Uiteraard. Dat is àltijd de laatste aflevering.quote:Zouden ze ook weer een motorspecial hebben?
En met afstand de sneuste.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Uiteraard. Dat is àltijd de laatste aflevering.
"En hoe dat afloopt zien we bij deze komediant op de A12."quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef JDude het volgende:
Ah, tof, nieuwe BodW. Dat gortdroge commentaar van Leo de Haas is eigenlijk best een verademing na het sensatiebeluste drugsrunnergejaag van die kabouter van SBS.
Leukste. Daar wordt tenminste een redelijk objectief beeld gegeven van motorrijders, dat het niet alleen snelheidsmaniakken zijn.quote:
Idd, maar onderstaand filmpje vond ik dan wel weer mooi.quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef JDude het volgende:
Ah, tof, nieuwe BodW. Dat gortdroge commentaar van Leo de Haas is eigenlijk best een verademing na het sensatiebeluste drugsrunnergejaag van die kabouter van SBS.
Sowieso wordt er in BODW gewoon een normaal beeld van weggebruikers gegeven. Niet alleen in de motorspecials, maar ook in de normale uitzendingen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:27 schreef drijfhout het volgende:
De motorspecials zijn de leukste afleveringen, en inderdaad zeker omdat er tenminste een normaal beeld van motorrijders wordt gegeven.
Heheh. Ze roepen juist ongewild het tegenovergestelde beeld op. Die motorspecial doen ze al jaren en jaren. Als ze al tien jaar lang ieder jaar krampachtig moeten benadrukken dat er ook écht, serieus, geloof ons nou maar mensen, wel fatsoenlijke motorrijders zijn (nee, echt!), dan weet je toch genoeg...?quote:Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef CasB het volgende:
[..]
Leukste. Daar wordt tenminste een redelijk objectief beeld gegeven van motorrijders, dat het niet alleen snelheidsmaniakken zijn.
In het begin, die snor!quote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Blik op de weg in 1991
Toen waren ze een stuk soepeler haha
Dat zijn echt helden. (gister hielden ze nog een lekker wijf aan ook)quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef NoCigar het volgende:
Bovendien hebben Wegmisbruikers Jos en Ger.
De grote grap is gewoon dat die tuinkabouter eerst zegt dat ze voldoende aanknopingspunten hebben, maar vervolgens toch nog om tips vraagtquote:Op maandag 14 september 2009 14:27 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Idd, maar onderstaand filmpje vond ik dan wel weer mooi.
Een motorrijder zonder kenteken die ze eruit rijdt![]()
+ punten voor hen omdat ze het toch uitzenden
Zeer veel - punten omdat ze überhaupt durven te vragen of die vrouw op het eind of de kijkers die kerel willen verraden.
Die twee heb ik ook al eens bij Blik op de Weg gezien.quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef NoCigar het volgende:
Bovendien hebben Wegmisbruikers Jos en Ger.
Die zijn ook wel eens te zien bij blik op de weg!quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind ze allebei leuk, maar neem het wel op en spoel de saaie stukken met Leo of Koos gewoon door. Bovendien hebben Wegmisbruikers Jos en Ger.
Dat inderdaad, moet je je eens indenken hoe dat laatste fragment bij dat programma was gebrachtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Omniej het volgende:Verder beetje matige uitzending ook trouwens, maar de stijl van BODW bevalt me wel een stuk beter dan Webmisbruikers.
Ik heb me voorgenomen dat als ik ooit aan de kant wordt gezet en er is een camerateam bij, dat ik dan ze dan vraag 'Zijn jullie van dat leuke programma of van die kabouter op z'n kratje?'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet je je eens indenken hoe dat laatste fragment bij dat programma was gebracht![]()
"Straks: deze zakenman gaat volledig door het lint en dreigt het camerateam aan te vallen!!1" (x5)
Ik heb me juist voorgenomen het camerateam straal te negeren als ik ooit in één van beide programma's langs de kant word gezet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dat als ik ooit aan de kant wordt gezet en er is een camerateam bij, dat ik dan ze dan vraag 'Zijn jullie van dat leuke programma of van die kabouter op z'n kratje?'
Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb me juist voorgenomen het camerateam straal te negeren als ik ooit in één van beide programma's langs de kant word gezet.
Mensen die heel nadrukkelijk ingaan op de aanwezigheid van 't camerateam komen op mij altijd nogal achterlijk over eerlijk gezegd. (met in de meest extreme vorm natuurlijk de "KANKER OP MET DIE KANKERCAMERA!!!"-types, maar opmerkingen over de kabouterpresentator passen redelijk in 't zelfde rijtje als ik eerlijk ben)
Pcies, collega kwam ook op teuveu, alleen omdat ie het niet eens was met de aanhouding. En tjah, dan trek je toch aan het kortste eind en maakt het camerateam wat closeups van je auto interieur, je schoenen en voor je het weet zit je voortaan in het voorfilmpjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef Mikkie het volgende:
8
[..]
Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.
Als het echt niet anders kan, dan uitstappen en het liefst uit de buurt blijven. En vooral zo min mogelijk zeggen. Hoe minder je zegt, hoe minder nuttig beeldmateriaal voor eventuele uitzending.
Ja, de blurren ze je gezicht. Iedereen mag iedereen op straat gewoon filmen en uitzenden. Alleen in je eigen huis ben je enigszins beschermd door privacy wetgeving. Kan dus op straat ook gewoon van een ieder foto's maken of filmen - neem de vrijspraak van die knul die bij meisjes onder de rok filmt in het noorden van het land.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
maar zo'n cameraploeg vraagt toch na de aanhouding of ze het materiaal mogen gebruiken? Ik zag laatst in een uitzending waarbij de bestuurder niet wilde dat hij gefilmd werd dat hij werd toegesproken door de agent dat de cameraman na de boete nog met hem zou praten.
En dan blijkt dat item gewoon een stukje van 2 seconden te zijn waar de bestuurder van de Porsche 10 km/u te hard reedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk? het enige wat tegenwoordig nog te zien is snelheidsovertredingen..maximaal een rijbewijs wat wordt ingetrokken. En gebeurt er eens iets (zilveren Porsche) dan maken ze een week vantevoren elke dag reclame voor die uitzending waarbij dat "spannende" item als laatste wordt voorgeschoteld
En vervolgens gaan ze dat met die Porsche nog eens jarenlang in elke uitzending herhalen bij de "Straks!"-stukjes, om de tien minuten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk? het enige wat tegenwoordig nog te zien is snelheidsovertredingen..maximaal een rijbewijs wat wordt ingetrokken. En gebeurt er eens iets (zilveren Porsche) dan maken ze een week vantevoren elke dag reclame voor die uitzending waarbij dat "spannende" item als laatste wordt voorgeschoteld
Precies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef Mikkie het volgende:
Dat dus. Ik wil er zo min mogelijk op komen en zo onopvallend mogelijk. Afhankelijk van of ik het eens ben met de meting (als je genaaid wordt is het slim om te bekijken waar ze de fout in zijn gegaan), ga ik kijken of niet. Het handigst is gewoon in de auto blijven zitten, bon ontvangen en aftaaien. Dan kunnen ze het minst van je vastleggen.
Als het echt niet anders kan, dan uitstappen en het liefst uit de buurt blijven. En vooral zo min mogelijk zeggen. Hoe minder je zegt, hoe minder nuttig beeldmateriaal voor eventuele uitzending.
Dat had ik ook gezien ja. Ik verbaasde me er eerlijkgezegd wel over dat de agent dat nog deed ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Precies.
't Toppunt daarvan was trouwens een tijdje geleden zo'n vent in Webmisbruikers. Die reed in een vrij dikke Phaeton met zo goed als geblindeerde ramen. Hij deed alleen even z'n raam een beetje open en commandeerde die agent dat 'ie met de deur dicht achterin moest komen zitten.Is echt geen moment in beeld geweest die man.
Feitelijk spreek je jezelf nu al tegen. Die vent wil niet op tv, maar je hebt het toch op tv gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
maar zo'n cameraploeg vraagt toch na de aanhouding of ze het materiaal mogen gebruiken? Ik zag laatst in een uitzending waarbij de bestuurder niet wilde dat hij gefilmd werd dat hij werd toegesproken door de agent dat de cameraman na de boete nog met hem zou praten.
Mja, anders moest ie buiten blijven staan. Je bent niet verplicht om uit te stappen of je raam helemaal open te doen. Onbeschoft is het misschien wel, maar dat zou me geen reet uitmaken op zo'n moment. Ik ben normaal gesproken heel netjes, maar als ze zo'n camera door je strot douwen is dat ook onbeschoft, en doe ik hetzelfde terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezien ja. Ik verbaasde me er eerlijkgezegd wel over dat de agent dat nog deed ook.
ned 1quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Op welke zender kwam dit ook alweer?
Die lampjes zijn het enige in z'n leven volgens mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat een nerd zeg, met zn contour verlichting![]()
Valt mee, ik ken mensen die net wat verder zijn doorgeslagen wat nerd-zijn betreftquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Die lampjes zijn het enige in z'n leven volgens mij
Dat ie blij is ok, maar ik vind het wel een goedkope smoes om door rood te rijden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef Stali het volgende:
Ik kreeg trouwens kippevel van die huilende vader. Zo iemand kun je toch ook geen bon geven.
Met een goede auto is dat prima mogelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Niet merken dat je een lekke band hebt.
Denk dat die tranen een combinatie waren van spanning en zenuwen plus dan ook nog eens politie aan je broek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ie blij is ok, maar ik vind het wel een goedkope smoes om door rood te rijden.
Blik op de weg word meer en meer een programma over het verkeer. Ondersteund door voorbeelden van hoe het niet moet en 9 vd 10 keer ook uitleg erbij hoe het beter had gekund. Of hoe een andere weggebruiker in een dergelijke situatie het beter opgelost had.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef Omniej het volgende:
Je ziet in BODW ook maar weinig mensen bekeurd worden trouwens.
Webmisbruikers springt van de ene hardrijder naar de andere, hoe meer invorderingen hoe beter en bij elk item wordt netjes nog even het boetebedrag genoemd. In BODW komen veel meer mensen er gewoon met een waarschuwing vanaf, en als ze al een boete krijgen wordt dat tenminste niet zo overdreven breed uitgemeten.
En dan lieten ze nu alleen nog maar een compilatie zien, volgens mij was het fragment in de orginele aflevering nog heftiger...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef Stali het volgende:
Ik kreeg trouwens kippevel van die huilende vader. Zo iemand kun je toch ook geen bon geven.
Dat is blik op de weg toch altijd al geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Blik op de weg word meer en meer een programma over het verkeer. Ondersteund door voorbeelden van hoe het niet moet en 9 vd 10 keer ook uitleg erbij hoe het beter had gekund. Of hoe een andere weggebruiker in een dergelijke situatie het beter opgelost had.
Wegmisbruikers is daarentegen meer een programma dat zich richt op hoe mensen zich misdragen in het verkeer en hoe ze bestraft worden.
Huhquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
En dan lieten ze nu alleen nog maar een compilatie zien, volgens mij was het fragment in de orginele aflevering nog heftiger...
Ja wat een loser. 'Ja een audi mag het ook'. En dan denken dat je op je pauperige kut civic uit 1980 ineens die aftermarketrommel mag installeren.quote:
Terugkijkenquote:
Was natuurlijk een fout van de fietser. Ik heb het overigens wel met theorie geleerd dat slecht zienden voorrang moeten krijgen. Alleen niet de wijze van stok vasthouden.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Dat over die blinden, dat stukje film zouden ze eens op een basisschool moeten laten zien. Of ze zouden er bij de theorie van het rijbewijs eens aandacht aan moeten schenken.
Ik had er serieus nog nooit van gehoord, dat zo iemand door zn stok zo te houden laat zien dat hij wil oversteken.
Wat me trouwens wel op viel was dat die ene vrouw die ene fietser bijna van zn fiets af sloeg toen der stok horizontaal omhoog ging.
Volgens mij stond het wel in het theorieboek toen ik mij rijbewijs haalde. Wat niet wegneemt dat ze er wel meer aandacht aan mogen geven, ook bij jongere kinderen.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Dat over die blinden, dat stukje film zouden ze eens op een basisschool moeten laten zien. Of ze zouden er bij de theorie van het rijbewijs eens aandacht aan moeten schenken.
Dat kende ik ook niet. Maar het is wel logisch eigenlijk.quote:Ik had er serieus nog nooit van gehoord, dat zo iemand door zn stok zo te houden laat zien dat hij wil oversteken.
Tja, ze zag die fietser ook niet aankomen.quote:Wat me trouwens wel op viel was dat die ene vrouw die ene fietser bijna van zn fiets af sloeg toen der stok horizontaal omhoog ging.
Je verwijst naar mijn reactie dus ik neem aan dat alles op mij gericht is.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:38 schreef sander89 het volgende:
Best erg dat dit een heleboel mensen niet weten van hoe je kan zien als een blinde gaat oversteken.
Helaas worden mensen met een handicap best snel over het hoofd gezien of mensen letten helemaal niet op in het verkeer.
Nog triester is het dat iemand niet weet waarom al die ribbels en poppetjes etc voor zijn op de stoep.![]()
![]()
Al is vooral het eerst belangrijk.
Trouwens best raar dat die agenten niet even duidelijk maakte aan die mevrouw die niet stopte bij een zebra dat als ze goed op had gelet die voetganger makkelijk had gezien.
Zij jou ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 00:31 schreef k_man het volgende:
Overigens kan ik me niet heugen dat ik ooit daadwerkelijk een blinde voorrang heb gegeven. Ik zie ze eigenlijk nooit.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
En ja, die ribbels.Ik heb er gewoonweg nooit bij stilgestaan. En blijkbaar wel meer mensen niet, anders ga je je fiets of auto er niet precies bovenop parkeren zoals in BODW te zien was. Als iedereen zo goed weet waar het voor dient, lijkt me dat behoorlijk asociaal of niet soms?
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 02:42 schreef Omniej het volgende:
Ik weet wel hoe ik kan zien dat een blinde gaat oversteken (ik bedoel, als die stok naar voren gaat is dat voor mij echt wel duidelijk genoeg), maar het probleem is dat je die gewoon niet altijd op tijd aan ziet komen. Je kunt niet 24/7 alert zijn op blinden.
Het is geen Wegmisbruikers...quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:39 schreef Omniej het volgende:
Zag er wel uit alsof ons een goede uitzending te wachten staat ja.
In elk geval een beetje actie, tenzij ze al het spannende materiaal al in de promo gebruikt hebben natuurlijk.
Ik had het over fietsen... Met de auto kom je over het algemeen niet op plekken waar plotseling mensen over zouden kunnen steken, en op plekken waar dat wel zo is ben je toch al wel oplettender en rijd je rustig. Als je door de stad fietst is het een ander verhaal, vaak loopt het voetpad langs het fietspad en als er dan vanuit een groepje mensen dat staat te wachten ineens een blinde het fietspad op komt, schrik je wel ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hoort toch te zien wat zich voor je auto afspeelt?
En droeg een helm om zijn intellect te beschermenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij sprak wel normaal Nederlands.
Mooie opmerking was dat van Leoquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En droeg een helm om zijn intellect te beschermen
Camera man bijna in elkaar gestampt en politie maar zeggen rustig meneer rustig meneerquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef NoCigar het volgende:
Als ik zo iets zou roepen zonder camera kan ik misschien een beuk, maar zeker een flinke bekeuring krijgen. Waar slaat het op dat iemand zo iets gewoon kan zeggen?
En ondertussen zat die agent 'm nog een beetje verder op te naaien met sarcastische opmerkingen. "Fijn dat u mij zo beleefd te woord staat."quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Camera man bijna in elkaar gestampt en politie maar zeggen rustig meneer rustig meneer
Permanent kwijt gebeurt volgens mij zeer, zeer zelden, maar hij zal 'm zeker een tijdje hebben moeten missen. Wat een idioot. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die vent in dat busje, rijbewijs permanent kwijt hoop ik?
In amerika word je meteen op de grond gesmakt en getaserdquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had makkelijk belediging van abtenaar in functie kunnen worden.
Whehehequote:
Ja hallo! Dat is een teledinges lens! Daarmee kun je heulemaal niet zien hoe ver ik acher die vrachtauto zit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Wat een briljante aflevering was dit !. Vooral het commentaar vond ik vanavond erg sterk.
(knip)
[ afbeelding ]
Duidelijk toch??
Als ze met BodW zijn is het wel veel meer gedoe om iemand te arresteren. De achterbank is dan immers al bezet. Dus dan moeten ze eerst een andere politieauto vragen om de arrestant te komen halen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
In amerika word je meteen op de grond gesmakt en getaserdVind dit wel erg slap zeg, komt er gewoon mee weg
Whehehequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja hallo! Dat is een teledinges lens! Daarmee kun je heulemaal niet zien hoe ver ik acher die vrachtauto zit.
Op zulke momenten wil ik graag politieagent zijn. Pang schiet hem dan vol in zijn knieschijfquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Wat een briljante aflevering was dit !. Vooral het commentaar vond ik vanavond erg sterk.
Damn, wat was deze gast boos...
[ afbeelding ]
In de categorie 'gepast geweld'quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Op zulke momenten wil ik graag politieagent zijn. Pang schiet hem dan vol in zijn knieschijf
iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Op zulke momenten wil ik graag politieagent zijn. Pang schiet hem dan vol in zijn knieschijf
En daarna nog even taseren, pepperspray erbij en dan wegrijden met z'n autosleutels in je zakquote:
Als hij niet zo boos had gereageerd, had hij waarschijnlijk geen bon voor het niet kunnen tonen van het rijbewijs gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had makkelijk belediging van abtenaar in functie kunnen worden.
Whehequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daarna nog even taseren, pepperspray erbij en dan wegrijden met z'n autosleutels in je zak...
Ruim 30 meterquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
Nog eentje van de klever..
[ afbeelding ]
En wel gewoon de boete betalen. Hij had het ook voor kunnen laten komen, had hij de rechter kunnen proberen te overtuigen.quote:
Ja, hij let niet op de auto voor hem maar op de auto daar weer voor. Misschien heb ik niet goed opgelet, maar wat zat er dan voor die vrachtwagen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij lette op z'n voorganger, ja vast. Hij kon niet eens langs die vrachtwagen kijken.
Staat dat hele fragment incl gesprek met bestuurder ergens online?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Dat oude fragment dat ze lieten zien met die 2 auto`s die elkaar dwars zaten op de snelweg vond ik echt top. Uiteraard levensgevaarlijk maar toch wel heel mooi om zoiets te zien. Ik hoop het alleen nooit zelf mee te maken in het echt.
En de Nederlandse Politie denkt dan: Oei..die meneer is boos..ik houd wel afstand.....ik moet me smoel houden? ja meneer goeie reis verder meneer.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die klever wel tof! Leek me geen onaardige man en hij had er wel werk van gemaakt. Hij gelooft gewoon heilig in zn verhaal.![]()
Die grijze Peugeot was daarentegen een malloot. Waarschijnlijk voelde hij zich heel stoer, maar had hij niet door dat hij juist als een sneuerd over kwam.
Nou, volgens mij ging dat toch anders. Die agenten waren niet bepaald onder de indruk van die opgewonden vent. Ik had juist het idee dat die mannelijk agent 'm nog een beetje extra aan het opnaaien was met sarcastische opmerkingen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
En de Nederlandse Politie denkt dan: Oei..die meneer is boos..ik houd wel afstand.....ik moet me smoel houden? ja meneer goeie reis verder meneer.
Uhh nee...quote:
Ah, had al zoiets verwachtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Uhh nee...
De uitzending wordt vervangen door een herhaling van de TV-Show ivm overlijden van Ramses Shaffy.
En de papieren tv-gids ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Hè, kut. TVgids.nl heeft het dus weer fout.
Echt fokking irritant ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan bijna geen zender opzetten zonder hem te zien
I can see dead people!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan bijna geen zender opzetten zonder hem te zien
Mja, die zal aan het einde van 't seizoen nog wel een keer worden ingehaald. Was vorig jaar ook een keer met een uitzending die niet doorging omdat Nederland 1, 2 en 3 een storing hadden.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.. ben benieuwd of we de afl. ooit nog te zien krijgen.
vorig seizoen werd een aflevering ook later alsnog uitgezondenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.. ben benieuwd of we de afl. ooit nog te zien krijgen.
Die laatste was een flinke klapper zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
die glij ongelukken van fietsen , auw auw auw, maar vaak genoeg gaat het toch nog goed.
1 voordeel de energie verdwijnt meestal door doorglijden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die laatste was een flinke klapper zeg![]()
Lijkt wel compilatie vandaag. we gaan van winter naar zomerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef kikoooooo het volgende:
wtf, dit stuk met de gendarmerie ken ik al??
Mensen hebben zelf ook geen idee van veiligheid, zeker niet met caravan. Wat ik hier soms aan gewichten en gewichtsverdeling tegenkomquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijft belachelijk 130 met je caravan in frankrijk , om de km zie je wel caravan opengescheurd langs de weg liggen in hoog seizoen.
Dan de bergen inquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen hebben zelf ook geen idee van veiligheid, zeker niet met caravan. Wat ik hier soms aan gewichten en gewichtsverdeling tegenkom
En dan een veel te lichte auto er voor
Zo'n vraag had ie vast ook op zn examenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
70 euro voor je voorrem, 300 euro boete voor de brommer, wat was nou goedkoper geweest
1 punt te veelquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n vraag had ie vast ook op zn examen
Was die fietser nou fout bezig of had de zwarte auto niet goed uit zijn doppen gekeken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme automobilist die op de lantaarn knalde om fietser te ontwijken.
Auto is total loss meneer, nee hoor bumpertje, moterkapje , lampje
Meneer er kwam stoom uit de auto er is wel meer mis.
Ik doe beide vaak (auto en fiets) en ik erger me dan ook aan allebeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik haat fietsers trouwens. Altijd door rood fietsen, voorrang nemen (waarbij het niets uit maakt of de automobilist misschien niet goed oplet en er dus (bijna) een aanrijding volgt, alsof fietsers niet kunnen anticiperen) en aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Blik op de Weg heeft vandaag mooi laten zien dat ik niet de enige automoblist ben die zich hier over op kan vreten.
Die zwart wilde afslaan en fietser had voorrang , zwart auto zag het te laat en ging in de ankers, rode autotje stuurt er om heen en knalt tegen lantaarn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Was die fietser nou fout bezig of had de zwarte auto niet goed uit zijn doppen gekeken?
Toch had die man gelijk, motorkap was nog te redden, nieuwe koplamp, nieuw voorspatbord, chassis terug in model vouwen, bumpertje bij de sloper halen. En ff een nieuwe radiateur monteren (daar kwam die stoom uit)quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme automobilist die op de lantaarn knalde om fietser te ontwijken.
Auto is total loss meneer, nee hoor bumpertje, moterkapje , lampje
Meneer er kwam stoom uit de auto er is wel meer mis.
http://cgi.omroep.nl/lega(...)9772/bb.20091208.asfquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik was er dus gisteren weer eens niet.
Weet iemand waar ik deze aflevering terug kan kijken want ik kan hem nergens vinden?![]()
Weet je wel zo zeker dat de fietser voorrang had? Ik heb net even het filmpje teruggekeken en zie toch echt haaientanden op het fietspad staan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zwart wilde afslaan en fietser had voorrang , zwart auto zag het te laat en ging in de ankers, rode autotje stuurt er om heen en knalt tegen lantaarn.
Oeh, das helemaal lulligquote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Weet je wel zo zeker dat de fietser voorrang had? Ik heb net even het filmpje teruggekeken en zie toch echt haaientanden op het fietspad staan.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, vervang had voorrang naar had geen voorrang en het verhaal klopt weer voor de rest.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Weet je wel zo zeker dat de fietser voorrang had? Ik heb net even het filmpje teruggekeken en zie toch echt haaientanden op het fietspad staan.
[ afbeelding ]
Maar 't is geen reden om dan maar die fietser plat te rijden. Daarbij, als de auto voor je stopt en je klapt daar achterop, dan zit je zelf (ook) fout. In dit geval was er nog net een kans om om de auto heen te sturen, maar dan nog houdt be bestuurder van de rode auto te weinig afstand.quote:
Kan best eens wat wordenquote:Werpt u een Blik op ons nieuwe initiatief?
Achter de schermen werkt Blik op de Weg aan een spannend, nieuw initiatief rond het programma. Graag willen we vaste kijkers en bezoekers van deze website daarbij betrekken. Daarom vragen we u in deze enquête naar uw mening. Doet u mee? Onder de inzenders verloten we een uniek Blik op de Weg pakket!
Wat is ons plan?
Leo de Haas TV Produkties B.V. onderzoekt, in samenwerking met een tijdschriftuitgeverij, de mogelijkheden om bij het programma Blik op de Weg een maandelijks 'verkeersmagazine' uit te brengen. Wij zien in het schap met autotijdschriften ruimte voor een papieren Blik op de Weg; een informatief, betrouwbaar en prikkelend consumentenblad over verkeer in de breedste zin van het woord en over alle praktische vragen rond het dagelijks autogebruik. Het magazine richt zich op de automobilist als consument en geïnteresseerd deelnemer van het verkeer. De toon van het blad is modern, degelijk, informerend, servicegericht, maatschappijbewust en verdiepend. Het tijdschrift biedt een verrassende kijk op de wereld (achter de schermen) van het verkeer, laat boeiende mensen aan het woord en belicht praktische onderwerpen op een originele manier. De redactie van Blik op de Weg heeft ruim negentien jaar professionele ervaring met het verkeer en autogebruik, maar kan niet al haar expertise kwijt in het programma. Met een magazine kunnen wij de kijker/consument nog beter en uitgebreider informeren. Hoe staat u tegenover dit plan?
Het was niet vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef SwiffMeister het volgende:
Argh gemist :S dan maar weer wachten tot het op uitzendinggemist staat.
Normaal wel ja, als er geen sportgala isquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:27 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
huh :S ?
Elke dinsdagavond toch?
Jongeren misschien niet, maar de doelgroep is brederquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Denk je? Wie leest er tegenwoordig nog papieren tijdschriften?
Ja, snap het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef k_man het volgende:
Herhaling. Waarom nou? Ze moeten toch nog een aflevering over hebben van toen Ramses Shaffy overleed?
Ja, dat is toch dikke onzin? Ten eerste hebben ze nog een aflevering in te halen. Ten tweede is het idioot om het seizoen juist te pauzeren op een moment dat half Nederland vrij heeft en voor de tv kruipt. Van dat laatste hebben wel meer programma's last trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Meddo het volgende:
Hoezo? 16 maart gaat het seizoen weer verder
Die gemiste aflevering is al geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat is toch dikke onzin? Ten eerste hebben ze nog een aflevering in te halen. Ten tweede is het idioot om het seizoen juist te pauzeren op een moment dat half Nederland vrij heeft en voor de tv kruipt. Van dat laatste hebben wel meer programma's last trouwens.
Nee. Ze hadden nu één aflevering verder in het seizoen moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
Die gemiste aflevering is al geweest
Nee, toch niet! 1 december zou de laatste aflevering (de 6e) van dit jaar zijn maar die ging niet door en is naar de 8ste verplaatstquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee. Ze hadden nu één aflevering verder in het seizoen moeten zijn.
Als je een beetje terugscrollt:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is er gister een uitzending geweest?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef k_man het volgende:
Herhaling. Waarom nou? Ze moeten toch nog een aflevering over hebben van toen Ramses Shaffy overleed?
Me too. Blijkt toch maar weer wat een sterk format het programma is, want zelfs na al die seizoenen verveelt het nog steeds niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
En straks in één keer door met seizoen 23Heb er zin in
Ik gok op een motorspecialquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:27 schreef SwiffMeister het volgende:
Van de zomer alweer de 250e aflevering
Ben benieuwd wat voor special dat word.
Jah, iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
behalve het stilstaan op de snelweg
Maastricht ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Hier (Groningen) staat ook alles op zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |