer geld voor de AOW. Prima, maar waar haal je dat geld vandaan? Hier gaat het fundamenteel fout. Hij zegt iets, maar nooit hoe hij dat wilt gaan bewerkstelligen. Dit maakt hem een populist.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.
Dat is godverdomme nog een apart klaagbaaktopic waard.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?
De WC-schoonmaakster van de Tweede Kamer heeft ook 'oplossingen'. Of oplosmiddelen. In ieder geval, zoiets.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, Wilders is links? Dat zei Rutte deze week nog.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet toegeven niet alle ideeën van Wilders zijn goed. Maar ik zie hem liever dan al die linkse-lamlullen. Zoals SP en GL.
Je weet nog niet dat de SP en de PVV belachelijk dichtbij elkaar liggen?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet toegeven niet alle ideeën van Wilders zijn goed. Maar ik zie hem liever dan al die linkse-lamlullen. Zoals SP en GL.
Adolf was ook links!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Eh, Wilders is links? Dat zei Rutte deze week nog.
Ja Ruttequote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Eh, Wilders is links? Dat zei Rutte deze week nog.
Op bepaalde vlakken wel maar dat zulleen meerdere partijen wel zijn ja. PvdA gaat toch ook richting links?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je weet nog niet dat de SP en de PVV belachelijk dichtbij elkaar liggen?Alleen rond het immigratie/islamthema staan zij ver van elkaar af, maar voor de rest ontloopt het elkaar niet zoveel.
Overigens, goeie onderbouwing ook "al die linkse-lamlullen". Zo kennen we de PVV-stemmer weer.
Okee. Een paar voorbeelden:quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, Wilders brengt geen oplossingen. Hij geeft zijn 'oplossing', maar onderbouwt het niet. Hij wilt belastingverlaging, hij wilt meer politie op straat, hij wilt meer geld voor de AOW. Prima, maar waar haal je dat geld vandaan? Hier gaat het fundamenteel fout. Hij zegt iets, maar nooit hoe hij dat wilt gaan bewerkstelligen. Dit maakt hem een populist.
De enige 2 concrete voorstellen van hem die ik mij kan heugen (er zullen er vast nog wel een paar meer zijn), zijn dan nu zijn hoofddoekjesbelasting () en zijn plan om iedere burger 400 euro te geven om de crisis te bestrijden (
). Jammer genoeg denkt zijn electoraat niet genoeg na, en zo komt hij aan zijn politieke positie.
Neen, ik stem geen links.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken wel maar dat zulleen meerdere partijen wel zijn ja. PvdA gaat toch ook richting links?
Jij stemt dus links?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |