abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72827688
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:30 schreef marcodej het volgende:

[..]

Neen, ik stem geen links.

Maar jij zet je af tegen oa de SP, terwijl de PVV niet eens zoveel verschilt van die SP. De SP en PVV halen hun electoraat bovendien uit dezelfde bevolkingsgroep.

Dus ik moest daarom lachen.
ja maar dan ben je toch niet identiek als je op bepaalde vlakken het eens bent?

Er zullen ok wel is partijen eens zijn met de PvdD.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72827706
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De WC-schoonmaakster van de Tweede Kamer heeft ook 'oplossingen'. Of oplosmiddelen. In ieder geval, zoiets.
Je wilt niet weten met wat voor eenvoudige doch doeltreffende oplossingen de man op de straat op de proppen kan komen. Soms verbluffend eenvoudig en veel beter dan wat er in de ivoren toren "ver van de werkelijkheid" achter onze rug wordt bedisseld, vaak met de partijpolitiek als eerste uitgangspunt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72827734
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je wilt niet weten met wat voor eenvoudige doch doeltreffende oplossingen de man op de straat op de proppen kan komen. Soms verbluffend eenvoudig en veel beter dan wat er in de ivoren toren "ver van de werkelijkheid" achter onze rug wordt bedisseld, vaak met de partijpolitiek als eerste uitgangspunt.
ik denk dat sommige dingen nog wel is lastiger in elkaar zitten dan we denken..
AJAX AMSTERDAM!
pi_72827920
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

ik denk dat sommige dingen nog wel is lastiger in elkaar zitten dan we denken..
Dat ontken ik ook niet. Maar soms zijn ze ook zo ontzettend simpel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72828584
wilders heeft gewoon vooraf een stapel met belachelijke plannen gemaakt en zodra hij even uit het nieuws is pakt ie er een van de stapel, geblinddoekt, en leest het gewoon in de 2e kamer op als ie aan de beurt is. Iedereen weer heisa maken, maar ondertussen lacht ie in zijn vuistje...
pi_72828616
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:35 schreef koffiegast het volgende:
wilders heeft gewoon vooraf een stapel met belachelijke plannen gemaakt en zodra hij even uit het nieuws is pakt ie er een van de stapel, geblinddoekt, en leest het gewoon in de 2e kamer op als ie aan de beurt is. Iedereen weer heisa maken, maar ondertussen lacht ie in zijn vuistje...
Ik zeg je, hij is briljant. En hij gaat flink kont schoppen in Den Haag.
pi_72828664
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zeg je, hij is briljant. En hij gaat flink kont schoppen in Den Haag.
dom schaap.
"They put a black face on the New World Order, and now we’re all happy."
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 01:54:44 #108
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72828692
Moslims hebben zelf eeuwen lang extra belasting geëist van niet-islamitische mannen, de zogenaamde Jizya. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Jizya ) Nu Wildertje ongeveer hetzelfde wil doen is hij ineens de boeman?
pi_72828715
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moslims hebben zelf eeuwen lang extra belasting geëist van niet-islamitische mannen, de zogenaamde Jizya. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Jizya ) Nu Wildertje ongeveer hetzelfde wil doen is hij ineens de boeman?
Ja en Israël dropt ook al jaren witte fosfor in de Gazastrook, en nu ineens is de Islam het probleem?
En Christenen hebben ook eeuwen lang slaven gedreven en mensen verbrand omdat hun dat beviel, en nu is de Islam het probleem?
Wilders is een hypocriete flikker.
pi_72828724
Ik vind het wel vermakelijk. Enerzijds omdat het betoog van Wilders best wat grappen bevatte, anderzijds omdat half Nederland weer eens in een krimp schiet omdat Wilders wat roept.
  donderdag 17 september 2009 @ 02:06:51 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72828751
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk. Enerzijds omdat het betoog van Wilders best wat grappen bevatte, anderzijds omdat half Nederland weer eens in een krimp schiet omdat Wilders wat roept.
Dat dus.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72828756
Andere grappert vandaag was Felix Rottenberg (PVDA) bij DWDD met zijn verhaal over het feit dat de islam rap aan invloed in Europa verliest.
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 02:08:45 #113
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72828760
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:57 schreef CorporateDesignKiller het volgende:

[..]

