abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72833477
Overduidelijk een grap van Wilders omd e aandacht op hem gericht te krijgen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72833587
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Normaal gesproken zou ik dat ook denken maar aangezien het Wilders is weet ik het nog zo net niet .
  donderdag 17 september 2009 @ 11:21:25 #153
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72833900
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan moeten eventuele kiezers dat ook weten, anders rennen ze juist hard weg.
AFC AJAX
pi_72835172
quote:
Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Met het huidige beleid van pappen en nathouden gaat het helemaal goed komen. We hebben geen problemen met moslims en kutmarokkaantjes. Er zijn geen illegalen in Nederland en economische gelukszoekers bestaan niet. Elke allochtoon werkt hard en heeft een baan. Het verhaal van uitkeringen voor allochtonen is een verzinsel. Criminelen zijn ook helemaal niet oververtegenwoordigd onder allochtonen. Er wordt al helemaal niet teveel aan de EU betaald en we kunnen best nog wat meer ontwikkelingsgeld missen. En natuurlijk is het geen enkel probleem dat we volgend jaar weer meer "asiel"zoekers kunnen verwachten. De JSF is geen financiele ramp. De HSL is rendabel. De politie kan best nog wat inleveren. Het is volkomen normaal dat banken in tijden van crisis met hoge bonussen smijten. En dat allemaal dankzij de huidige regering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wie is hier het schaap? Eikel.
Ah kom op zeg, jij begrijpt ook wel dat de criminaliteit onder allochtonen ook te maken heeft met sociaal-geografische omstandigheden. En deze omstandigheden zou een regering moeten verbeteren. Allemaal het land uit is GEEN oplossing. Niet alleen omdat dat ontzettend fascistisch is en onmogelijk daar veel criminele jongeren een Nederlands paspoort hebben, maar ook omdat we immigranten nodig hebben om de vergrijzing op te vangen.
En natuurlijk doet de regering veel fout. Het blijft namelijk de regering. Het heilige geloof in Wilders die alles gaat veranderen is echter lachwekkend en zorgwekkend tegelijk. Hoe kun je zoveel vertrouwen hebben in een man die een 'kopvoddentax' wilt hebben? Sta je hier achter?
Derevaun Seraun.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:07:39 #155
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72835242
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Ah kom op zeg, jij begrijpt ook wel dat de criminaliteit onder allochtonen ook te maken heeft met sociaal-geografische omstandigheden. En deze omstandigheden zou een regering moeten verbeteren. Allemaal het land uit is GEEN oplossing. Niet alleen omdat dat ontzettend fascistisch is en onmogelijk daar veel criminele jongeren een Nederlands paspoort hebben, maar ook omdat we immigranten nodig hebben om de vergrijzing op te vangen.
En natuurlijk doet de regering veel fout. Het blijft namelijk de regering. Het heilige geloof in Wilders die alles gaat veranderen is echter lachwekkend en zorgwekkend tegelijk. Hoe kun je zoveel vertrouwen hebben in een man die een 'kopvoddentax' wilt hebben? Sta je hier achter?
Marokkanen stelen omdat ze in een ghetto leven Of begrijp ik je verkeerd?
AFC AJAX
pi_72835285
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Ik verbaas me ook over de ongelooflijke stupiditeit van die reactie. Ongelooflijk dat je zo naïef achter een populist aan kan lopen, en dat men er van uit gaat dat hij wel even de boel gaat veranderen. Dat er hele bevolkingsgroepen worden geschoffeerd en zonder pardon het land uit gesodemieterd moeten worden omdat ze anders zijn is niet erg. Nee hoor, dat hebben ze verdiend. Hadden ze maar geen islamiet moeten zijn, en al helemaal geen islamiet in Nederland. Want als je islamiet bent, dan ben je crimineel.

Kromme gevolgtrekking die net zo verknipt is als hun maatschappijbeeld. Ik schaam me voor deze 'Nederlanders'.
pi_72835369
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:07 schreef msnk het volgende:

[..]

Marokkanen stelen omdat ze in een ghetto leven Of begrijp ik je verkeerd?
Breng iets nuance aan en je begrijpt mij aardig.
Derevaun Seraun.
pi_72835642
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee. Een paar voorbeelden:
- minder uitgeven aan de EU
- stopzetten van uitkeringen naar het buitenland
- stoppen met subsidieren van linkse hobbies
- alleen ontwikkelingsgeld geven aan landen die iedere euro daadwerkelijk kunnen verantwoorden
- stoppen met immigratie, alleen nog echte asielzoekers toelaten
- immigranten de eerste 10 jaar geen uitkering
- werk maken van een actief terugkeerbeleid naar landen die allang veilig zijn
- ambtenarenapparaat uitdunnen door in de parasiterende laag te snoeien
- salarissen van "top"managers aan banden leggen
- hoge belastingen op bonussen
enz.

Ik kan er zo nog 10 opnoemen waarmee onnoemelijk veel geld wordt verdiend. Daarmee zijn we in no-time uit de crisis.

Of wil jij echt nog langer de klappen blijven opvangen van het wanbeleid van dit linkse rariteitenkabinet? Ik ben niet van plan om de stront achter de reet van de regering op te ruimen, dat vervolgens altijd weer als een kleuter met andermans geld wegrent.
Was ik maar 18 , dan zou ik gelijk voor Wilders stemmen! Want deze oplossingen die jij noemt vind ik wel goed!
  donderdag 17 september 2009 @ 12:24:26 #159
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72835681
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Breng iets nuance aan en je begrijpt mij aardig.
Dat probeer ik, help eens even Wat vind jij een geografische locatie dat zodanig invloed kan hebben op een allochtoon dat hem tot stelen "dwingt"?

Even vanuit mijn Amsterdamse perspectief:
Ik woon zelf al sinds mijn achtste in een vogelaarwijk, en het enige wat ik om mij heen zie is leeftijdsgenoten die op straat rondhangen, geluidsoverlast veroorzaken en in aanraking komen met justitie. Dat is toch zeker hun eigen keuze, het is geen Harlem.

Ze krijgen gewoon hulp van de overheid om naar school te kunnen gaan en een carrière/leven op te bouwen, maar ze doen er zélf niks mee. Nee, ze zijn liever asociaal, maar ik wil ze wel eens over twintig jaar zien, kijken hoe ze dan over hun jeugd denken

Zelfde geldt voor de Bijlmer, toch wel het paradepaardje van Amsterdamse 'ghetto's' lijkt mij. De meeste negers daar doen niks om hun leven op rails te krijgen, maar een klein aantal wél. Die keuze is er nou eenmaal.

tldr; Dat veel allochtonen in die "prachtwijken" in de criminaliteit belanden is gewoon hun eigen keuze.
AFC AJAX
pi_72835762
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat probeer ik, help eens even Wat vind jij een geografische locatie dat zodanig invloed kan hebben op een allochtoon dat hem tot stelen "dwingt"?

Ik woon zelf al sinds mijn achtste in een vogelaarwijk, en het enige wat ik om mij heen zie is leeftijdsgenoten die op straat rondhangen, geluidsoverlast veroorzaken en in aanraking komen met justitie. Dat is toch zeker hun eigen keuze, het is geen Harlem.

Ze krijgen gewoon hulp van de overheid om naar school te kunnen gaan en een carrière/leven op te bouwen, maar ze doen er zélf niks mee. Nee, ze zijn liever asociaal, maar ik wil ze wel eens over twintig jaar zien, kijken hoe ze dan over hun jeugd denken

Zelfde geldt voor de Bijlmer, toch wel het paradepaardje van Amsterdamse 'ghetto's' lijkt mij. De meeste negers daar doen niks om hun leven op rails te krijgen, maar een klein aantal wél. Die keuze is er nou eenmaal.

tldr; Dat veel allochtonen in die "prachtwijken" in de criminaliteit belanden is gewoon hun eigen keuze.
Als tip om een betere visie te krijgen of dit wel klopt kan ik jullie beide de film Dangerous Minds aanbevelen, hiermee zie je dat er altijd een keuze is om het slechte of het goede pad te betreden
  donderdag 17 september 2009 @ 12:30:12 #161
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72835837
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Als tip om een betere visie te krijgen of dit wel klopt kan ik jullie beide de film Dangerous Minds aanbevelen, hiermee zie je dat er altijd een keuze is om het slechte of het goede pad te betreden
Ik heb geen film nodig, ik ben het levende bewijs
AFC AJAX
pi_72835861
quote:

[..]

