Omdat ik een goed persoon benquote:Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij niet hebt gekozen voor het snelle geld, de strakke wijven en de snelle wagens?
Het is juist mooi dat men er serieus op ingaat. Zo ziet het volk dat bijvoorbeeld ook Pechtold dit soort dingen imbeciel vindt. Veel moslims zullen dat namelijk zeer waarderen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....
Treurig. Maar eigenlijk wel superslim van Wilders.
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Tuurlijk weet Wilders dat deze standpunten er nooit doorheen zullen komen, maar hij vestigt wel op slinkse wijze aandacht op zichzelf en de rest van zijn partijpunten.
Poeh, Poeh, wat slim...Jezelf compleet belachelijk maken door een hoofddoekentax te willen invoeren... WAT IS ER MIS MET EEN HOOFDDOEK? Als iemand een hoofddoek wil dragen dan draagt 'ie een hoofddoek! Dat is VRIJHEID...(hoe heet die partij van Wilders ook alweer...?)quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....
Treurig. Maar eigenlijk wel superslim van Wilders.
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Hee een milieu activist.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
Het is een maatschappelijk probleem waar de overheid iets mee moet doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:43 schreef msnk het volgende:
[..]
De meeste jongeren echter vinden het inderdaad te aanlokkelijk, maar om die schuld af te schuiven op de overheid vind ik onzin!
Natuurlijk, maar als ik jouw woorden zorgvuldig lees zeg jij eigenlijk dat mensen vanwege wat de overheid heeft gedaan of niet heeft gedaan de slechte pad opgaan. Maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het is een maatschappelijk probleem waar de overheid iets mee moet doen.
De problemen zijn ooit ontstaan doordat de overheid niet ingreep voordat deze cirkel ontstond. Overigens staat criminaliteit voor mij sowieso buiten cultuur. Of het nou autochtonen of allochtonen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ik jouw woorden zorgvuldig lees zeg jij eigenlijk dat mensen vanwege wat de overheid heeft gedaan of niet heeft gedaan de slechte pad opgaan. Maar dat is dus niet zo.
Dat de overheid er iets aan moet doen is duidelijk, en daar ben ik ook heel eerlijk in; als er dan zware criminele Turken, Marokkanen, Antillianen weg gesodemieterd kan worden ben ik helemaal voor. Dan trek je hun paspoort wat mij betreft maar gewoon in.
Dat men dan zegt dat het onze jongeren zijn die deze problemen creëren, dat is misschien wel zo maar wat zij laten zien en hoe zij zich gedragen heeft niks met de Nederlandse cultuur te maken.
Jij komt heul vaak op telegraaf.nl he?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik vindt het echt een goed idee! Willen ze met hun hoofddoekjes en shit over straat? Waar andere mensen, zich aan storen. Nou laat ze dan belasting betalen, laat ze dan iets terug doen voor Nederland!
Wilders [ afbeelding ]
Ik stoor me aan die posts van jou, dus kan ik even vangen?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik vindt het echt een goed idee! Willen ze met hun hoofddoekjes en shit over straat? Waar andere mensen, zich aan storen. Nou laat ze dan hoofddoek belasting betalen, laat ze dan iets terug doen voor Nederland!
Wilders [ afbeelding ]
Nee?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij komt heul vaak op telegraaf.nl he?
Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is juist mooi dat men er serieus op ingaat. Zo ziet het volk dat bijvoorbeeld ook Pechtold dit soort dingen imbeciel vindt. Veel moslims zullen dat namelijk zeer waarderen.
Och, het maakt voor goede symboolpolitiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.
En ik maar denken dat kamerleden alleen maar serieuze voorstellen dedenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.
Kul. Als je zegt dat je de hand voortaan op de knip houdt, dan doe je dat gewoon. Als andere landen in het verleden de regels van de EU aan hun laars gelapt hebben (3% begrotingstekort), kunnen wij dat net zo goed. Europa is speelgoed van een stel omhooggevallen geldgraaiers dat nog veel te onvolwassen is om als eenheid een woordje mee te kunnen praten. En als je ziet hoeveel die absurde moloch uit Brussel jaarljiks kost... Daarmee zijn heel wat landen geholpen hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:01 schreef Seneca het volgende:
Hoeveel we jaarljks aan de EU afdragen is vastgelegd in allemaal verdragen, die je niet zomaar even kan opzeggen. Niet haalbaar dus.
Om te beginnen is elke peanut er een, van die miljoenen kan je mensen hier aan een baan helpen of dat geld anderzijds intern goed besteden.quote:Is al gebeurd, voor zover mij bekend. Zet bovendien geen zoden aan de dijk. Het gaat hoogstens om enkele miljoenen. Peanuts dus.
Bijvoorbeeld een A4 waar het laatste stuk al 20 jaar niet van af gebouwd wordt omdat een stel linkse idioten daar een hamster heeft zien rondlopen.quote:Wanneer is iets een 'linkse hobbie'? Als Wilders er het nut niet van ziet? Come on...