Ja en Israël dropt ook al jaren witte fosfor in de Gazastrook, en nu ineens is de Islam het probleem?
En Christenen hebben ook eeuwen lang slaven gedreven en mensen verbrand omdat hun dat beviel, en nu is de Islam het probleem?
Wilders is een hypocriete flikker.
Sterk argument!
pi_72828763
Waarom heet dit topic nu ''hoofddoekentax'? Wilders heeft het duidelijk gehad over kopvoddentax.
pi_72828765
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:48 schreef CorporateDesignKiller het volgende:

[..]

dom schaap.
Je hebt gelijk. Met het huidige beleid van pappen en nathouden gaat het helemaal goed komen. We hebben geen problemen met moslims en kutmarokkaantjes. Er zijn geen illegalen in Nederland en economische gelukszoekers bestaan niet. Elke allochtoon werkt hard en heeft een baan. Het verhaal van uitkeringen voor allochtonen is een verzinsel. Criminelen zijn ook helemaal niet oververtegenwoordigd onder allochtonen. Er wordt al helemaal niet teveel aan de EU betaald en we kunnen best nog wat meer ontwikkelingsgeld missen. En natuurlijk is het geen enkel probleem dat we volgend jaar weer meer "asiel"zoekers kunnen verwachten. De JSF is geen financiele ramp. De HSL is rendabel. De politie kan best nog wat inleveren. Het is volkomen normaal dat banken in tijden van crisis met hoge bonussen smijten. En dat allemaal dankzij de huidige regering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wie is hier het schaap? Eikel.
pi_72828809
quote:
Op donderdag 17 september 2009 02:08 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Sterk argument!
Domme kneus, het was sarcastisch bedoeld aangezien jouw argument ook rechtstreeks stamt uit het hoofd van een persoon met een vergevorderd stadium van retardatie.
pi_72828839
quote:
Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Met het huidige beleid van pappen en nathouden gaat het helemaal goed komen. We hebben geen problemen met moslims en kutmarokkaantjes. Er zijn geen illegalen in Nederland en economische gelukszoekers bestaan niet. Elke allochtoon werkt hard en heeft een baan. Het verhaal van uitkeringen voor allochtonen is een verzinsel. Criminelen zijn ook helemaal niet oververtegenwoordigd onder allochtonen. Er wordt al helemaal niet teveel aan de EU betaald en we kunnen best nog wat meer ontwikkelingsgeld missen. En natuurlijk is het geen enkel probleem dat we volgend jaar weer meer "asiel"zoekers kunnen verwachten. De JSF is geen financiele ramp. De HSL is rendabel. De politie kan best nog wat inleveren. Het is volkomen normaal dat banken in tijden van crisis met hoge bonussen smijten. En dat allemaal dankzij de huidige regering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wie is hier het schaap? Eikel.
De Islam is niet de bron van de problemen met Marokkanen, dat ligt toch echt aan het gebrek aan opvoeding. De problemen met die jongeren los je niet op door de Koran te verbieden maar door het rechtssysteem te verbeteren.
En denk jij nou echt dat het aan ONZE regering ligt dat die banken kapitaal-injecties nodig hebben? Ga je inlezen want door personen als jij krijgen sensatie flikkers als Wilders stemmen.
De georganiseerde misdaad is nog steeds in handen van autochtonen.
En Nederland veranderen in een politiestaat zal nooit positief uitpakken.
pi_72828988
quote:
Op donderdag 17 september 2009 02:26 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
De Islam is niet de bron van de problemen met Marokkanen, dat ligt toch echt aan het gebrek aan opvoeding. De problemen met die jongeren los je niet op door de Koran te verbieden maar door het rechtssysteem te verbeteren.
En wie hoort die marokkanen op te voeden? Juist, hun ouders. En wat zijn dat? Juist... Marokkanen!

Maar los daarvan, waarom zijn het altijd de marokkanen die moeilijkheden veroorzaken? Waarom bijvoorbeeld nooit de Chinezen? Omdat er een groot verschil is: Chinezen werken wel hard, zitten niet vuistdiep in de criminaliteit en kennen geen religieuze fanatici.

En wie had het hier over de koran verbieden? Ik niet, dat sleep jij erbij.
quote:
En denk jij nou echt dat het aan ONZE regering ligt dat die banken kapitaal-injecties nodig hebben? Ga je inlezen want door personen als jij krijgen sensatie flikkers als Wilders stemmen.
Wat zou je ervan zeggen als we banken eens niet zomaar klakkeloos 20 miljard hadden gegeven, maar telkens 1 miljard per keer? En met de keiharde voorwaarde dat er geen ontslagen zouden vallen en dat er geen bonussen meer werden uitgekeerd? Maar nee, daar was dit linkse kabinet te slap voor. Dat durfden ze niet te eisen.

En daarom kan de burger nu de rekening betalen voor de hebzucht van de banken. Wij kunnen weer de stront opruimen achter de reet van de bankiers. Die vervolgens als een kleuter met het geld van de burger wegrennen voor hun verantwoordelijkheid. Als jij dat ok vindt, stem dan vooral weer PvdA.
quote:
De georganiseerde misdaad is nog steeds in handen van autochtonen.
Daar had ik het niet over. Ik had het over de enorme procentuele relatieve oververtegenwoordiging van allochtonen in het criminele circuit.
quote:
En Nederland veranderen in een politiestaat zal nooit positief uitpakken.
Dat zei ik niet. Ik zei dat er niet weer bezuinigd moet worden op politie. Ik kan nu al niet fatsoenlijk aangifte meer doen.

Ik hoor je trouwens niet over de miljarden aan nutteloze ontwikkelingshulp, het stijgende aantal gelukszoekers, het met 80% gestegen aantal importbruiden, de JSF, de HSL, de torenhoge bijdrage aan de EU. Maar eigenlijk verbaast me dat ook niks.
  donderdag 17 september 2009 @ 04:08:56 #119
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_72829037
Hij meent het niet serieus; hij zoekt aandacht. En die heeft hij gevonden.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_72829043
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:

[..]

Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
het is gewoon een feit: buitenlanders hebben nederland gedeeltelijk verpest. vroeger betaalde je 15 gulden aan ziekenfonds nu over de 100 euro allemaal doordat de allochtonen voor alles wellens en wetens naar het ziekenhuis hupelde.

Ook hier in den haag zitten die mensen met een uitkering gezellig in een koffiehuis tot het weer etenstijd is.. dat terwijl ze makkelijk kunnen werken. Jullie roepen allemaal: wij hebbe nl groot gemaakt, maar dat is onzin. voordat jullie er waren hadden de nederlanders een zogeheten spaarpot waarin een deel van het belastingsgeld van de mensen in. Nu is die pot leeg. nederland is blut en moet daarom de pensioensleeftijden verhogen.

Het is zelfs zo geweest dat er kinderbijslag werd gestuurd naar turkije omdat die kinderen terug naar turkije waren gegaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Brand op 17-09-2009 04:51:40 ]
ik heb geen handtekening ... of toch wel?
pi_72829045
phew dat lucht op

[ Bericht 86% gewijzigd door Mr.Brand op 17-09-2009 04:52:48 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 04:19:18 #122
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_72829046
quote:
Op donderdag 17 september 2009 04:13 schreef Mr.Brand het volgende:

<primitief gelul>

Ik ben het met je eens dat de integratie slecht loopt en dat er wat (flink) harder opgetreden mag worden. Ik ben net als jij een groot voorstander van het enkeltje Casablanca.

Maar man, wat weet jij het weer dom en oppervlakkig weg te zetten
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_72829047
zo zo
pi_72829053
quote:
Op donderdag 17 september 2009 04:19 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de integratie slecht loopt en dat er wat (flink) harder opgetreden mag worden. Ik ben net als jij een groot voorstander van het enkeltje Casablanca.

Maar man, wat weet jij het weer dom en oppervlakkig weg te zetten
Het gaat om de inhoud die ik meedeel in dat bericht, niet de opmaak van de woorden.
Hetgene dat ik typ is berust op feiten mede omdat ik het met eigen ogen zie.

Een ouder kan geen kind opvoeden als hij zelf nog niet opgevoed is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Brand op 17-09-2009 04:48:56 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 05:40:18 #125
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_72829087
Waar is de bron van dit bericht dan? Of lopen we nu allemaal op het verhaal van TS te bouwen?

Edit:
Wilders wil hoofddoekjesbelasting

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')