Ik denk dat posten sociaal economische posititie in de samenleving bedoelde.
Overigens is er wel correlatie tussen geografische locatie en sociaal economische positie.

Dus ze worden niet gedwonen om te stelen omdat ze in een getto worden, maar het stelen is een gevolg van hun sociaal economische positie, en hun locatie is een gevolg van hun sociaal economische positie.

Anders gezegd: in een getto wonen veel dieven.
quote:
Ze krijgen gewoon hulp van de overheid om naar school te kunnen gaan
Ze krijgen hulp, dat is mooi, maar die hulp is niet op het individu toegesneden en dus minder effectief. Jij hebt wel op het individu toegesneden hulp gekregen, namelijk een opvoeding van je ouders.
pi_72835932

ZAHLEN BITTE
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72835983
quote:

[..]

Nee, ze krijgen onvoldoende steun van o.a. de overheid. Ik denk dat jij ook wel begrijpt dat de jongeren de criminaliteit onderling in stand houden. Als iemand met drugs dealen op zijn 15e een paar duizend euro kan verdienen, is de keuze hiervoor snel gemaakt. Zo belanden steeds opnieuw jongeren in die cirkel. Hun eigen keuze zeg jij. Ik denk niet dat deze jongeren op hun 14e eigen keuzes maken, maar grotendeels beïnvloed worden door hun omgeving, door hun vrienden en door het moraal waar zij elke dag mee geconfronteerd worden. Dit moraal neem je dan vanzelf over.
Niemand dwingt ze om dit te doen, dat ben ik met je eens. Maar hun eigen keuze is het ook niet.

Het is niet alleen aan de overheid om dit straat-moraal te vervangen door iets wenselijkers, het is ook aan de opvoeders uiteraard. De overheid kan ze hier wel bij helpen.
Derevaun Seraun.
pi_72836116
wilders kijkt te veel in het onzin gedeelte van het F0k Forum
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:41:29 #166
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72836183
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik denk dat posten sociaal economische posititie in de samenleving bedoelde.
Overigens is er wel correlatie tussen geografische locatie en sociaal economische positie.

Dus ze worden niet gedwonen om te stelen omdat ze in een getto worden, maar het stelen is een gevolg van hun sociaal economische positie, en hun locatie is een gevolg van hun sociaal economische positie.

Anders gezegd: in een getto wonen veel dieven.
[..]

Ze krijgen hulp, dat is mooi, maar die hulp is niet op het individu toegesneden en dus minder effectief. Jij hebt wel op het individu toegesneden hulp gekregen, namelijk een opvoeding van je ouders.
Dat zou kunnen, daarom vroeg ik hem ook of ik hem wel/niet goed had begrepen, zonder duidelijke antwoord

Wat betreft de economische positie ben ik het niet met je eens. Ik geef mijn persoonlijke leven weer als voorbeeld:

Ik ben mijn hele leven lang opgevoed door mijn moeder die het van een kleine AOW uitkering moet doen omdat ze al vijftien jaar chronisch ziek is. Dat mijn moeder mij leerde dat stelen fout is, en dat naar school gaan goed is; dat klopt, dat gaf zij mij mee. Maar dat leren die andere kinderen ook hoor. Ze lappen die regels echter aan hun spreekwoordelijke laars en kiezen er uiteindelijk zelf voor om een kutleven te lijden.

En ik moet eerlijk bekennen; zonder hulp van de regering (huursubsidie, uitkering, studiefinanciering, kinderbijslag) had ik het echt nooit gered om te studeren. Dat geld was er namelijk gewoon niet, en dat is dan ook precies waarom ik zo van Nederland hou En die kans krijgt iedereen.