Zelden zulke onzin gehoord. Als je wilt investeren, doe je dat in eigen land - zeker op dit moment.quote:Ontwikkelingsgeld is voor een groot deel gewoon een investering in Nederlandse bedrijven die daar in die landen werkzaam zijn. Nogal een overversimpeling van het probleem dus.
Dus de 80% stijging van importbruiden het afgelopen jaar klopt ook niet?quote:Alsof we nu al jan en alleman toelatenHet probleem is dat dat gewoonweg niet zo makkelijk valt te controleren. Zeker niet met open grenzen.
Nee, prima. Laat ze dat dan maar achterwege laten. Maar wel voor de rest alle sociale premies.quote:Maar dan ook geen premie laten betalen.
Laat ik het heel hard stellen; als je na 10 jaar hier gewoond te hebben nog steeds geen woord Nederlands spreekt, niet zonder je man buiten komt en het je geen zak interesseert dat je kinderen niet op school zitten maar herrie staan te schoppen op straat, dan heb je hier geen leven opgebouwd. Dan sta je alleen maar je hand omhoog te houden voor die vette uitkering. En die mensen mogen van mij direct een enkeltje terug naar die zandbak van hen krijgen.quote:En dan mensen die hier al 10 jaar wonen, hier een leven een carriere hebben opgebouwd, het land uitschoppen zeker?
Kerel zeur toch niet zo. Of wil jij soms beweren dat het huidige ambtenarenapparaat verantwoord is?quote:En Wilders kan zo aanwijzen welke laag paristerend is en welke niet zeker?Bovendien zal dat snoeien moeten gebeuren door de ambtenarij zelf. Zie je het al voor je?
Werkelijk. W.T.F.quote:De overheid heeft geen enkel recht om zich te bemoeien met het salaris van managers van private ondernemingen. Wat aandeelhouders met *hun* geld doen moeten ze lekker zelf weten. Voor publieke ondernemingen is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht trouwens dat Wilders zo liberaal was? Partij voor de VRIJHEID, enzo?
- hoge belastingen op bonussen
Grapjas. Vraag je eerst maar eens af waarom mensen weggaan, en wat er jaarlijks aan de onderkant bij komt. Als Nederland een gezond ondernemersklimaat heeft, eerlijk met zijn mensen om gaat, je daadwerkelijk veilig over straat kunt in Rotterdam, eindelijk weer eens geinvesteerd wordt in onderwijs en werkgelegenheid op de lange termijn, dan blijven die mensen ook.quote:Idem als hierboven. Als je Nederland tot een derde wereldland wil maken moet je juist de succesvolle mensen gaan uitkleden. Die zijn dan binnen no-time weg hier. We hebben al een flinke brain drain hier in dit land, en dat gaat zo alleen nog maar erger worden. Misschien komen we hiermee wel uit de crisis, maar over een jaar of 10, als alle hoogopgeleide mensen weg zijn, komen de problemen 2x zo hard terug op ons bord.
Ik quote hem even voor de komende dagen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef S2Madness het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Casparovvv het volgende:
Ik moet zeggen dat zijn vergelijking van het kabinet met een gammele auto toch wel geestig was. ''De tomtom staat al sinds de jaren 60 op ''linksaf'' ingesteld'', en ''Jan Peter maakt het allemaal niets uit, zolang hij maar voorin mag zitten''.
quote:
Ik wil hier toch even op reageren.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Grapjas. Vraag je eerst maar eens af waarom mensen weggaan, en wat er jaarlijks aan de onderkant bij komt. Als Nederland een gezond ondernemersklimaat heeft, eerlijk met zijn mensen om gaat, je daadwerkelijk veilig over straat kunt in Rotterdam, eindelijk weer eens geinvesteerd wordt in onderwijs en werkgelegenheid op de lange termijn, dan blijven die mensen ook.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:GE WEL DIG
Waardeloos en kansloos plan natuurlijk, maar hij heeft wel weer volop aandacht. Iemand die toch al op hem zou stemmen laat zich echt niet door dit absurde plan wegjagen, zijn tegenstanders hebben de rest van de speech ook gehoord en zelfs ik moet toegeven dat hij socialer is dan het hele kabinet. Ik zal alleen nooit op hem stemmen, voor mij staat de vrijheid van religie hoog in het vaandel.
Ik moest proestenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moest er best hard om lachen
*vogeltjesdans loopt naar de microfoonquote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even op reageren.
Denk je nu echt dat onze upper class het iets kan schelen of in één of andere tyfuswijk in Rotterdam criminaliteit is? Die mensen zitten lekker in Laren hun topsalaris op te vreten. Die gaan hier niet voor een habbekrats werken terwijl ze in een ander land het driedubbele krijgen. Ondernemersklimaat doet er niet toe, het enige klimaat waar deze mensen in geïnteresseerd zijn is een klimaat waarin ze hun zakken kunnen vullen. Hoe spijtig het ook is hebben deze mensen wel de hersens, want ze krijgen niet dik betaald omdat ze mooie blauwe ogen hebben. Dus als jij het gat op wil vullen met een stel half gekwalificeerde MBO'ers, terwijl onze knappe koppen in het buitenland zitten, dan wens ik je veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |