abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 07:38:06 #126
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72829283
Wat ik dan belachelijk vind is dat er iemand bij Goedemorgen Nederland vanochtend zei dat je er niet zo lacherig over moet doen, omdat er zoveel mensen op hem stemmen.

Ja, dahaaag. Het is belachelijk, het slaat nergens op. Punt.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 17 september 2009 @ 07:43:00 #127
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72829313
ach ja.. het is wel de manier om Moslims het land uit te werken. Ze dermate veel belasting laten betalen dat ze elders beter terecht kunnen ...
als dat het doel is dan komt ie er wel
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 17 september 2009 @ 07:47:04 #128
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72829331
quote:
Op donderdag 17 september 2009 07:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja.. het is wel de manier om Moslims het land uit te werken. Ze dermate veel belasting laten betalen dat ze elders beter terecht kunnen ...
als dat het doel is dan komt ie er wel
Je ziet het nog als haalbaar ook?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_72829342
Er zijn hier dus serieus mensen die dit een goed plan vinden?

Jongens, ga je schamen. Jullie vinden dus dat het openlijk belijden van een andere godsdienst dan de 'onze' 1000 Euro moet kosten? Ik heb het nog niet eerder over Wilders gezegd, maar dit plan is werkelijk fascistisch.

En alle internethelden op FOK die dit een gewedlig idee vinden zijn dus óók fascisten.
  donderdag 17 september 2009 @ 07:58:33 #130
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72829405
Op de Wildershyve schreeuwen ze allemaal weer dat Wilders groot gelijk heeft, het maakt niet uit wat hij schreeuwt, al gaat het over belasting op het hebben van een andere huidskleur. Dat volk loopt toch wel weer achter hem aan, want alles wat Wilders en de Telegraaf zeggen is waar.
  donderdag 17 september 2009 @ 08:17:27 #131
267625 Perenbomen
Banana in je oor
pi_72829587
Boswachter.?
Ben jij racist??

ja zeker
pi_72829607
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef Perenbomen het volgende:
Boswachter.?
Ben jij racist??

ja zeker
Want ?
U MAD?
pi_72829633
quote:
Op donderdag 17 september 2009 07:58 schreef Penisbaard het volgende:
Op de Wildershyve schreeuwen ze allemaal weer dat Wilders groot gelijk heeft, het maakt niet uit wat hij schreeuwt, al gaat het over belasting op het hebben van een andere huidskleur. Dat volk loopt toch wel weer achter hem aan, want alles wat Wilders en de Telegraaf zeggen is waar.
Achja, dat kun je verwachten he.
Maar goed, dat is hetzelfde als Marianne Thieme die een vleesvrije dag voorstelt: Dan soppen een paar duizend vegetariers van de stoel van haar uitspraken.

Wilders gaat af en toe te ver met zijn "humor". Althans, ik neem aan dat dit humor is van hem.
U MAD?
pi_72831152
Marianne Thieme hoop dat die partij van haar het niet gaat redden bij de volgende verkiezingen. Voegt niks toe in de kamer ..
AJAX AMSTERDAM!
pi_72831204
Ik moest er best hard om lachen
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 09:47:43 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72831214
En dat allemaal voor meer Vrijheid

PVV
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_72831400
Alsof dat serieus was. .
pi_72831406
Als dat serieus was: !
pi_72831432
quote:
Op donderdag 17 september 2009 07:48 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn hier dus serieus mensen die dit een goed plan vinden?

Jongens, ga je schamen. Jullie vinden dus dat het openlijk belijden van een andere godsdienst dan de 'onze' 1000 Euro moet kosten? Ik heb het nog niet eerder over Wilders gezegd, maar dit plan is werkelijk fascistisch.

En alle internethelden op FOK die dit een gewedlig idee vinden zijn dus óók fascisten.
Ik heb geen godsdienst hoor, laat ze ook maar kruisjesbelasting invoeren!
pi_72831580
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee. Een paar voorbeelden:
- minder uitgeven aan de EU
Hoeveel we jaarljks aan de EU afdragen is vastgelegd in allemaal verdragen, die je niet zomaar even kan opzeggen. Niet haalbaar dus.
quote:
- stopzetten van uitkeringen naar het buitenland
Is al gebeurd, voor zover mij bekend. Zet bovendien geen zoden aan de dijk. Het gaat hoogstens om enkele miljoenen. Peanuts dus.
quote:
- stoppen met subsidieren van linkse hobbies
Wanneer is iets een 'linkse hobbie'? Als Wilders er het nut niet van ziet? Come on...
quote:
- alleen ontwikkelingsgeld geven aan landen die iedere euro daadwerkelijk kunnen verantwoorden
Ontwikkelingsgeld is voor een groot deel gewoon een investering in Nederlandse bedrijven die daar in die landen werkzaam zijn. Nogal een overversimpeling van het probleem dus.
quote:
- stoppen met immigratie, alleen nog echte asielzoekers toelaten
Alsof we nu al jan en alleman toelaten Het probleem is dat dat gewoonweg niet zo makkelijk valt te controleren. Zeker niet met open grenzen.
quote:
- immigranten de eerste 10 jaar geen uitkering
Maar dan ook geen premie laten betalen.
quote:
- werk maken van een actief terugkeerbeleid naar landen die allang veilig zijn
En dan mensen die hier al 10 jaar wonen, hier een leven een carriere hebben opgebouwd, het land uitschoppen zeker?
quote:
- ambtenarenapparaat uitdunnen door in de parasiterende laag te snoeien
En Wilders kan zo aanwijzen welke laag paristerend is en welke niet zeker? Bovendien zal dat snoeien moeten gebeuren door de ambtenarij zelf. Zie je het al voor je?
quote:
- salarissen van "top"managers aan banden leggen
De overheid heeft geen enkel recht om zich te bemoeien met het salaris van managers van private ondernemingen. Wat aandeelhouders met *hun* geld doen moeten ze lekker zelf weten. Voor publieke ondernemingen is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht trouwens dat Wilders zo liberaal was? Partij voor de VRIJHEID, enzo?

[quote]
- hoge belastingen op bonussen
[/quote

Idem als hierboven. Als je Nederland tot een derde wereldland wil maken moet je juist de succesvolle mensen gaan uitkleden. Die zijn dan binnen no-time weg hier. We hebben al een flinke brain drain hier in dit land, en dat gaat zo alleen nog maar erger worden. Misschien komen we hiermee wel uit de crisis, maar over een jaar of 10, als alle hoogopgeleide mensen weg zijn, komen de problemen 2x zo hard terug op ons bord.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_72831617
Wilders is nog bazer dan de eindbaas van super mario
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_72831688
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar goed, dat is hetzelfde als Marianne Thieme die een vleesvrije dag voorstelt: Dan soppen een paar duizend vegetariers van de stoel van haar uitspraken.

Wilders gaat af en toe te ver met zijn "humor". Althans, ik neem aan dat dit humor is van hem.
Jij denkt dat hij deze speeches zelf schrijft?
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  donderdag 17 september 2009 @ 10:06:39 #143
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72831753
Deze tax geldt overigens niet voor keppeltjes, capuchons e.d. Het is puur bedoeld voor hoofddoekjes die gedragen worden uit Islamitische overwegingen.
Benadrukte Wilders zelf, na vragen van de andere oppositie partijen en de PvdA.

Toont maar weer aan hè
AFC AJAX
pi_72831784
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Humor? Pechtold vroeg dat nog, maar nee hoor, het was een serieus voorstel. Volgens mij zei Wilders zelfs erbij dat hij het als initiatiefvoorstel in de kamer gaat inbrengen.
pi_72831873
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef msnk het volgende:
Deze tax geldt overigens niet voor keppeltjes, capuchons e.d. Het is puur bedoeld voor hoofddoekjes die gedragen worden uit Islamitische overwegingen.
Benadrukte Wilders zelf, na vragen van de andere oppositie partijen en de PvdA.

Toont maar weer aan hè
Dat is dan ook weer achterlijk, alle dingen op je hoofd voor geloof moeten gewoon op scholen en gemeentehuizen etc verboden worden.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72832320
Hij is weer lekker bezig .

"Maakt u zich geen zorgen, de motie van wantrouwen krijgt u later vandaag wel "
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 10:44:37 #147
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72832836
Ik ben voor een Coup-de-soleil-tax. En aangezien Wilders de enige is die binnen het reglement valt en de gehele anti islamisering van de opbrengst van die tax betaalt moet worden, kost het hem slechts het schamelijke bedrag van ¤150.000.000 per jaar
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72832872
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moest er best hard om lachen
Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.

Als Wilders zich eens wat minder bezighoudt met het express proberen te kwetsen van moslims (zoals dit en uitspraken als het verbieden van de koran) dan zou ik het best op veel punten met hem eens kunnen zijn.
Hij durft van sommige zaken gewoon te zeggen zoals het is. Echter in dit soort gevallen gaat hij te ver.
Doet me denken aan Adolfus.
U MAD?
pi_72833012
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik moest ook lachen, maar dit is natuurlijk de gedachtengang van een psycho. Daar kun je meestal hartelijk om lachen, maar als je erover na gaat denken krijg je een WTF'ertje.

Als Wilders zich eens wat minder bezighoudt met het express proberen te kwetsen van moslims (zoals dit en uitspraken als het verbieden van de koran) dan zou ik het best op veel punten met hem eens kunnen zijn.
Hij durft van sommige zaken gewoon te zeggen zoals het is. Echter in dit soort gevallen gaat hij te ver.
Dit heb ik ook. Zonde dat hij het hiermee verneukt voor een hoop mensen, hij heeft af en toe goede punten. De extra 100 miljoen naar 19.000 man... De criminele tov de oudjes. En dan verprutst hij het weer met zo'n kinderachtige uitspraak.
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 10:54:27 #150
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72833078
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Pas op, als je hem daarmee vergelijkt komen zijn maatjes meteen met Godwin aanzetten
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')