En natuurlijk zullen er altijd uitzonderingen zijn. Mensen die van huis af al een slechte opvoeding krijgen, maar omdat als dé reden te bestempelen waarom zoveel allochtonen crimineel zijn vind ik onzin. Waarom? Omdat veel Marokkanen met wie ik op de basisschool zat zelf ook aan lager wal zijn geraakt, maar ze hadden prima ouders!!!
AFC AJAX
  donderdag 17 september 2009 @ 12:43:55 #167
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72836264
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Nee, ze krijgen onvoldoende steun van o.a. de overheid. Ik denk dat jij ook wel begrijpt dat de jongeren de criminaliteit onderling in stand houden. Als iemand met drugs dealen op zijn 15e een paar duizend euro kan verdienen, is de keuze hiervoor snel gemaakt. Zo belanden steeds opnieuw jongeren in die cirkel. Hun eigen keuze zeg jij. Ik denk niet dat deze jongeren op hun 14e eigen keuzes maken, maar grotendeels beïnvloed worden door hun omgeving, door hun vrienden en door het moraal waar zij elke dag mee geconfronteerd worden. Dit moraal neem je dan vanzelf over.
Niemand dwingt ze om dit te doen, dat ben ik met je eens. Maar hun eigen keuze is het ook niet.

Het is niet alleen aan de overheid om dit straat-moraal te vervangen door iets wenselijkers, het is ook aan de opvoeders uiteraard. De overheid kan ze hier wel bij helpen.
En dit vind ik dus onzin!

Ik verwijs je naar mijn vorige (langere) post. Ik ben zelf met zulke mensen opgegroeid, en heb mij er gewoon niks van aangetrokken. een Marokkaans jeugdvriend van mij ook niet, en die studeert nu zelf aan de UvA.

De meeste jongeren echter vinden het inderdaad te aanlokkelijk, maar om die schuld af te schuiven op de overheid vind ik onzin!
AFC AJAX
pi_72836923
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
ZAHLEN BITTE
Daar ben ik wel voor:
> 150 kilo == 1000 euro tax
100 - 150 kilo === 500 euro tax
<100 kilo ==== 0 euro tax
pi_72836925
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef msnk het volgende:
Dat mijn moeder mij leerde dat stelen fout is, en dat naar school gaan goed is; dat klopt, dat gaf zij mij mee. Maar dat leren die andere kinderen ook hoor. Ze lappen die regels echter aan hun spreekwoordelijke laars en kiezen er uiteindelijk zelf voor om een kutleven te lijden.
Ga jouw moeder jou veel keus om die regels aan je laars te lappen?
pi_72837087
http://player.nos.nl/inde(...)853/category/nieuws/

Kunnen de reacties weer ontopic?
  donderdag 17 september 2009 @ 13:18:16 #171
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72837121
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:10 schreef zovty het volgende:

[..]

Ga jouw moeder jou veel keus om die regels aan je laars te lappen?
Hoe bedoel je precies? Dat als ik iets fout deed, ik meteen straf kreeg o.i.d?

Ze hield geen toezicht op wie mijn vrienden waren, ik mocht omgaan met wie ik wilde. Dus ook foute jongens. Ik deed er echter niets mee.
AFC AJAX
pi_72837321
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:18 schreef msnk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? Dat als ik iets fout deed, ik meteen straf kreeg o.i.d?
Wat is de reden dat jij niet hebt gekozen voor het snelle geld, de strakke wijven en de snelle wagens?
pi_72837437
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....

Treurig. Maar eigenlijk wel superslim van Wilders.
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Tuurlijk weet Wilders dat deze standpunten er nooit doorheen zullen komen, maar hij vestigt wel op slinkse wijze aandacht op zichzelf en de rest van zijn partijpunten.
U MAD?
pi_72837461
Negeren werkte bij Janmaat ook niet.
pi_72837499
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....

Treurig. Maar eigenlijk wel superslim van Wilders.
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Tuurlijk weet Wilders dat deze standpunten er nooit doorheen zullen komen, maar hij vestigt wel op slinkse wijze aandacht op zichzelf en de rest van zijn partijpunten.
Kant was dat over de keppeltjes (SP )
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')