Je ziet het nog als haalbaar ook?quote:Op donderdag 17 september 2009 07:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja.. het is wel de manier om Moslims het land uit te werken. Ze dermate veel belasting laten betalen dat ze elders beter terecht kunnen ...
als dat het doel is dan komt ie er wel
Want ?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef Perenbomen het volgende:
Boswachter.?
Ben jij racist??
ja zeker
Achja, dat kun je verwachten he.quote:Op donderdag 17 september 2009 07:58 schreef Penisbaard het volgende:
Op de Wildershyve schreeuwen ze allemaal weer dat Wilders groot gelijk heeft, het maakt niet uit wat hij schreeuwt, al gaat het over belasting op het hebben van een andere huidskleur. Dat volk loopt toch wel weer achter hem aan, want alles wat Wilders en de Telegraaf zeggen is waar.
Ik heb geen godsdienst hoor, laat ze ook maar kruisjesbelasting invoeren!quote:Op donderdag 17 september 2009 07:48 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn hier dus serieus mensen die dit een goed plan vinden?
Jongens, ga je schamen. Jullie vinden dus dat het openlijk belijden van een andere godsdienst dan de 'onze' 1000 Euro moet kosten? Ik heb het nog niet eerder over Wilders gezegd, maar dit plan is werkelijk fascistisch.
En alle internethelden op FOK die dit een gewedlig idee vinden zijn dus óók fascisten.
Hoeveel we jaarljks aan de EU afdragen is vastgelegd in allemaal verdragen, die je niet zomaar even kan opzeggen. Niet haalbaar dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee. Een paar voorbeelden:
- minder uitgeven aan de EU
Is al gebeurd, voor zover mij bekend. Zet bovendien geen zoden aan de dijk. Het gaat hoogstens om enkele miljoenen. Peanuts dus.quote:- stopzetten van uitkeringen naar het buitenland
Wanneer is iets een 'linkse hobbie'? Als Wilders er het nut niet van ziet? Come on...quote:- stoppen met subsidieren van linkse hobbies
Ontwikkelingsgeld is voor een groot deel gewoon een investering in Nederlandse bedrijven die daar in die landen werkzaam zijn. Nogal een overversimpeling van het probleem dus.quote:- alleen ontwikkelingsgeld geven aan landen die iedere euro daadwerkelijk kunnen verantwoorden
Alsof we nu al jan en alleman toelatenquote:- stoppen met immigratie, alleen nog echte asielzoekers toelaten
Maar dan ook geen premie laten betalen.quote:- immigranten de eerste 10 jaar geen uitkering
En dan mensen die hier al 10 jaar wonen, hier een leven een carriere hebben opgebouwd, het land uitschoppen zeker?quote:- werk maken van een actief terugkeerbeleid naar landen die allang veilig zijn
En Wilders kan zo aanwijzen welke laag paristerend is en welke niet zeker?quote:- ambtenarenapparaat uitdunnen door in de parasiterende laag te snoeien
De overheid heeft geen enkel recht om zich te bemoeien met het salaris van managers van private ondernemingen. Wat aandeelhouders met *hun* geld doen moeten ze lekker zelf weten. Voor publieke ondernemingen is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht trouwens dat Wilders zo liberaal was? Partij voor de VRIJHEID, enzo?quote:- salarissen van "top"managers aan banden leggen
Jij denkt dat hij deze speeches zelf schrijft?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja, dat kun je verwachten he.
Maar goed, dat is hetzelfde als Marianne Thieme die een vleesvrije dag voorstelt: Dan soppen een paar duizend vegetariers van de stoel van haar uitspraken.
Wilders gaat af en toe te ver met zijn "humor". Althans, ik neem aan dat dit humor is van hem.
Humor? Pechtold vroeg dat nog, maar nee hoor, het was een serieus voorstel. Volgens mij zei Wilders zelfs erbij dat hij het als initiatiefvoorstel in de kamer gaat inbrengen.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja, dat kun je verwachten he.
Maar goed, dat is hetzelfde als Marianne Thieme die een vleesvrije dag voorstelt: Dan soppen een paar duizend vegetariers van de stoel van haar uitspraken.
Wilders gaat af en toe te ver met zijn "humor". Althans, ik neem aan dat dit humor is van hem.
Dat is dan ook weer achterlijk, alle dingen op je hoofd voor geloof moeten gewoon op scholen en gemeentehuizen etc verboden worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef msnk het volgende:
Deze tax geldt overigens niet voor keppeltjes, capuchons e.d. Het is puur bedoeld voor hoofddoekjes die gedragen worden uit Islamitische overwegingen.
Benadrukte Wilders zelf, na vragen van de andere oppositie partijen en de PvdA.
Toont maar weer aan hè
Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moest er best hard om lachen
Dit heb ik ook. Zonde dat hij het hiermee verneukt voor een hoop mensen, hij heeft af en toe goede punten. De extra 100 miljoen naar 19.000 man... De criminele tov de oudjes. En dan verprutst hij het weer met zo'n kinderachtige uitspraak.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.
Als Wilders zich eens wat minder bezighoudt met het express proberen te kwetsen van moslims (zoals dit en uitspraken als het verbieden van de koran) dan zou ik het best op veel punten met hem eens kunnen zijn.
Hij durft van sommige zaken gewoon te zeggen zoals het is. Echter in dit soort gevallen gaat hij te ver.
Doet me denken aan Adolfus.
Pas op, als je hem daarmee vergelijkt komen zijn maatjes meteen met Godwin aanzettenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.
Als Wilders zich eens wat minder bezighoudt met het express proberen te kwetsen van moslims (zoals dit en uitspraken als het verbieden van de koran) dan zou ik het best op veel punten met hem eens kunnen zijn.
Hij durft van sommige zaken gewoon te zeggen zoals het is. Echter in dit soort gevallen gaat hij te ver.
Doet me denken aan Adolfus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |